Mulla oli jäätyny kuskin puolelta auton oven lukko niin ettei se mennyt kiinni, puolisen tuntia sulattelin sitä R-kiskan pihalla (turvavyöllä köytin sen kiinni että pääsin sinne asti). No, kotiin pääsin, niin kävelin sukkasillani koiran p*aan, ja vielä lämpimään. Pikkukoiralla maha sekasin... se käveli siihen itekin ja yritti sitten tallustella ympäri huushollia.
Tuosta episodista selvittyä ryhdyin ruuanlaittoon, kaikki meni hyvin siihen asti, kun jauhelihat piti kipata takalevyllä olevaan soppakattilaan. Pikkukoira päätti hypätä nojalle, ja mun petti tasapaino sen verran, että puolet jauhelihoista hellalle. Noooo, ei tässä vielä kaikki. Siivoilin osan kylymästi kattilaan ja osan roskiin, pistin pannun toiselle takalevylle jäähtyyn ja aloin hämmennellä soppakattilaa. Sillä seurauksella, että poltin mahani. Tää mun t-paitani on jotain keinokuitua, ja se etumainen levy jäi päälle. Paita sulas... Ei se ny paha oo, kunhan kirvelee. Sen seurauksena, että hyppelin kiroillen ympäri keittiötä ja yritin saada paidan pois, hernekeitto palo pohjaan. Eikä tässäkään vielä kaikki; otin tiskarista puhtaita ruokailuvälineitä ja tökkäsin tietenkin käteni lusikkakoriin niin, että siellä ollut teräväkärkinen veitsi tökkäs kynnen alle.
Mää taidan vetää peiton korville ja nukkua loppuvuoden, ja mielellään alkukeväänkin. Herättäkää mut joskus pari päivää ennen juhannusta....