Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hankaa huuru pois ikkunasta ja näe joulupukki!
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2
Terhi
Hankaa huuru pois ikkunasta ja näe joulupukki! smile.gif

AVAA TÄSTÄ!
ElinaP
just............. shifty.gif shifty.gif shifty.gif sly.gif
Once
hrr.. bored.gif eieieiei... biggrin.gif
~Wanda~
ok... blink.gif
Reyal's
Hyi, tuo on ihan kamala blink.gif
*Sanni
Hirvitys! unsure.gif laugh.gif
phard
en uskalla kattoa blush.gif laugh.gif
sahku
Kauhee biggrin.gif Ei saa pelästytellä, onneks oli äänet pois shifty.gif
Buuhacas
huh.vähän vain hätkähdin..on sitä pelottavampiakin säikyttelysivuja nähty mut oli tuoki aika.. blush.gif
<Iida>
LAINAUS(sahku @ 10.12. 2005, 13:26)
Kauhee biggrin.gif Ei saa pelästytellä, onneks oli äänet pois shifty.gif

Niinpä biggrin.gif . Oikea joulumielen tuoja laugh.gif
Avispa
Ahaa siis jotain muuta kun joulupukki ilmaantuu ikkunaanko? Äänet pois ja kokeilemaan sitten vaan. laugh.gif

huh olipas joulupukki thumbup.gif Aika huvittava. shifty.gif
Maximilliam
Mitä siinä pitäisi tapahtua/tehdä? Koneen näyttöön tuli vain jotain tekstejä jostain pelistä, missä luki ainakin "play the white christmas game". Mitä sit pitäisi tapahtua? blink.gif
Terhi
LAINAUS(Maximilliam @ 10.12. 2005, 14:42)
Mitä siinä pitäisi tapahtua/tehdä? Koneen näyttöön tuli vain jotain tekstejä jostain pelistä, missä luki ainakin "play the white christmas game". Mitä sit pitäisi tapahtua? blink.gif

Paina sitä Play kohtaa. wink.gif
Liewec
LAINAUS(*Tepa* @ 10.12. 2005, 14:45)

Älä paina.
Maximilliam
LAINAUS(*Tepa* @ 10.12. 2005, 14:45)

Höh, ei tapahdu vieläkään mitään huh.gif Täytyy kokeilla maanantaina koulussa, jos vaikka siellä hieman tehokkaammat koneet saisivat jotain tapahtumaan wink.gif
JennaS
Ihana biggrin.gif Älkää välittäkö, mulla on outo huumorintaju.
Oliko siinä jotain ääniä? Kun meiän kone ei päästä säätelemään äänenvoimakkuuksia..
---
laugh.gif ja olipas taas pelottavaa shifty.gif
toffeetassu
hui kamalaa. :I
hatti^^
no hyi, olipas kamala. blink.gif sinne meni joulumieli! laugh.gif
Flavia
onneks oli kajarit pois päältä... Ja toivottavasti meidän joulupukki tulee lahjasäkin, ei kirveen kanssa..
#sohvi#
Hyi, mikä hirvitys!!!!! bored.gif
Liisa
HUI lookaround.gif Ihan innoissani yritin ja sitten säikähin kauheesti! laugh.gif
Fasupala
Joopa joo, joulumieltä confused.gif
Miki*
ääk kamala! biggrin.gif
Nelet
Voi ei! teehee.gif
Jasmin
Njaaha. ohmy.gif
Netheral
Olen nähnyt ennenkin ja repesin silloin totaalisesti.
Babaija
no hyi! bored.gif j äänet oli kovat!! hyrr...bored.gif oli se kyllä aika naurettavan näköne teehee.gif mut äänet hirveet ph34r.gif
Wilde
wacko.gif Hui.
marska
Ois voinu varottaa!! Toi on hirvee joulupukki. wacko.gif blink.gif Hyvä ettei meillä käy tollasta joulupukkia. xbiggrin.gifx
Ässä
Mulla oli kajarit täysillä. Hyi hitto. Ei saa säikytellä. tongue.gif Suljin sivun heti ja peräännyin koneesta. XD Säikky?
_berni_
hah aika hyvä laugh.gif
Dilli
Iik, pelottava. Onneksi ei ollut äänet päällä-
baa.gif bleh.gif
Fitzgo
Arvasin että tulee joku tollanen. Ei kyllä ollut yhtään pelottava. biggrin.gif
Kurotora
Että tuo jaksaa aina olla yhtä hauska!! w00t.gif Räkätän aina täysillä, äänetkin on niin huiput happy.gif Ekalla kerralla kun katoin säikähin vähän mutta muitten kommenteista olin päätellyt tulevan!
Susu
Hiukan pelästyin ensin. biggrin.gif Ja sitten rupesi naurattamaan ihan älyttömästi.
maantiekiitäjä
En viitti kattoa.... Kuulostaa jo tarpeeksi pelottavalta.... unsure.gif
Turunen
Heh, heh heeee! IHANA!!! w00t.gif Hö, suotta pelottelitta!
Onneksi ei ollut äänet täysillä, nytkin kissa sai äkkilähdön pöydältä.
hugetsu
LAINAUS(samojedi @ 10.12. 2005, 13:48)
huh.vähän vain hätkähdin..on sitä pelottavampiakin säikyttelysivuja nähty mut oli tuoki aika.. blush.gif

annappas tänne yks sellanen sivusto niistä jutuista shifty.gif shifty.gif
iiris_
Hyi kamala!!! Sain melekein p-halvauksen!! ohmy.gif biggrin.gif Aika hullu! biggrin.gif laugh.gif
handie
onko noita pakko laittaa tänne tai vois ees varottaa jotenkin kun jotkut oikeesti säikähtää noita sleepy.gif
CURLY
Hui säikähdin biggrin.gif Ei meillä tuollainen joulupukki käy ! happy.gif
Cairn.
No jo oli. :D Mulla oli viellä äänet suunnileen täysillä ja sitte yhtäkkiä se pukki alkaa mölytä.
iisa
ÄÄK, kauhee! biggrin.gif
Sumu
Mä arvasin että se on joku tommonen, joten en edes säihkähtäny vaikka olikin äänet päällä :D
Mä oon saanu tosta moniverroin kamalempia säkäytysjuttuja eteeni joskus muinoin, siis sellasia joissa on munkin hypänny sydän kurkkuun ihan tosissaan :D ykskin oli sellanen missä etitään niitä virheitä kahesta samallaisesta kuvasta ja yks nettikaveri anto sen että eti virheet ja mää etin ja etin enkä löytäny mitään (en tietenkään ku ne oli täysin samallaiset ne kuvat) ja sitte sieltä hyppää kans joku kauhee hörhö ruutuun, ku olin ihan keskittyny niihin virheisiin :DD
*janina
Hyyrr.Minkä näköne joulupukki ohmy.gif Tulis joskus tollane jouluna.Vähänkö säihkähtäisin laugh.gif
Maavi
hui sairas! pelästyin biggrin.gifD hyi sellanen on kauhee mis katotaan sellasta huonetta ja yrietään ettii haamu ja sit se pamahtaa siihen ja sit on kans semmonen et yritetään saada semmonen pallo maalii ja sit siit tulee semmonen verinen naama hyhhyi biggrin.gif
Canelita
Hui kamala säikähdin! laugh.gif
veau
oisitte laittanu ikärajotukset saan tosta elinikäisiä traumoja ohmy.gifo

teehee.gif
Lempo
Osasin odottaa ja laitoin äänet pois mut silti... unsure.gif ällöttävää kun joulupukista tehdään pilaa rolleyes.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.