Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Aivan ihana kuva
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Sain tän just systeriltä s-postiin.. wub.gif Aivan ihana, mun oli pakko laittaa tää taustakuvaksi koneelleni..

sipa
Tää mulla oli aikaisemmin ja aivan yhtä ihana.. Siitä joulukalenterista..

Kaptah
Hei, toi isompi näyttää tutulta, mutta pitääkö pyytää kaikkien koirarotujen yliasiantuntija cee'tä tunnistamaan toi pienempi. Väitän ainakin aluksi, että ne eivät rodullisesti ole mitään sukua toisilleen, onko näin?

Hieno kuva! smile.gif
sipa
Mä veikkaan että se on Pommin tai sheltinpentu.. biggrin.gif
Sandy
Eiköhän se ole Kleininpentu siinä makoilemassa Leonbergin jaloissa!!
sipa
No niinpäs taitaa ollakin.. thumbup.gif Kun tarkkaan katsoi..
Kaptah
LAINAUS(Sandy @ 9.12. 2005, 13:58)
Eiköhän se ole Kleininpentu siinä makoilemassa Leonbergin jaloissa!!

Kun itse vielä harjoittelen koirarotujen tunnistamista, niin kyse olisi siis rodusta
"German Spitz Klein" (kun niitä on sitten vielä Toy ja Mittel malleja) ja monta eri väriä mm. valkoinen, musta ja tuo pystykorvan värinen. Vai ...?
Sitten jos Klein on n. 23-29 cm korkee, niin toi kuvassa voisi olla vaikka aikuinen.
Pentu on nimittäin kai tämän näköinen?
Yeah...
dobberi
Sipa: Todella upeita kuvia! Ja tuossa ekassa kuvasssa jotenkin vielä niin lämpimät väritkin... wub.gif
Reyal's
LAINAUS(Kaptah @ 9.12. 2005, 17:09)
Kun itse vielä harjoittelen koirarotujen tunnistamista, niin kyse olisi siis rodusta
"German Spitz Klein" (kun niitä on sitten vielä Toy ja Mittel malleja) ja monta eri väriä mm. valkoinen, musta ja tuo pystykorvan värinen. Vai ...?
Sitten jos Klein on n. 23-29 cm korkee, niin toi kuvassa voisi olla vaikka aikuinen.
Pentu on nimittäin kai tämän näköinen?
Yeah...

Värejähän löytyy valkoisesta mustaan ja kaikkee siitä väliltä smile.gif

Tosin ihan aikuinen tuo kuvan kleini ei ole rolleyes.gif Ikää en ihan kyllä osaa arvioida, kun enemmän oon tutustunut mitteleihin.. confused.gif

Nuo pennut taas muistuttaa enemmän mitteleitä, mutta ihan varma en ole smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.