Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: afgaani kasvattajia...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
Sivuja: 1, 2
<Aino>
No tuskin tuo pieni OT-määrä ketään häiritsee, ihan vapaasti saa mielestäni täällä keskustella smile.gif
Ida K
Niin. Muisteltiin vaan viime kesää blush.gif

Mutta minä lähden viikonloppuna ruotsin voittajaan, turistiksi afgaaneja katsomaan Liisan,Arjan ja Sallan kanssa. Kamera lähtee mukaan, joten maanantaian saatte "silmänruokaa" laugh.gif
villistyttö
LAINAUS(iida @ 9.12. 2005, 19:15)
Niin. Muisteltiin vaan viime kesää blush.gif

Mutta minä lähden viikonloppuna ruotsin voittajaan, turistiksi afgaaneja katsomaan Liisan,Arjan ja Sallan kanssa. Kamera lähtee mukaan, joten maanantaian saatte "silmänruokaa" laugh.gif

Jesh, ainakin kuvia happy.gif , kun ei itse pääse paikan päälle... confused.gif crybaby.gif
Ida K
LAINAUS(villistyttö @ 9.12. 2005, 22:44)
Jesh, ainakin kuvia happy.gif , kun ei itse pääse paikan päälle... confused.gif crybaby.gif

Reissu peruttu crybaby.gif
Avispa
Mikäs teiän matkan peruutti iida? unsure.gif
Lanttu
LAINAUS(Affe @ 10.12. 2005, 12:45)
Mikäs teiän matkan peruutti iida? unsure.gif

vastaa nyt iidan puolesta,, Iidan velipuoli on joutunut sairaalaan joten hän ei pääse lähtemään sad.gif
Ida K
LAINAUS(Lanttu @ 10.12. 2005, 15:07)
vastaa nyt iidan puolesta,, Iidan velipuoli on joutunut sairaalaan joten hän ei pääse lähtemään sad.gif

Niin kävi. crybaby.gif

Toivottavasti Liisa ja Salla tuovat mulle sitten tuliaisiksi kuvia smile.gif
Tuleehan noita reissuja blush.gif
Ida K
^^Eli pistän tänne affutulokset ruottista ;

ROP : Waiting On A Sunny Day eli Albin wub.gif Herrasta tuli myös intti, onnea thumbup.gif
VSP :Tells Just Call Me Miss eli Danielle wub.gif
zwiebel
Affutuloksiin lisäystä: Pramya All The Way CACIB! flowers.gif Onnea Aurora ja Hannele. wub.gif

Mäkään en tässä viitti alkaa arvostelemaan muiden koiria yksityiskohtaisesti julkisesti, vaikka sitä tekstiä kyllä tulisi vaikka kolme sivua.. cool.gif Jos mun mielipiteen haluaa tietää, voi kysyä henk. koht., ettei kukaan joka lukee tätä loukkaannu. baa.gif
Avispa
Onnea Auroralle ja Hannelelle! Hyvä Aurora, niin sitä pitää wink.gif wub.gif
Ida K
LAINAUS(zwiebel @ 11.12. 2005, 21:25)
Affutuloksiin lisäystä: Pramya All The Way CACIB! flowers.gif Onnea Aurora ja Hannele. wub.gif

Mäkään en tässä viitti alkaa arvostelemaan muiden koiria yksityiskohtaisesti julkisesti, vaikka sitä tekstiä kyllä tulisi vaikka kolme sivua.. cool.gif Jos mun mielipiteen haluaa tietää, voi kysyä henk. koht., ettei kukaan joka lukee tätä loukkaannu. baa.gif

Oo blush.gif Onnea Hannele ja Aurora wub.gif flowers.gif
villistyttö
Onnea Hannele ja Aurora! wink.gif wub.gif
Ida K
Onpas täällä hiljaista blink.gif

No voisin kertoa viime viikonlopusta. Oltiin kaverini Pepin kanssa siis tämän tädillä messarin ja pmv:n välinen yö. Lauantaina kun suunnattiin BIS-kehän jälkeen tädille, alettiin pestä Goldieta Pepille jh-koiraksi. Siinä se ilta hurahtikin.. rolleyes.gif
Sunnuntaina takaisin messukeskukseen affukehälle (affukehällä oltiin muuten koko la-päiväkin blush.gif ). Viikonlopun aikana meitin tiimi laugh.gif (scaramis) sai mm. uuden juniorivoittajan, Vanillan wub.gif Nancy oli ROP-vetsku ja tuli myös pu&pn-sijoituksia thumbup.gif Myös tutut pärjäsivät, mm. Romasta tuli junuvoittaja sunnuntaina ja Sebu oli ROP lauantaina ja toinen Sebu VSP sunnuntaina thumbup.gif Taas näki hienoja affuja, ja tapasi tuttuja. Jossain välissä pyörähdin myös junnuissa ja Peppi siis kisasi affu Goldiella smile.gif Kummallekkaan ei sijoitusta..Nyt ootellaan kajaania kun lähden taas Liisan matkassa blush.gif
villistyttö
Hiljaista näyttää olevan edellinen viesti 20 päivä.. huh.gif
Kyllä meillä oli messarissa hauskaa ja kaikki meni niinku iida selittiki.. thumbup.gif
sori, OT: iida tuutko meille joululomalla? blush.gif
Ida K
LAINAUS(villistyttö @ 25.12. 2005, 10:25)
Hiljaista näyttää olevan edellinen viesti 20 päivä.. huh.gif
Kyllä meillä oli messarissa hauskaa ja kaikki meni niinku iida selittiki.. thumbup.gif
sori, OT: iida tuutko meille joululomalla? blush.gif

OT : Joo, kunhan Daisy ei alota juoksua laugh.gif
villistyttö
LAINAUS(Iida @ 27.12. 2005, 12:15)
OT : Joo, kunhan Daisy ei alota juoksua laugh.gif

Joo, toivottavasti ei.. smile.gif
diva
LAINAUS(Iida @ 7.12. 2005, 13:28)
Mitäs mieltä ootte Bebestä ?

