viivero
24.11. 2005, 14:18
Samoista aiheista on monta eri keskustelun avausta! Eikö niitä voisi yhdistää tai lukita tai jotain? Itse en ainakaan jaksa miljoona kertaa vastata samoihin juttuihin. Monesti aiheissa kuitenkin kysellään sellaisia asioita joita on jo käsitelty useampaan otteeseen.
Niinpä niin, juuri tuollaisen takia kannattaa hyvät ihmiset käyttää hakutoimintoa kun täällä puskassa sellainen on! Olen huomannut itse joskus saman, käsittämätöntä. Mikä sen haun käyttämisessä on niin vaikeaa...?
Maximilliam
24.11. 2005, 19:00
Tälläkin hetkellä on kaksi aihetta joissa kummassakin kysytään "kuinka monta koiraa omistat". Ei ole kiva kun samoja aiheita on moneen kertaan ja kaikki muut putoavat. Eikö näitä tuplia voisi lukita tai poistaa?
Muoks muoks: Itse asiassa Turpakäräjillä on kolme samantyylistä "kuinka monta koiraa omistat" aihiota. Kaikki ovat olleet aktiivisina tämän kuun puolella
Kaptah
24.11. 2005, 19:12
LAINAUS(Maximilliam @ 24.11. 2005, 19:00)
Muoks muoks: Itse asiassa Turpakäräjillä on kolme samantyylistä "kuinka monta koiraa omistat" aihiota. Kaikki ovat olleet aktiivisina tämän kuun puolella
No sano nyt jo......: kuinka monta koiraa omistat?
viivero
25.11. 2005, 13:50
Ja barffauksesta on monta eri ketjua!
eihän ne aiheet siellä kauan pysy pinnalla jos kukaan ei niihin vastaa. Voihan sitä vaikka kertoa ja ohjata aiheen aloittaja jo valmiille topickille! eipä ne silloin siellä kauan keiku "häiritsemässä".
viivero
13.12. 2005, 14:26
Mun mielestä on vaan älytöntä, että samoista aiheesta uudelleen ja uudelleen... Ja kyllä täällä on sellaisia jotka niihin vastailee vaikka aihe olisi kysytty kuuteen kertaan! Ja olen kyllä kommentoinut että samasta aiheesta mutta ilmeisesti tämä asia ei liikuttanut..
sa-an-ri
14.12. 2005, 12:35
Samaa itsekin ihmetellyt. Ja toinen asia joka ärsyttää suuresti, on se kun kirjoitellaan täysin eri aihepiiriin kuuluvia asioita palstalle. Esimerkkinä vaikkapa turpakäräjillä kotisivujen mainokset...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.