Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Venäjäntoyt...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Sivuja: 1, 2
Noel
JOO!! biggrin.gif Minä se olin-- josko Dante on semmonen hiukan meidän Dalia 1,7 kg isompi kaveri ja sinä jos muistan oikein vaaleahiuksinen? blink.gif Hyvä muisti sulla..
Ois kyllä kiva jos Dalikin ois sosiaalinen .. no ehkä sitte kun tulee nyt toi toinen koiruus niin oppii sosiaalisemmaksi..

pienellä viiveellä vastausta cool.gif
-anna-
Mää oon kyllä totaallisesti rakastunut toitsuihin.. kiitos kuuluu dalille, joka oli suorastaan mahtava ( ainakin näin netin kautta. )

Onko näitä toykasvattajia suomessa paljon? Ja mikähän mahtaa olla sellainen ehdoton pituus mitä enenpää ei voi enää lenkillää toyta? ja kuinka hintava toy on?

cool.gif cool.gif
zandra
Mitään maksimimittaa ei toyn lenkeille ole, ihan sen mukaan mennään mihin koira on tottunut. Meillä menevät sen minkä nuo isommatkin, eli aussiet ja belgi. Ovat niin kevytrakenteisia että pitkäkin matka ei rasita ja vauhtia piisaa, lisäksi hyppivät melkein vaikka kuinka korkealle (meillä ikkunalaudalle ja keittiön pöydälle).

Toyden hinta Suomessa on tänään 1200-1500 euroa ja samanhintaiseksi tulee Venäjältä ja baltiastakin ostettu laatukoira loppupelissä, kun matkat ja muut otetaan huomioon. Tietty on erikseen Pietarin tai Tallinnan torilta ostetut "melkein" toyt confused.gif

Kasvattajia löytyy Suomesta kourallinen varsinaisia ja muutama 1-2 pentueen kasvattanut. Toyden kotisivut löytyy ositteesta www.russiantoy.fi josta myös löytyy linkki keskustelupalstalle
Sanne-
Meiän staffien kasvattajalla on 3 aivan ihanaa toy poikaa<3 Jussi Jan-Jan ja Cupido. Jansku on sellanen ihana ihmisrakas? pusuttelee hirveesti ja on sellanen lellikki.

Kaikki tosi hyvin pärjänneitä Cupidolla varmaan 8-10 SERTiä ja on JUN tai NUO luokassa.

Ja toitsut on nykyään Venäjän Kääpiökoira nimellä. : D Joka on kyl aika tyhmä nimi. Venäjän toyterrieri oli paljon parempi. dry.gif unsure.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.