Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: afgaani kasvattajia...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
Sivuja: 1, 2
pips_a
eli kaipailisin suomalaisten ja ulkomaalaisten Afgaani kasvattajien kotisivu osotteita smile.gif
varsinkin Ruotsalaisien... joten tänne voitaisiin kerätä osotteita smile.gif (vai mitä mieltä olette?)

Kennel Neliapilan (suomi)

Kennel Sonate's (suomi)

Kennel Xciting (ruotsi)

noi mulla on ylhäällä...
Lanttu
Scaramis ( suomi)

Ingenue ( suomi)

tells ( ruotsi)

Xenos ( italia)

tossa noi jotka tuli ekana mieleen wink.gif
pips_a
kiitti Lanttu !!

mä pidän myös noista kolmesta jotka laitoin ... ja olisikin kiva katsella muitakin biggrin.gif biggrin.gif
Lanttu
mul on noit ulkomaalaisia kasvattajia varmaan sata linkki listal mutta nyt ei jaksa/viitsi/kerkee laittaa enempää! biggrin.gif
pips_a
LAINAUS(Lanttu @ 26.11. 2005, 13:42)
mul on noit ulkomaalaisia kasvattajia varmaan sata linkki listal mutta nyt ei jaksa/viitsi/kerkee laittaa enempää! biggrin.gif

okei smile.gif
Terhi
SaFan linkkilista, tuolla muutama linkki. wink.gif
<Aino>
LAINAUS(Lanttu @ 26.11. 2005, 13:38)

wub.gif
pips_a
LAINAUS(*Tepa* @ 26.11. 2005, 13:47)
SaFan linkkilista, tuolla muutama linkki. wink.gif

Ainut vaan että Suomalaisia linkkejä kaikki confused.gif mutta kiitos kuitenkin happy.gif
Lanttu
kyl sielt löytyy muutama ulkomaalainen+ linkit muiden maiden afgaani yhdistysten sivuille wink.gif
pips_a
LAINAUS(Lanttu @ 26.11. 2005, 14:21)
kyl sielt löytyy muutama ulkomaalainen+ linkit muiden maiden afgaani yhdistysten sivuille wink.gif

no niin joo... sleepy.gif
zwiebel
Millonkohan Tuuli, Hilla ja Heini aatteli saada noi Arjan sivut uudistettua rolleyes.gif
-anna-
tässä muutama ulkomaalaisen afgaani-kennelin linkki,

http://karakush.com/index1.shtml ,

http://www.taejonafghans.com/index.html
Ida K
LAINAUS(<Aino> @ 26.11. 2005, 13:56)
wub.gif

Nuo on kauniita wub.gif

Ja sieltä Sa-Fa:n sivuilta löytyy aika paljon, itellä on monia suosikeissa muttei jaksa pistää laugh.gif Niinpä, haluisin mennä katsataa uuet neliapilat biggrin.gif
tweeety
Juu tellsit on ihania, mää oon iskenyt silmäni Stacyyn wub.gif

Tässä kans yks mun suosikeistani, Menuel Galopin.
pips_a
LAINAUS(tweeety @ 28.11. 2005, 01:38)
Juu tellsit on ihania, mää oon iskenyt silmäni Stacyyn  wub.gif

Ihana wub.gif
ja tosi kauniin värinen wub.gif
eikös se ole creme...
tweeety
Creme domino wub.gif
Ida K
Ja Boannesitkin on tosi hienoja wub.gif
Ja Tellseistä se Michelle wub.gif blush.gif
<Aino>
LAINAUS(tweeety @ 28.11. 2005, 01:38)
Juu tellsit on ihania, mää oon iskenyt silmäni Stacyyn wub.gif

Mää kans, se on aivan mieletön !
wenakko
Tell'sit on kyllä kauniita! Mä tykkäsin tosta Gazon:ista. wub.gif
diva
Se Tell'sin Danielle.. ja Fabio.. wub.gif rolleyes.gif
tosi kauniita koiria!
Lanttu
Stacy on ihan domino biggrin.gif Daniella on kyl mun whdoton favorito.
pips_a
LAINAUS(Lanttu @ 1.12. 2005, 15:50)
Stacy on ihan domino  biggrin.gif  Daniella on kyl mun whdoton favorito.

mutta sivuilla löysin että se olisi Creme... Onko se sitten sama kuin domino?

nimimerkillä: afgaaneistä suht tietämätön mutta hyvin rakastunut niihin smile.gif
Lanttu
no okei domino Creme voisi kuvata paremmin mutta kyllä cerme on eri väri wink.gif
creme uros joten tuossa huomaat eron. katsos kun on noinkin satula on tumma niin tietää että kyseessä on domino wink.gif tai ainakin minä yhdistän tuon enemmän dominoon kuin cremeen monestakin syystä biggrin.gif joka on tsin vähän harvinaisempi väri.
pips_a
LAINAUS(Lanttu @ 1.12. 2005, 16:15)
no okei domino Creme voisi kuvata paremmin mutta kyllä cerme on eri väri wink.gif
creme uros joten tuossa huomaat eron. katsos kun on noinkin satula on tumma niin tietää että kyseessä on domino wink.gif tai ainakin minä yhdistän tuon enemmän dominoon kuin cremeen monestakin syystä biggrin.gif joka on tsin vähän harvinaisempi väri.

