Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Lempi terrieri? :)
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Sivuja: 1, 2, 3, 4
.~Laura~.
Cairnterrieri & Aussi . Pointsit näille !
-maria-
Minun lempi rotuni terriereistä on ehdottomasti karkeakarvainen kettuterrieri.
Tällä hetkellä minulla ei enää ole terriereitä.. muuten meillä on ollut koko ikäni karkeakarvaisia kettuterriereitä ja aivan ihania olivat wub.gif
Vieläkin jos vain mahdollisuus tulisi, niin sellaisen ostaisin itselleni wink.gif
Milla*
Mun lemppari terrieri on aussi! koska aussissa on sitä jotain mistä mä tykkään.. wub.gif ne on niin mukavia energia pakkauksia.. varsinkin jos niitä enemmän biggrin.gif
Liisa
Bedlingtoninterrierit on ehkä minusta terriereistä niitä ihanimipia. happy.gif
Joopsakki
[COLOR=green] Juu olen samaa mieltä muiden kanssa että monet ovat ihania, mutta minulla on lempparinin tietysti niitä on monia mutta tässä vähän esimerkkejä: Russeli, Yorkshire ja kettuterrieri wub.gif wub.gif ne on jotenkin niin ihanii... teehee.gif
Lottie
Kyllä se cairni on wub.gif
Avispa
cairnterrieri, yorkshirenterrieri. wub.gif
JennaS
brasilianterrieri on terriereistä se joka on sydämen vienyt wub.gif
Veera
Mun lemppareita on irlanninterrierit. <3 .
Jelle
Eiköhän se ole Bedlingtoninterrieri, sillä neljä sellaista nukkuu kyljessäni kiinni öisin thumbup.gif
wenakko
westiet, dandiet, australianterrierit ja silkit ovat terriereistä lempparit wub.gif wub.gif
Senja
Mun lempiterrierit on ehdottomasti australianterrieri, norwichinterrieri ja cairnterrieri. wub.gif Ja irlanninterrierit.
linddstu
westiet,skotit,cairn ja kettuterrierit. wub.gif

Kyllä bedlingtoninterrieritkin on suloisia ja kivoja. (ennen en kovin paljon tykännyt,mutta kaverit tykkää ja väkisin niistä itsekkin sitten hiukan tykkää. lookaround.gif wub.gif . )
~Lotta
LAINAUS(Linda <3 Manti @ 12.4. 2006, 18:41)
Kyllä bedlingtoninterrieritkin on suloisia ja kivoja. (ennen en kovin paljon tykännyt,mutta kaverit tykkää ja väkisin niistä itsekkin sitten hiukan tykkää. lookaround.gif wub.gif . )

JESH! biggrin.gif wub.gif
Sanne-
Silkkiterrierit<33 (Tietenki biggrin.gif )
Staffordshirenbullterrierit<33 (Tietenki biggrin.gif )
Amerikanstaffordshirenterrierit
Bullterrierit
Kääpiöbullterrierit
Venäjäntoyterrierit
Amerikkalaisperäiset työkoirat (pittbullit ym...)
Australianterrierit

Niitä on paljon.... =D tai ainaki jonkiverra...
Biafra
Vehnäterrieri, lakelandinterrieri, irlanninterrieri...
verduli
Kerry ehdottomasti wub.gif
Dielku
Jackrussellinterrieri - se ainoa oikea. <3
Nippis
Bullit tietenkin - niissä on sitä veistoksellista kauneutta ! Erityisesti vielä miniversio bulleissa on minun mieleen. wub.gif
Tässä oma minibulli "Huhu".

riiT
Silkit, bortsut, russelit, skotit, [bullit] wub.gif wub.gif
Lilli
Staffit wub.gif Ihan ykkössuosikki niin terriereistä kuin kaikista roduista.
~Lotta
LAINAUS(Nippis @ 26.4. 2006, 10:43)
Bullit tietenkin - niissä on sitä veistoksellista kauneutta ! Erityisesti vielä miniversio bulleissa on minun mieleen. wub.gif
Tässä oma minibulli "Huhu".

