Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mäykkisi
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 4: Mäyräkoirat
Apila
Eli kertokaapas omista mäyriksistänne... Mistä kennelistä, ikä, luonnetta, harrastukset ja kaikkee muuta smile.gif
Ava Adele
Mikä niistä?!  :D

Noh, Lara on Lamark -kennelin kasvatti, Nora on Welhola -kennelistä, oma kasvatti Sara muuttaa pian sijotukseen Turkuun ja....
blush.gif

Kotisivuilta löytyy ainakin virallisempaa tietoa, jos jotakuta kenties kiinnostaapi! pinch.gif  
(ja huom! tämä ei ollut mainos)  :)
>tinja<
Mullakin tuli tuo ongelma että mistä niistä tongue.gif

No, Jade on 2, 5 w kk.mäyrisneiti, haettu maaliskuussa 2001 Lappeenrannasta (kennel Cacciare) Virallinen nimi Cacciare Cheer smile.gif Harrastuksena meillä on agility, toko, näyttelyt ja jh (toisinaan) sekä pienimuotoinen jäljestys-luolat-toiminta tongue.gif
Siinä oikein pikapaketti smile.gif
Katja72
Meitin mäykky on Sea-Rock Primadonna "Siiri". Eipä sen kanssa mitään sen erikoisempaa harrastella. Siiri on karkeakarvainen kääpiömäyräkoira. Kuvia löytyy koirien omilta sivuilta.
Siiri ja kaverit
Seuraava mäykky tulee olemaan normaalikokoinen ja sen kanssa sitten avokki rupeaa harrastamaan luolaa ja mää näyttelyit jos on sen tasoinen koiruus  :tsemp:
maawara
Minun mäykkini Morrison on kk ja normaali. Aivan ihana sellainen.
Harrastelen silloin tällöin näyttelyitä, metsälenkkejä ja löhöilyä laugh.gif
Morrisonin kanssa pitäisi aloittaa kotiagility, kunhan saadaan ne esteet blink.gif
Joihin sitten kuluukin hieman aikaa...

Morrisonista saa lisää tietoa Morrisonin kotisivuilta.
LimeLight
Hoitomäyrikseni

Woodwindin Arttu eli Arttu, punainen riistanvärinen 4-vuotias uros wub.gif
Aivan ihana luonteeltaan, 'teen kun kiinnostaa'-koira mutta nykyään useimmiten onneksi kiinnostaa! Artun kanssa agility aloitellaan uudestaan ja pian varmaan junnu-kehiinkin tämä herra pääsee smile.gif
CoToN
Ja kuvia voi tietty liittää mukaan innocent.gif
nalle.puh
Eli Sulo on mun kk normaalin nimi.. Virallinen on Frecle-Face Zarif. Se on luonteeltaan tuallaanen herkkähipiäinen,myös näitä teen sillon kun huvittaa tyyppejä.. Kuva läytyy osotteesta http://www.frecklefacelamark.com/wires.htm ylin oikeella... Tosin kuva ei ole tuore vaan jokseenkin aika vanha..
>tinja<
Niin ja tässä uusi kuva oodista, Janeten ottama smile.gif
mirka
Viivi on Rowells- kennelistä. Virallisesti Rowells Silky Touch
Täyttää ensiviikolla 5kk ja on sellainen turacel- pupu laugh.gif
Tarkoitus olis käydä näyttelyissä sekä jäljessä.
maawara
Mun pikkusisko käy siellä, eli oot varmaan nähnyt mut siellä odottamassa sitä?
Mä käyn jotain ihmejuttua xD
monni.
Minun Ossi- poika on oikealta nimeltään Aivengo. Yksityiseltä kasvattajalta. Ossin haimme Pieksänmäeltä. biggrin.gif Iavan ihana koira. Ikää löytyy nyt 9 kuukautta. Tämän kuun 15 päivä tulee sitten se kauan odotettu 10 kuukauden ikä. ;D

Ossin kanssa harrastamme näyttelyissä käymistä. Ensimmäisistä näyttelyistä saimme vara-sertin. Sawo Showssa meidät näki. (; Kuinkas moni siellä oli?

Aloitamme ensivuoden puolella agilityn ja luolilla käymme... Kunhan ikää tulee...

Ossi ei oikein mielellään ui, mutta läituriltä kun tipahtaa, niin asia on sitten jo aivan toinen.

Lisää tietoa Ossista saat herran omilta sivuilta. Ja siellä on myös kuvia. xP Viekutkaapas myös. x) Olkaa niin ihania... <3

Meiötä halit ja rapsutukset kaikille mäykyille...!

http://www.geocities.com/ossin_04
Lydia
Mä olen nyt onnellinen kk kääpiömäykyn omistaja smile.gif
Keskiviikkona meillä muutti Freckle-Face Octavia, kotoisammin Taru.
Ikää neidillä on 8 vk.
Kuva Tarusta
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.