Akuutti kysymys ja ihan muuten vaan;
Eli paljon otatte maksua spanielin trimmauksesta tai paljon maksatte,jos ette itse trimmaa?Käyttekö kaverilla vai jollain ammatti trimmaajalla?Tämä jatko kysymys on myös tärkeä...
Asian ydin on siinä,että itse trimmaan omat enkkuni niin näyttelyyn kuin muutenkin...nyt ovat useat pyytäneet että alkaisin trimmata myös muita enkkuja ja tämä hinta politiikka on vähän auki.Paljon pyytää tavan koti trimmauksesta?Ja enhän ole mikään ammattilainen kyseisellä alalla,mutta osaan suht hyvin trimmata..
En mäkää oo mikää ammattilaine mut mä pyytäsin n.10e,koska se on sinällää aika paljo rahaa mut ei kumminkaa liikaa...Mut sit jos on vähän suuritöisempi koira nii sit pari egee lisää..
Zemiä trimmaamiseen!!!
Luppakorva
2.7. 2003, 11:30
Minä olen ottanut sprinkkujen trimmauksesta 25€, riippumatta siitä onko se koti- tai näyttelytrimmi. Saman työn siinä joutuu kuitenkin tekemään, näyttelytrimmissä nyt menee vähän enemmän aikaa

.
Jeps,trimmaus takana ja hauskaa oli.Koirasta tuli siisti ja omistaja tyytyväinen,en raaskinut sitten ottaa kuin 15€ vaikka olikin aika homma(karvaa siis tosi paljon ,ja tark.oli vetää ihan lyhyeksi).
Samalla saatiin uusi enkku ystävä ja mukava olikin sit illan hämyssä katsella kun 4 ennkkua kirmaa piha maalla sulassa sovussa.
Ja hommia kuulemma on lisääkin....
Meitin koiruli käy kasvattajalla trimmissä, eikä se maksa mitään. Kasvattajalla on periaate, että omat koiran menee tällee. Tämä ei siis varsinaisesti sinua auta, mutta otimpa osaa keskusteluun

Juuri pari päivää sitten trimmissä oltiin ja koira oli niin kypsä kun vaan olla voi.. Onneksi kaiken kruunasi meitin pojalle se, että jälkeen päin pääsi leikkimään kasvattajan typyjen kanssa
Joo, omille kasvateille minäkin lupaan ilmaisen trimmin ainakin joka kerta kun on menossa näyttelyyn.
Joo.minäkin omille kasvateille olen luvannut ilmaisen trimmauksen...ja osa onkin trimmattu jo kertaalleen.Tuo hinta vain kiinnosti noille iahn vieraille koirille...
no, hoito jenkkini trimmataan sen kasvattajalla ja se ei pyydä mitää maksuu...
Meillä kans kasvattaja on tullut niin läheiseksi, että ei jenkin trimmauksesta maksua ota

Mutta maksamme silti aina silloin - tällöin maksuja sitten tilille, mukana myös joitakin näyttelymatkoja.
Itse tiedän, että jenkin trimmauksessa on kova työ, johtuen tietenkin miten paljon turkki on kasvanut ja takkuja ei tietenkään enää trimmaajalla saa olla.
Itse, jos osaisin trimmata ammattitaitoisesti esim. näyttelykuntoon, ottaisin 30 - 40 €. Ihan periaatteesta, että omaa aikaa siinä ihan kivasti vierähtää useammankin tunnin.
Red tiger
4.6. 2005, 22:41
No mun ei tietysti tarvi maksaa trimmistä, kun laitan ite ja äiti näyttelyyn, mutta mitä äitillä käy koiria trimmattavana, niin 25 ja siitä ylöspäin on trimmauksen hinta. Tsukin sen alle tekee kovin moni ainakaan..'
ew3i mitään me trimmataan Penni ja Malin
cockerin trimmaus on tainnut pyöriä 25-30 euron paikkeilla, kalliimpi näyttelyyn.
~heidi~
18.7. 2005, 22:42
Meillä ei maksa mitään cockerin trimmaus (sijoituksessa on), mutta muilta pyytää 25e. Ja kyseessä siis cockeri.
Nelli&Ruska
19.7. 2005, 08:23
Mie maksoin cockerin näyttelytrimmistä 25 €. En tiedä olisiko maksanut enemmän, jos olisi aikuinen cockeri ollut kyseessä. Paljon tuosta pennustakin kyllä sai karvaa riivittyä irti.

Se kun on vielä musta väriltään, eli muistuttaa helposti enemmän karvaista peikkoa kuin cockeria.
*Noora*
21.7. 2005, 19:50
Minä trimmaan itse cockerini niin näyttely kuin kotikuntoon.Hoito jenkinkin olen itse laittanut ja trimmannut niin näyttely kuin kotikuntoon.Itse ottaisin varmaan semmoisen 15 euroo.
Jos itse trimmaisin niin ottasin suunnilleen 20-25 €, riippuen tietenki koiran turkista.
Ammattilaisella ainakin spanielin kokoisen koiran trimaus oli 20 €/ tunti.
Trimmaan sekä spanieleita, että noutajia.. mutta olen ottanut suurinpiirtein 20 euroa. Oli sitten kysessä koti tai näyttelytrimmaus. Jos siistitään esim. vain tassut ja häntä, olen laskenut hintaa. Sekarotuisista kun on kyse, olen suurinpiirtein verrannut työmäärää spanieliin ja laskuttanut sen mukaan 20-30 euroa.
australianpaimenkoira
21.11. 2006, 19:22
weeran kasvattaja onneksi mielellään trimmaa weeraa(kunhan nyt karvat edes kasvais) joten ei ainakaan kamalasti maksa.

kun on lähimmät trimmaajat noin 40 kilsan päässä...
Vanttu
23.11. 2006, 11:11
minä nyt en ole koskaan mitään kasiryhmäläisiä trimmannut, mutta yksi collie kun on trimmattavana niin käskin omistajien itse miettiä haluamansa hinnan trimmaukselle. He maksoivat lopulta 50 €, sain vielä ruuan, kyydit edes-takaisin ja trimmaussakset

he olivat sitä mieltä että mielellään maksavat hyvästä trimmistä niinkin paljon, viimeksi oliva käyttäneet koiransa "ammattitrimmaajalla" joka oli riipinyt KAIKEN pohjavillan pois, leikannut kolme vuotta kasvatetut ihanat mahakarvat kokonaan koneella veks ja vetänyt tassut ja kinnerkarvatkin koneella

he maksoivat tästä muistaakseni 60 €. (saivat loppujen lopuksi rahat takaisin kun oikein kunnon metelin nostivat)
Afterglow
8.1. 2007, 11:27
Meillä kasvattaja tekee kotitrimmauksen ilmaiseksi.
Näyttelytrimmaus maksoi ammattilaisella 40 euroa.
Rotuna siis cockeri.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.