Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Cihuija...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
pips_a
eli.. Onkos kenelläkään Cihua? Olisi kiva kuulla mistä kennelistä olet Cihusi ottanut ja kasvattaja-omistaja suhteestanne eli onkos kasvattaja ottanut yhteyttä myöhemmin ja kiinnostunut ylipäätänsä jälkeläisitään jne... olisi kiva kuulla mitä mieltä olette cihu kasvattajista ja mitä kenneleitä suosittelette smile.gif

(toivottavasti en ilmaissut asiaa vähän "hassusti" rolleyes.gif )
pips_a
nooh... selitän selkeämmin (suomenkielellä) biggrin.gif :
Onkos kennelläkään cihua?
Mistä kennelistä?
Mitä mieltä kasvattajasta?
+ muuta cihu höpinää happy.gif
satu:)
ai chihuahua siis chihua?
pips_a
LAINAUS(satu:) @ 25.11. 2005, 15:28)
ai chihuahua siis chihua?

Jep ! Chihuahua = Cihu
smile.gif
meillä on yks lk chihu. voin suosittella kasvattajaa. loput tiedot näät meän kotareiltä kun en jaksa kirjoittaa niitä
pips_a
LAINAUS(satu:) @ 25.11. 2005, 17:16)
meillä on yks lk chihu. voin suosittella kasvattajaa. loput tiedot näät meän kotareiltä kun en jaksa kirjoittaa niitä

kävin katsomassa sivuillasi smile.gif ihana cihu sinulla wub.gif
kiitti biggrin.gif mulla ois isasta videokin tuolla putfilessä
pips_a
LAINAUS(satu:) @ 25.11. 2005, 18:06)
kiitti biggrin.gif mulla ois isasta videokin tuolla putfilessä

ääh... kone ei kestä videoita dry.gif
välillä tekis mieli heittää tää kone tost ikkunasta ulos angry.gif
harmi sad.gif mutta jos joskus haluat käydä katsoon niin löytyy nyt kyllä kotareiltakin videot rolleyes.gif
piude
KYSYMYS

Tämä ei kyllä ole otsikon mukainen tiedustelu, mutta teen pientä vapaamuotoista galluppia Chihujen iästä. Minkä ikäisinä Chihut yleensä siirtyvät pilven reunalle lekottelemaan?

Sanotaan että keski-ikä on n 10 vuotta, mutta mitkäs on käytännön kokemukset....

Niin ja onhan minullakin pitkäkarvainen Chihuahua uros; Keisarinnan Joharran "Hartsi".
Keisarinnan kennelistä en ole kuullut vuosiin, joten en tiedä onko se enää "aktiivinen". Tämä ikäkysymys kiinnostaa kun Hartsi on jo saavuttanut 13-vuoden kunnioitettavan iän. Alkaa herrassa jo ikä painaa, terve on, mutta askel alkaa olla huomattavan verkkainen.
Terhi
LAINAUS(piude @ 28.11. 2005, 14:02)
Niin ja onhan minullakin pitkäkarvainen Chihuahua uros; Keisarinnan Joharran "Hartsi".
Keisarinnan kennelistä en ole kuullut vuosiin, joten en tiedä onko se enää "aktiivinen". Tämä ikäkysymys kiinnostaa kun Hartsi on jo saavuttanut 13-vuoden kunnioitettavan iän. Alkaa herrassa jo ikä painaa, terve on, mutta askel alkaa olla huomattavan verkkainen.

Kennelliitoj jalostustietokannasta löytyi kennel Kei-Sarinnan. Tämä on varmaan sama kun sieltä löyti Kei-Sarinnan Joharran niminen koirakin. smile.gif
Kei-Sarinnan on kasvattnut lk. ja pk.chihuja, pentueet tulleet viimeksi pk v.1994 ja lk.v.1994. Eli aktiivisesti ei enää kasvata.
pips_a
LAINAUS(piude @ 28.11. 2005, 14:02)
KYSYMYS

Tämä ei kyllä ole otsikon mukainen tiedustelu, mutta teen pientä vapaamuotoista galluppia Chihujen iästä. Minkä ikäisinä Chihut yleensä siirtyvät pilven reunalle lekottelemaan?

