Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Videoita
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Koiratanssi
---
Löytyykö videoita, jos itse tuota tanssia yrittäisi tehdä niin minkäs näköistä muualla on biggrin.gif?

Videoita kaipaillaan biggrin.gif
*Sanni
http://www.caninefreestyler.tk/

Tuonne ,ja sitten videot linkistä ,niin löytyy. smile.gif
Fitzgo
Upeita videoita. Ihanaa yhteistyötä. :>
tuunanen
Hyviä videoita, kiitos.. wub.gif
Kaptah
Minä ja Travolta ! cool.gif

Tää on ihan pro!
Terhi
LAINAUS(Kaptah @ 10.12. 2005, 16:17)

Tää on ihan pro!

Tää oli huippu! biggrin.gif wub.gif
annii
Mahtavaa katseltavaa!! thumbup.gif
Nelet
Todella upeaa!
aussie
Tahtitassut ry:n sivuilta löytyy linkeistä Videoita-kohta, sieltä löytyy lisää upeita videoita.

Aivan mahtavia biggrin.gif Niistä vaan esimerkkiä ottamaan cool.gif Ei taida suomalaisten esitykset olla vielä läheskään tuota luokkaa...
Kaptah
Minä ja Chaplin!

Charlie Chaplin

Aina vaan paranee .... eikös!
_berni_
kivoja videoita biggrin.gif
Migi
Hauskoja videoita! biggrin.gif
Liewec
LAINAUS(aussie @ 11.12. 2005, 13:41)
Ei taida suomalaisten esitykset olla vielä läheskään tuota luokkaa...

Ei olekaan, mutta vvarmaan se johtuu siitä, että koiratanssi ei Suomessa ole mikään virallinen laji, johon annettaisiin opastusta koirakerhoilta samaan tapaan kuin agissa ja tokossa tms.

Ja kisoja on tosi vähän, niin ehkä ihmisillä ei sitten ole kiinnostusta opettaa koirilleen huippuohjelmaa, sillä aikaahan tuohon menee älyttömästi. Tiedä sitten. Oma koira voisi tuosta tykätäkin, mutta itse en ole mikään esiintyjä joten se siitä.
_berni_
kyllä porissa kontaktikoirissa ainakin annetaan opetusta koiratanssiin ja sivuilta löytyy myös muutama video smile.gif
-iina-
Hienoja videoita! Tosi upeeta katseltavaa! biggrin.gif:D:D
Babaija
koiratanssi näyttää hauskalta...! biggrin.gif mutta äiti ei halua meille koiraa.... sad.gif
<Iida>
Tässä näkyy myös tekemisen riemu. Ihana smile.gif
Nera
Hienoja videoita! biggrin.gif
neruska
Täältä löytyy linkit suomalaisiin videoihin dogrun.gif

Koiratanssin SM-skabat

Koiratanssia
Avispa
Hienoja videoita! wub.gif Aivan upeaa katsottavaa!
Amélie
http://animal.discovery.com/fansites/petst...305_winner.html

Tuossa on sama pari kun <Iida>:n ja Kaptah:in laittamassa videossa smile.gif
Aika hauska tämäkin, tosin lyhyempi versio.

Ja tässä on muuten kyseisen parin kotisivut:
http://www.caninefreestylemagicmatch.com/About_Us/index.htm
Wanssu
LAINAUS(Capri @ 22.12. 2005, 20:06)

Aloin katteleen että ompas tutun näköinen pari!
Ovatkin vanhemman koirani siskon ja omistajan todella hyvät kaverit! Treenaav käsittääkseni samassa ryhmässä. Mesiäkin oli pyydetty mukaan esiintyyn, mutta eivät vielä uskaltaneet.
boxer!!
LAINAUS(Kaptah @ 10.12. 2005, 16:17)

Tää on ihan pro!

SIS TÄÄ ON PARHAIN SIS TEHÄN OOTTE TÄYDELLINEN PARI!!!!!! SIS EI TÄTÄ VOI KUVAILLA SE ON NIIIIIIIIIIIIIN HYVÄ SIS IHAN TÄYDELLINEN JA KOIRA ON TOSI MOTIVOITUNUT JA SE OIKEIN LIIKKU SILLEI IHANASTI SIT SE MUSIIKKI OLI TOSI HYVÄ excl.gif!!!!!!!!!! dogrun.gif thumbup.gif w00t.gif biggrin.gif wink.gif smile.gif
Liisa
tämmösen löysin yheltä toiselta palstalta. Tanssia smile.gif
Hyvin ohjaa nuori ohjaaja koiraa.
SuperSonic
Liityin juuri palstalle smile.gif. Kiva löytää uusia koiratanssifoorumeita.

