Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Selviytyjät
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sandra
Supersuosittu realitysarja Selviytyjät (Survivors) alkaa taas tänään uuden tuotantokauden jaksoilla. Tällä kertaa kilpailu käydään Vanuatussa ja käsittääkseni kilpailijat on aluksi jaettu joukkueisiin Miehet - Naiset.

Oletteko katsoneet aikaisempien tuotantokausien jaksoja? Mitä piditte? Entä aiotteko seurata ohjelmaa tällä kertaa? Ja mitä mieltä noin niin kuin yleensäkin olette kyseisestä formaatista?

Siis oikeastaan yleistä keskustelua Selviytyjistä.

Muokattu:
Niin, voisin tietenkin itsekin vastata tähän samaan. Olen seurannut muutamaa edellistä tuotantokautta ja pidin niistä, siispä tänään kello 21 juuri mikään ei saisi minua pidettyä poissa television äärestä tongue.gif
Once
Jeih, taas se alkaa w00t.gif tuo miehet-naiset joukkue asettelu on paljon mielenkiintoisempi kuin sekajoukkue. Muuten kaava olisi aina se sama ja tylsä... Mutta saa nyt nähdä kuinka paljon jaksan tätä seurata. Jaksan/muistan happy.gif
Smurfi
Juu täällä myös ankkuroidutaan telkan ääreen 21-> laugh.gif
Edellistä Survivoria seurasin myös.

-Smurfi
viivero
On katsottu ja aiotaan katsoa jatkossakin. On vaan pakko! whistling.gif
tuunanen
kattoisin jos voisin nyt, mut ollaan hesas käymäs ja noi sählää tuol jotai en tiiä.. rolleyes.gif
Varga
Doyf, unohtu kattoo. Oon kattonut kaikki selviytyjät.
Julie
Olen nähnyt kaikki Suomessa esitetyt kaudet lukuunottamatta ensimmäistä. Tätä kauttakin aion seurata tiiviisti. Olen ihan koukussa Selviytyjiin biggrin.gif
Terhi
Kyllä aion seurata. smile.gif
Hitsi vie että mua ällötti ku ne tappo sen sian, en voinu kattoo sitä kohtaa kunnolla. confused.gif

Tähän heti alkuun pieni pyyntö: excl.gif Jos tiedät voittajan, ÄLÄ paljasta sitä täällä! excl.gif
Minä en ainakaan halua tietää sitä etukäteen ja minusta on aivan tosi inhottavaa jos joku sen tulee tänne möläyttämään. sleepy.gif
sahku
Kyllä aion katsoa, mutta eka jakso meni vähän ohi. Saas nähdä, minkälainen tästä tulee, innoissani odotan ! biggrin.gif
Laurlia
Afrikan kahoin kokonaan. Ja sen ekan missä kilpailijat jaettiin joukkueisiin sukupuolen mukaan kahoin kanssa melkein kokonaan. Satunnaisesti myös muita.

Vanuatua en aio katsoa, sillä Yli synkän virran tulee samaan aikaan.
Kettis
Oon katonnu kaikki tuotantokaudet ensimmäisestä lähtien, mä oon ihan riippuvainen Selviytyjistä. biggrin.gif
Jessie
Meinasin kyllä eilen, etten kattoisi, mutta olihan se sitten ihan pakko liimaantua ruudun ääreen. Kaikki Selviytyjät olen katsonut ja jäänyt täysin koukkuun. Mutta jotenkin tuntui, ettei tästä uusimmasta Vanuatusta tullut samanlaista fiilistä, kun aikaisemmin Selviytyjistä... Jotenkin vain, saa nähdä sitten sarjan edetessä. Lempi seikkailuihin kuuluu varmaan Afrikka, Australia ja sitten se missä oli Rupert (ei All Stars) vaan se sitä aikaisempi. smile.gif
Sandra
LAINAUS(Jessie @ 20.11. 2005, 19:25)
Meinasin kyllä eilen, etten kattoisi, mutta olihan se sitten ihan pakko liimaantua ruudun ääreen. Kaikki Selviytyjät olen katsonut ja jäänyt täysin koukkuun. Mutta jotenkin tuntui, ettei tästä uusimmasta Vanuatusta tullut samanlaista fiilistä, kun aikaisemmin Selviytyjistä... Jotenkin vain, saa nähdä sitten sarjan edetessä. Lempi seikkailuihin kuuluu varmaan Afrikka, Australia ja sitten se missä oli Rupert (ei All Stars) vaan se sitä aikaisempi. smile.gif

Eikös ennen All Starsia ollut Pearl Island (miten sitten ikinä kirjoitetaankin)?
Terhi
LAINAUS(Sandra @ 20.11. 2005, 19:00)
Eikös ennen All Starsia ollut Pearl Island (miten sitten ikinä kirjoitetaankin)?

Oli juu. smile.gif
Ainakin noissa suomessa nähdyissä siis. smile.gif
Dommie
Pakkohan tätäkin oli taas alkaa seuraamaan, kaikki kun olen katsonut. Tää miehet-naiset - asettelu on musta vähän tylsä.
WeKKu
Juup. Tietty katson. biggrin.gif
Hyvä että se Brook (vai mikä nyt olikaan) tippu, vaikka ei niitä henkilöitä kylläkään vielä oikeen ns. "tunne". biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.