Se on vaan jotain todella hienoa kaikin puolin, ehottomia lemppareita nartuissa wub.gif

aa niiin kaunis! brindle on mun mielestä kaunein väri! wub.gif
Ida K
LAINAUS(diva @ 19.1. 2006, 22:08)
aa niiin kaunis! brindle on mun mielestä kaunein väri! wub.gif

Bebuli on wub.gif
villistyttö
blink.gif Oho, 12 päivää eli melkein kaks viikkoo kun tänne on viimeks kirjotettu.. ph34r.gif

^^Bebe on niiin ihana wub.gif

Mitäs mieltä ootte tästä Turun ROPista (Neliapilan YksinäinenSuzi)? en muista kirjotetaanko noin? blush.gif tässä kuva: http://koti.mbnet.fi/zirppi/kuvia/
Siis affuista toka kuva.. smile.gif
Olen pahoillani jos joku pahoittaa mielensä tästä.. ph34r.gif oops.gif
Lazer
Ei ihan minun makuu mutta jokainen affe on omalla tavallaan nätti wub.gif
Avispa
Suzi on ihan symppis affe! ja mukava luonteinen, hieman tosin namien perään. laugh.gif Ja kaikin puolin mukava afgaani. wub.gif
zwiebel
Suzi on aivan ihana biggrin.gif tosi ahne kylläkin .. juttelin just Maijan kanssa puhelimessa btw. Joku nainen on taas pitäny afgaaneja tosi huonosti ja niiden kasv. haluis ne takaisin [en nyt kerro nimiä], mut nainen ei anna. Inhottavaa tollanen sad.gif
Lazer
Meillä lukee sopimuksessa muistaakseni että jos koiraa pidetään huonosti tai se halutaan myydä se täytyy ensisijaisesti luovuttaa kasvattajalle...
Mut useimmiten ei niitä koiria tahalleen pidetä huonosti, monesti sattuu väärinkäsityksiä ja mahdollista että kasvattajalla ja omistajalla on eri näkemys jostain asioista. Ja sen seurauksena joku saanut käsityksen että koiria pidetään huonosti. mut en tiedä, kun en tunne tapausta. Tarkotin vaan että tällästäkin sattuu wink.gif
-Milla
LAINAUS(zwiebel @ 2.2. 2006, 19:10)
Suzi on aivan ihana biggrin.gif tosi ahne kylläkin .. juttelin just Maijan kanssa puhelimessa btw. Joku nainen on taas pitäny afgaaneja tosi huonosti ja niiden kasv. haluis ne takaisin [en nyt kerro nimiä], mut nainen ei anna. Inhottavaa tollanen sad.gif

Inhottavaa toi tollanen sleepy.gif
täälläkin päin ollut noiat huonosti pidettyjä koiria joita ei aluksi annettu takaisin kasvattajalle (kyseessä ei siis afgaani) ja lopulta kun kasvattaja sai koiran takaisin sen ollessa 11 kasvattaja katsoi koiran papereita ja soitti ent. omistajille ett onko koira koska rokotettu viimeksi, kun papereissa merkintä vuodelta 95 kun kasvattaja itse oli sen viimeksi rokotuksille vienyt. Omistajat vastasivat siihen että ei oo kun on ollut niin terve, eilen sitten käytiin ko.koiran kanssa ell. tarkastuksessa (koira siis tuli sunnuntaina) koiralla sydänvika(4/6) 2 suurta rasvapattia molemmissa kyljissä sekä muuutamia nisäkasvaimia.

Että näin.

Mutta siis asiasta takaisin kaurapuuroon biggrin.gif
eli tuosta Suzista, Mun mielestä se on ihan kivannäkönen Hyvin saman tyyppinen muutamien muiden Neliapiloiden kanssa (yllättävää kyllä laugh.gif ) ja Neliapilan afgaaneista tykkään smile.gif
Avispa
LAINAUS(zwiebel @ 2.2. 2006, 20:10)

Inhottavaa toi tollanen ettei sitten huolehdita kunnolla ja ei anneta sitten koiria pois, kasvattajalle/ uuteen kotiin missä niitä sitten kunnolla hoidettaisiin!! stop.gif
Ida K
LAINAUS(zwiebel @ 2.2. 2006, 19:10)

Mäkin kuulin tosta yheltä kasvattajlata :/ Tosi ärsyttävää tuollainen.

Suzie on minusta ihan nätti, vaikken oo kauheesti livenä nähnyt wink.gif Mutta paljon ihania lapsukaisia wub.gif
Lanttu
en nyt haluaisi nipottaa; mtuta olisiko ihan jees jos siiryttäisiin vain yhteen keskusteluun? tämänkni aiheen alkuperäinen idea oli afgaani kasvattijien kotsivut lähinnä ;9
Lazer
Lantun kanssa samaa mieltä. Tälläsiä keskusteluja varten on affe keskustelu wink.gif
Ida K
LAINAUS(Lanttu @ 3.2. 2006, 17:14)
en nyt haluaisi nipottaa; mtuta olisiko ihan jees jos siiryttäisiin vain yhteen keskusteluun? tämänkni aiheen alkuperäinen idea oli afgaani kasvattijien kotsivut lähinnä ;9

Muakin häiritsee kun ain pitää tsekata kahesta keskustelusta onko mitään uutta wink.gif
Lazer
Aivan. Eiköhän asia ollu sil selvä w00t.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.