Sanotaan että keski-ikä on n 10 vuotta, mutta mitkäs on käytännön kokemukset....

naapurini vanhin cihu uros on 10-vuoden iässä ja voi mahtavasti smile.gif mitään vanhuuden merkkejä ei näy... ja muutamat ihmiset ovat kuulemma erehtyneet luulemaan herraa jopa nuoreksi pojaksi (about 5v.) biggrin.gif
lhasa apso
meijän vastaäisessä talossa asuu pk. chihu joka on 14.v ja kulkee ihan reippaasti :xsmilex:
Noel
Kaikki joita chihuahua höpinät kiinnostaa niin suosittelen siirtymään varsin aktiiviselle chihu sivustolle http://chihuahua.cjb.net/
Se on melkeen liiankin täynnä chihu intoa w00t.gif
raakel
Aku chihun webbikoppi. Tervetuloa!
Avispa
Tykkään chihuista. smile.gif Pieniä ja pippurisia. biggrin.gif Itsellenikin sellaisen voisin ottaa.
Minkä värisiä chihuja teillä on? Kaikki väristhän ovat chihuilla hyväkytty(kö?). Myös kuvia olis kiva nähdä. smile.gif

Edittiä:// Tuohon ikä kysymykseen, eilen jostain chihu ohjelmasta kuulin että chihut ovat hyvinkin iäkästä rotua. 15- vuotiaat ovta suhteellisen yleisiä ja jopa 17 vuotiaita chihuja on. smile.gif
Luumu
Chihuilla on tosiaan kaikki värit sallittuja.
NooorA
Onhan cihut ihania mutta en kyllä pidä niistä niin paljon mutta on ne silti ihania whistling.gif
i.p
Mulla on tällanen 7kk chihuahua poika, Bruno rolleyes.gif

LUNTA! cold.gif cold.gif
ToTu
Täältä löytyy 2v vanha Chihuahua Topi. Mitä olen omistajien kanssa jutellut niin pitkää ikää on tällä rodulla odotettavissa. No edellinen koira oli cavalieri ja eli reilut 14 vuotta.

Pieniä ja pippurisia ovat..siis suomeksi kovapäisiä.cool.gif

Turo on tällainen soopeli poika

...silmä alukset vähä mustana... confused.gif

-Topi&Turo- confused.gif
Noel
Tunteeko tai tunnustaako kukaan omistavansa kaivarin seudulta helsingissä pientä chihua joka on valkoisella pohjalla aivan täynnä mustia täpliä- se oli ehkä ikinä näkemistäni södein.
-anna-
Mää olen aina inhonnut kaikkia pikkukoiria ja nyt olen sitten rakastunut näihin chihuihin ja venäjäntoyterrieriin.. Mikä olisi ihanenpaa kuin kantaa sellaista mukana laukussa.. Pieni ja suloinen..

Voi.. taitaisi sellainen kuitenkin jäädä afgaanin jalkoihin? Kuinka kallis on suurin piirtein pk. tai lk. chihun pentu ? smile.gif
i.p
LAINAUS(-anna- @ 4.12. 2006, 13:56) *
Mää olen aina inhonnut kaikkia pikkukoiria ja nyt olen sitten rakastunut näihin chihuihin ja venäjäntoyterrieriin.. Mikä olisi ihanenpaa kuin kantaa sellaista mukana laukussa.. Pieni ja suloinen..

Voi.. taitaisi sellainen kuitenkin jäädä afgaanin jalkoihin? Kuinka kallis on suurin piirtein pk. tai lk. chihun pentu ? smile.gif

yleensä chihuahuat maksavat keskimäärin noin 1000-1500 e.
meillä maksoi 1300.
Mona_
naapurissa on puolenvuoden ikänen pitkäkarvaanen chihu! biggrin.gif
tosi ihana tapaus biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.