Okei.. no minä en noista afgaanien väreistä tiedä... koiran sivulla luki vain Creme biggrin.gif niin siitä sen päättelin ..
<Aino>
LAINAUS(pips_a @ 1.12. 2005, 16:31)
Okei.. no minä en noista afgaanien väreistä tiedä... koiran sivulla luki vain Creme biggrin.gif niin siitä sen päättelin ..

Ei lue creme, vaan creme domino.
pips_a
LAINAUS(<Aino> @ 1.12. 2005, 16:34)
Ei lue creme, vaan creme domino.

Näin näyttänee olevan lookaround.gif

Onkos sitten nuo kaikki kolme (Creme, Creme Domino ja Domino) eri väreijä?

"hakkaa päätään seinään kun ei tahdo oikeen ymmärtää näistä, pää tässä vaan hajoo" wallbash.gif
tweeety
Aiheen ohi menee, mutta mitäs tykkäätte tuosta kakarasta joka on Xiting-kenneliin jäänyt, tuo Polon poika Petter, Xiting Stare You Down?

Löytyy puppies-sivulta.
pips_a
Kiitos -anna- selvennyksestä ! ! ! smile.gif
wenakko
LAINAUS(tweeety @ 1.12. 2005, 23:28)
Aiheen ohi menee, mutta mitäs tykkäätte tuosta kakarasta joka on Xiting-kenneliin jäänyt, tuo Polon poika Petter, Xiting Stare You Down?

Löytyy puppies-sivulta.

Mun mielestä on ihanan värinen! Vaikuttaa jotenkin isolta, mutta en sitte tiiä onko se oikeesti ikäisekseen niin iso biggrin.gif
tweeety
Juu aavistuksen isolta näyttää, mutta suurihan on kaunista thumbup.gif

Mä tykkään tosta Petteristä, näyttäis olevan todella kaunis, tasapainoinen etuosa, kaunis kaula, upea ryhti. Tiivis tasapainoinen runko. Takakulmaukset vois olla aavistuksen paremmat mutta nuokin kehittyy vielä. Ja väri on kaunis.
Ja sillä on suloinen ilme ja kaunispiirteinen pää.
Ja minun makuun mieletön sukutaulu wink.gif
Lanttu
no häl oli ainakin turkkia!
villistyttö
Tuli tuossa pari uuttakin linkkiä, kasvattajia tiesin kotisivujen osotteita en.. laugh.gif
Ida K
Petter oli tosi ryhdikäs ja iso poika. Tuosta kuvasta nyt ei kuitenkaan osaa kaikkea sanoa, esim. kulmaukset ym.

Väreistä. Creme, Creme Domino, Domino ja Domino Brindle ovat kaikki eri värejä..Noissa menee aikansa kun oppii tunnistamaan. Ja useta myös sekoittavat sinistä noihin, en ymmärrä miten blink.gif Mutta värejä löytyy wub.gif
villistyttö
http://www.xenosreg.it/afghan_hounds/dogs/braxton/card.htm
Mitäs olette tuommoisesta herrasta mieltä? wink.gif

http://www.xenosreg.it/afghan_hounds/girls...adabra/card.htm
Entäs tuommoisesta neidistä? smile.gif
Lazer
Mie kyllä tykkäsin smile.gif
Toi ukko näytti hirveen tutulta.. (esittäjä) ku miu mielestä Sonate's narttu on joskus astutettu Sannallah's koiralla... huh.gif
Joo no mie taas selittelen jtn omaa.
Näyttäviä ja ihan mukava turkinhoitokin varmaan ko. koirissa on... Uroksella ihuna parta! smile.gif
Ida K
No tuolla uroksella oli minusta kaunis pää ja muutenkin aika näyttävä. Tuo väri ei kuulu lemppareihin, mutta muuten koira tosi upea wub.gif Häntä oli - laugh.gif Kivasti turkkia. Narttu taas ei oikein miellytä, mutta sekin ihan näyttävä. Riippu mistä tykkää, mutta yleisesti ihan kauniita blush.gif
tweeety
Mä taas nartusta tykkäsin hyvinkin paljon, mut uros ei niin miellyttänyt.
Lazer
Miekin voisin laitta tänne yhen linkin..
Joo no en nyt kyll löydä sitä linkkiä tai siis aa pelittämään mutta tällänen koira (löytyy Sonate's sivuilta, 1984-1990 pentueet kohdata)
Elikkäs sonate'sin kantanarttu Chandigarh's Thalassa

Uskomattoman nätti narttu, ihastuin heti kun koiran näin!
Ida K
Mitäs mieltä ootte Bebestä ?

