Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ystävyys
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
missi
Hei!
Toivottavasti sinulla on aikaa lukea tämä tarina, joka ei ole pitkä.

Tarina kertoo kahdesta ystävästä, jotka vaeltavat erämaassa. Jostain syystä heille tulee riita ja toinen antaa korvapuustin ystävälleen. Myöhemmin, se joka sai korvapuustin, kirjoittaa hiekkaan: sain tänään korvapuustin parhaalta ystävältäni.

He jatkavat matkaa ja saapuvat keitaalle, jossa päättävät mennä uimaan.Se kavereista, joka oli saanut korvapuustin, meinasi hukkua, mutta ystävä pelasti hänet. Kun hän pääsee takaisin rannalle, kirjoittaa hän kiveen: paras ystäväni pelasti minut hukkumasta tänään.

Se, joka antoi korvapuustin ja pelasti ystävänsä, kysyi: Kun löin sinua, kirjoitit hiekkaan ja kun pelastin sinut, kirjoitit kiveen,miksi?

Toinen vastaa: kun joku haavoittaa sinua, kirjoita hiekkaan, että anteeksiannon tuulet voivat sen pyyhkiä pois, mutta kun taas joku tekee hyvän teon sinulle, kaiverra se kiveen, ettei tuulet voi sitä koskaan pyyhkiä pois.
Sundae
Olen tämän aikaisemminkin lukenut, mutta joka kerta se saa hymyn huulille wub.gif
~keiko~
Sähköposti joskus tämän minulle toi! Aivan ihastuttava tarina ja saa hymyn huulille rolleyes.gif
Liisa
Näinhän se asia menee smile.gif
Once
Tottahan tuo smile.gif
Kituli
Kaunis smile.gif

Minä en ole ennen lukenut tätä.
cavalier
jep jep smile.gif
<Iida>
Mäkin on tän saanut sähköpostilla. Aina yhtä kaunis (:
_berni_
monta kertaa luettu mutta aina yhtä ihana smile.gif
tuunanen
Luettu on useampaan otetteeseen, mutta koskettaa aina.. wub.gif
~Wanda~
Olen saanut tämän sähköpostilla ja aina yhtä ihana.. wub.gif
WeKKu
Ihana. <3
Soen
Mahdottoman kaunis.
En ollu ennen lukenu, mutta kannattia lukea!
Pisara
Kaunis. smile.gif

En ole lukenut ennen.
Avispa
kaunis tarina. wub.gif
Dragon_Heart
Tuo tarina pitäisi vaan muistaa oikeassakin elämässä. sleepy.gif
suvii
Aika monta kertaa luettu, mutta aina yhtä kaunis.
Tota kun noudattais niin maailma ois huomattavasti parempi paikka, mutta..
peikkovuorelainen
Kaunis wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.