Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hauskaa viikonloppua!
Puskaradio > Puskis > K-18
-tanja-
Tää likka lähtee nyt kattoon tän tuppukylän miestarjontaa...jos haaviin vaikka jäis se oikea molossiprinssi biggrin.gif

Pahoittelen jos on kirjotusvirheitä...muutama viinilasillinen on tullu otettua laugh.gif

Palataan astialle!

Ja hauskaa viikonloppua kaikille!!! smile.gif
Terhi
Tsemppiä miesjahtiin! thumbup.gif
Hauskat viikonloput muillekin ja tsempit HUND 2005:een matkaaville! smile.gif
edi
Heissan!!
Hauskaa iltaa tanjalle ja mä täällä peukutan,että sulle löytyisi mukava miekkonen thumbup.gif
Tuuhan sitten kertomaan illan kuulumiset tänne wink.gif
Mekin lähdetään huomena isännän kanssa viettämään pikkujouluja ja kait se pitää käydä katsastamassa onko paikallinen kuppila vielä pystyssä w00t.gif
hemuli
tanjalle miesonnea thumbup.gif
Ja heti sitte kertomaan meille, yksityiskohtia myöten laugh.gif
Reyal's
Onnea etsintään thumbup.gif
Lotta
thumbup.gif mies jahdille!

tämä tyttönen hautautuu sohvalle tenttikirjojen kanssa. on se niin mukavaa ajan vietettä! omatunto soimaa heti kun pitää taukoa lukemisesta. unsure.gif noh. 2 tenttiä ja sitten alkaa joululoma. kannattaa siis vähän kärvistelläkkin. biggrin.gif
-tanja-
Heipä hei!

Eilen tuli oltua tosiaan vähän viihteellä smile.gif
Eipä ollu kummonenkaan miestarjonta...muutama varteenotettava vaihtoehto kyllä oli...

Ei siis mitään erikoista säpinää ollu.. smile.gif
Hauskaa oli ja se on pääasia biggrin.gif
Fati
Kiva juttu, että kaimalla oli mukava ilta thumbup.gif
Mä lähden kanssa katselemaan Mäntsälän paikalliseen vähän yöelämää, luulen, ettei ole kovin kummoista lookaround.gif Mutta ainakin tarkoituksena olisi pitää hauskaa laugh.gif
Hugis
Mä en muuten Tanja saanut sitä tilannetiedotusta tekstarilla vaikka odotin... dry.gif Puoli viisi aamulla soi puhelin, yks lahtelainen mies siellä rimputti, en vastannu. Sulle olisin kyllä vastannut smile.gif

Tänään se mies soitti uudestaan, kun olin matkalla serkun hautajaisiin. Meni poika aika hiljaiseks, kun sanoin että olen menossa hautaamaan hänen ikäistään miestä... Näin ne miehet saa karkotettua, jos on ongelmia, niin kysykää tältä asiantuntijalta apua wink.gif
-tanja-
Mä olin niin naulapäässä,etten muistanu ja unohdin paljon muutakin.. biggrin.gif
Anteeksi innocent.gif

Annan kyllä tarkan raportin sit kun turistaan puhelimessa
smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.