Se on vaan jotain todella hienoa kaikin puolin, ehottomia lemppareita nartuissa wub.gif
wenakko
Tuon "Beben" väristä en pitänyt. Muuten näytti oikein hurmaavalta. wub.gif
Ida K
LAINAUS(wenakko @ 6.12. 2005, 19:15)
Tuon "Beben" väristä en pitänyt. Muuten näytti oikein hurmaavalta. wub.gif

Minä taas rakastan tuota brindleä wub.gif Rakastan koko koiraa wub.gif
tweeety
Mie oon Bebestä aina tykännyt, suloinen tyyppi.
Ja joillakkin tuo brindleväri ei mene kauniisti, mutta Bebellä oikein miellyttävä väri.
Ja kiva luonne!
Lanttu
LAINAUS(Lazer @ 6.12. 2005, 13:11)
Mie kyllä tykkäsin smile.gif
Toi ukko näytti hirveen tutulta.. (esittäjä) ku miu mielestä Sonate's narttu on joskus astutettu Sannallah's koiralla... huh.gif
Joo no mie taas selittelen jtn omaa.
Näyttäviä ja ihan mukava turkinhoitokin varmaan ko. koirissa on... Uroksella ihuna parta! smile.gif

tuo isäntä esittää multi ch. Xenos joselitoa wink.gif voisikohan naama olla tuttu koirauutisten sivuilta? tongue.gif

mä nyt en viitsi julkisesti ruveta arvostelemaan toisten koiria varsinkaan kuvien perustaalla on vaikea sanoa väihan koria näyttää hienolta ja näin kun on vimpan päälle laitettu mtta sitten kun pääsis käymään läpi wink.gif ( en nyt tarkoita että jokin noista koirista olisi rakenteeltaan huono biggrin.gif )
ja mun eiu kyl edes tarvi komnentoida bebeä biggrin.gif wub.gif
Ida K
Tiesin, mitä Laura sanoo. Sen "suhteen" Bebeen voisi kuvata vain parilla hymiöllä wub.gif blush.gif .. Se vaan on todella kaunis koira ja siis eipä siinä hirveesti vikoja ole biggrin.gif Ja totta, Bebellä on ihana luonne wub.gif "pikku-äiti" teehee.gif
Lazer
Jokainen affe on omalla tavalla nätti mutta Bebe ei ole yhtään miu makuun. Tosin kun huuppa. (kirjotettiinko se noin?)
villistyttö
LAINAUS(iida @ 7.12. 2005, 09:36)
Sen "suhteen" Bebeen voisi kuvata vain parilla hymiöllä wub.gif blush.gif .. Se vaan on todella kaunis koira ja siis eipä siinä hirveesti vikoja ole biggrin.gif Ja totta, Bebellä on ihana luonne wub.gif "pikku-äiti" teehee.gif

Olen iidan kanssa ihan samaa mieltä Bebestä.. wub.gif
Ida K
LAINAUS(villistyttö @ 7.12. 2005, 15:20)
Olen iidan kanssa ihan samaa mieltä Bebestä.. wub.gif

Ja kun Vanillat ym oli pentuja, Bebe halusi oikeesti äiti olla wub.gif Se on vaan niin ihana koira niin kuin Huuppakin. Oikea herrasmies, antaa Bebenkin tehdä itselleen vaikka mitä ..Peppi : muistele kahvipöytää..

^^OTOT biggrin.gif laugh.gif
villistyttö
LAINAUS(iida @ 7.12. 2005, 15:51)
Ja kun Vanillat ym oli pentuja, Bebe halusi oikeesti äiti olla wub.gif Se on vaan niin ihana koira niin kuin Huuppakin. Oikea herrasmies, antaa Bebenkin tehdä itselleen vaikka mitä ..Peppi : muistele kahvipöytää..

^^OTOT biggrin.gif laugh.gif

niimpä laugh.gif thumbup.gif tongue.gif
Ida K
LAINAUS(villistyttö @ 7.12. 2005, 16:26)
niimpä laugh.gif thumbup.gif tongue.gif

Huuppa "hiukan" innostu whistling.gif Mutta jos jatketaan aiheesta .. laugh.gif
villistyttö
LAINAUS(iida @ 7.12. 2005, 18:06)
Huuppa "hiukan" innostu whistling.gif Mutta jos jatketaan aiheesta .. laugh.gif

"hiukan" todellaki, mutta öö sori pikkusen OT!! laugh.gif wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.