Tällä Norjalaisella saitilla on aika hyvä videokokoelma: freestylenorge. Valisette sieltä vain kohdan linker.

Siellä on myös joidenkin ruotsalaisten parien esityksiä, joiden uusimmat esitykset näin ihan livenä viime joulukuussa, kun olin itsekin Tukholmassa kisaamassa, mm.
Frida Binette ja Alice
Emma Wilblad ja Csar

Upeat ohjelmat ne heidän uusimmat wub.gif, eikä vanhoissakaan ole hirveästi moittimista wink.gif.

Jos joskus saisin ne omatkin sivut tehtyä, niin voisin laittaa omatkin esitykset kokonaisuudessaan näytille cool.gif.
Seriliini
Hienoja ja hauskoja viideoita!

Oletteko kokeilleet laittaa hakuun videoita esim. Youtubeen...?
Oisikohan osoite joku www.youtube.com ...
shelt..
Tämä video on yksi lemppareistani, älyttömän hauska. Youtubesta löytyy muitakin erinomaisia videoita vaikka kuinka paljon.
Quéta
Minusta TÄMÄ video on aikas ihana. Musiikki on juuri omiaan tähän. happy.gif
SuperSonic
Lisäsin kaksi omaa koiratanssivideota uunituoreille sivuille. Muita meidän esityksiä ei minulta tällähetkellä löydy koneelta, ainoastaan videolta ja DVD:ltä. Toivon mukaan saan niitäkin joskus sivuille asti siirrettyä.

Nekun ja Sonicin kotisivut
tuunanen
Tämän päiväisessä Talentissa Sini ja Sonic pääsivät jatkoon! Onnea! flowers.gif Esitys oli kyllä todella hienokin. wink.gif
willow
Sinin ja Sonicin esitys oli kyllä hieno! smile.gif youtubesta löytyy sinistä ja koirista muutama video.
Lempo
Totta! Ihailen kyllä sitä miten koira ehdollistetaan tuomoisille tempuille... teehee.gif Tuomarien kommentit oli muutes aika hyviä:"toivottavasti tosta ei lopu patterit koskaan!" :biggrin.gif:
Maavi
Oli tosi upeeta katsottavaa! smile.gif)
wenakko
En saanut tuolta Sinin sivuilta avattua tota Talent-esitystä.. Näkyykö se Youtubessa?
salama
Mulle ei näy mikään video!!! voiha nenä!
SuperSonic
Kiitän onnitteluista flowers.gif! Ensi sunnuntaina eli Isänpäivänä tuleekin sitten Sonicin semifinaaliesitys. Kaikki kiinnostuneet telkkarin ääreen klo 20. dogrun.gif
Lempo
LAINAUS(SuperSonic @ 10.11. 2007, 00:32) *
Kiitän onnitteluista flowers.gif! Ensi sunnuntaina eli Isänpäivänä tuleekin sitten Sonicin semifinaaliesitys. Kaikki kiinnostuneet telkkarin ääreen klo 20. dogrun.gif

Todellakin katsotaan laugh.gif Pidetään peukkuja pystyssäsmile.gif
-Emmi-
Hieno esitys jälleen! Ääni lähti kyllä teille Sini ja Sonic!
Fitzgo
Onnea jatkoonpääsystä Sini ja Sonic!! smile.gif Oli kyllä tosi hieno esitys teillä!

Olisin toivonut tosin että olis päässyt ainakin 3 jatkoon, Sinin+Sonicin ja Santerin lisäks olisin myös halunnut ne kolme miestä jotka esiinty ekana jatkoon, eikä ollu muuten yhtään huono se vika taikuriesityskään! happy.gif
-Emmi-
Onnea Sini ja Sonic! Hieman menee OTksi...
beyav
joo täältäkin menee vähän otksi, mutta loistava esitys oli, ja ääni lähti täältäkin! smile.gif
tuunanen
Pitäisiköhän Sinille ja Sonicille tehdä oma topic. tongue.gif Onnea kumminkin! smile.gif
Lempo
LAINAUS(tuunanen @ 13.11. 2007, 19:41) *
Pitäisiköhän Sinille ja Sonicille tehdä oma topic. tongue.gif Onnea kumminkin! smile.gif

Tein jo! tongue.gif
Liewec
Onko se tavallista, että oiratanssi koostuu yksinkertaisista liikkeistä? Esim toi Talent-esitys ei mun silmääni sisältänyt mitään monimutkaisimpia liikkeitä. Ylipäänsä se oli mun mielestä aika sellainen tavallinen. Enkä takroita että se olisi ollut huono (äänestinkin sitä!) mutta itse kaipaisin jotenkin vauhtia ja vaikeutta liikkeisiin. Joskin eihän sellainen varmaan kaikille koirille sovi.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.