OT/ Äidille kun näytin tämän kuvan niin se vain huokaisi syvään ja sanoi -Ihana, tuollainen meillä olis jos sillä ois mopsin luonne. Äiti selitti veljeni kihlatulle. biggrin.gif /OT
Minäkin olin kuin sulaa vahaa tän ilmeestä. wub.gif Vaikka yleisesti en pidä bullterrierin 'munapäästä'. biggrin.gif
sipuli
norwichinterrierit rolleyes.gif mutta norfolkitkin on kauniita
Soni
Amstaffit on ehdottomasti mun mieleen wub.gif
avalon
Skotit wub.gif ja kettuterrierit.
Charmy
Amstaffi, kerry ja irlanninterrieri. :]
Sealyham on kans aika kiva. biggrin.gif
Finger!
Skotlanninterrieri ehdottomasti wub.gif !
Ovat aivan ihania!
Marjut_
Taitaa olla norwichit ja russelit smile.gif
greta
amstaffit ja staffit wub.gif on mun suosikkeja.
LaRa & Olli
Kyllähän se on pakko myöntää, että Westiet voiton vie! wink.gif Skotin voisin ottaa tuolle kaveriksi, on ne vaan niin kiva pari, mutta toista koiraa ei meidän taloon näillänäkymin tule.
Naapurin Sealy on kyllä myöskin aikas veikeä tapaus, pakko sitä on aina välillä käydä rapsuttelemassa kun ohi kulkevat. rolleyes.gif (luulin jo että ehdin ekana tuon harvinaisuuden kanssa täällä Raumalla kun on yksi Suomen kolmesta kasvattajasta, mut Charmy ehti kuitenkin ensin. dry.gif )
-Maija-
wub.gif wub.gif No luonnollisesti "yorkit", ja hyvinä kakkosina tulevet cairnit, westiet ja norwitshit
-Emmi-
Borderterrieri on harkinnassa wub.gif
minnapa
borderterrieri w00t.gif oon iha rakastunu niihin <3 ottasin vaikka heti toiseksi koiraksi meille sellasen ! tongue.gif
liputti
aussit, bostonit ja vehnät
Cerasi
Parsoni.
*zazo*
Vehnäterrieri, karkeakarvainen kettuterrieri ja parsoni
-Maija-
LAINAUS(sahku @ 25.11. 2005, 22:39)
Noo, itselläni suosikkeina ovat westit wub.gif, skotit, cairnit, norfolkit ja norwichit. Ne on vaan vieneet mun sydämen, pienet ja suhkoht tanakat talliaiset biggrin.gif

Juu... wub.gif
rebekka
Kerry ja Norwichi wub.gif
Lory
Staffit, amstaffit, westiet, kk kettuterrierit, borderit, bostonit ja airedalet. smile.gif
Varga
bortsut ja parsonit
Hugis
Amstaffit ja cairnit on mun lemppareita wub.gif
KatiT
Ehdottomasti skyet wub.gif
cavalier
Westie smile.gif
Denkku
Skyenterrierit
Manchesterinterrierit
Skotlanniterrierit
Kerrynterrierit
wub.gif
Eppu
Cairn on se paras.
HetaK
Airedalet, ehdottomasti. Löytyy käyttöoikeudet ja ne on kunnon kokosia smile.gif
Kääpiö-
Cairni, norwitch, norfolk ja westie wub.gif Miettimässä itselle rotua ja ne kuuluvat suunnitelmiin.. smile.gif
willow
amstaffit wub.gif
tuunanen
Vehnät, parsonit, irlanninterrierit, amstaffit.. wub.gif
Jutta
Bedlingtonit, vehnät, kerryt ja skyet miellyttää silmää eniten wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.