Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Riga 19.11.05
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > Näyttelyt
päärynä
blush.gif
Örkki sai Rigan KV näyttelyssä Cacib ja oli pu2. Cacib siirtyi Örkille kun pu1 oli junnuluokan erittäin hieno Sannan kasvattama nuorimies kiss.gif . (Iloinen olen erityisesti siitä että tuomarina oli englantilainen rouva.. minä kun jo ajattelin jättää Örkin kotiin lepäämään blush.gif )

Sittein meillä oli matkassamukana myös Cane vauva Supo Guardia Dónore, oli Rop pentu smile.gif . Mieltä lämmittää erityisesti matkassa se että Supon kasvattaja oli onnesta soikeana nähdessään kasvattinsa... ja kehuja pojalle tuli todella niin tuomarilta , kasvattajalta kun canejaan näyttäneiltä ihmisiltä teehee.gif
fifi
Wau, onnea smile.gif
Sundae
Upeaa! Oikein paljon onnea! flowers.gif
edi
ONNITTELUT thumbup.gif
Anitta
Onnittelut! thumbup.gif
Sanna
Onnittelut Päärynälle ja Örkille + Supolle kuten myös Mabelille jonka kasvatti Bullero's Just As Good oli PU3 & vara cacib. Meidän nuori herra Porthos pärjäsi siis upeasti junnuluokasta eli PU1 & VSP. Mukava kuulla, että pidit Porthoksesta Päärynä smile.gif
mia
Onnittelut meiltäkin, varsinkin juniorille Porthokselle HIENOA!
Noodles
Hienosti tehty! Onnittelut kaikille! thumbup.gif
IIRIS
Paljon onnea Örkille! wub.gif js tietenkin myös muille pärjänneille. teehee.gif thumbup.gif
Sanna&Paukku
Onnitelut myös meiltä! thumbup.gif
elina
Kovasti Onnea kaikille ! Ei kai vaan Porthos ole oppimassa samoja tapoja kuin Aaatos,mennä nyt joka näyttely voittamaan !
Tigru
Onnittelut pärjänneille thumbup.gif

Oisko kellään tietoa shar peista??
Maire@
Onnittelut menestyneille! thumbup.gif
tyyneläinen
LOISTAVAA PÄÄRYNÄexcl.gif!!!!
päärynä
biggrin.gif Tyyneläinen, en se minä ollut joka pärjäsin vaan minun mahtavat koirat w00t.gif tongue.gif !
repe
Kovasti onnea menestyneille thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.