Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koiratanssi rodut
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Koiratanssi
Sivuja: 1, 2
-Saara-
Koiratanssiinhan käy lähes mikä vaan, kunhan saa koiran innostumaan. Paljon näkee esim niin villakoiriakin kuin paimenkoiria. Ei siis rodulla juuri merkitystä
Vinski
Mä treenailen ranskanbulldogin kanssa.
Lapanen
Paimensukuinen lappari meillä tanssimassa. ;D Ihan huvikseen kotona on tullut koiratanssia kokeiltua muutamia kertoja, toi meidän hurtta on niin temppuhullu että koiratanssi on sille parhain laji. tongue.gif
Xaffe
Musta ei ole mitään tiettyä koiratanssirotua. Yleesähän näkee bordercollieita ja shelttejä. Itse joskus olen harrastanut paimensukuisen lapinkoiran kanssa. (:
Noodra
Me aloitellaan täältä käsin kleinspitzin ja mittelspitzin voimin smile.gif dogrun.gif
Ross
Miun tanssiparina toimii toyvillakoira wink.gif Eipä sillä nyt niin kauheesti varmaan väliäkää oo.
Jigsaw
Mulla on tanssipartnereina shih tzu ja shetlanninlammaskoira. Shih tzu tykkää tanssimisesta oikein kovasti, tulee siltä sitä laulua samalla. Sheltti on meillä hiljaisempi tapaus tanssimisessa, mutta motivoituneempi. Näiden kahden kanssa on oikein kiva tanssia samaan aikaan!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.