Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Chatti puskikseen
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
Sivuja: 1, 2, 3, 4
Anne
Minun puolestani voisi kyllä koittaa smile.gif Voi olla ettei chattaajia paljon tule, mutta kokeilla kannattaa. Saahan sen sitten pois jossei käyttöä ole tarpeeksi?
Ja jossei muuten, niin päätetään ajankohtia jolloin kaikki ryntää zättimään rolleyes.gif

#puskaradiollekin saa tulla jutustelemaan. Minä sielä yleensä idlainen nikillä Dox.
amina
Joojoo, chatti tänne heti. tongue.gif
Gordoni
Ei ole kyllä välttämätön.... Olen tätä mieltä: thumbdown.gif thumbdown.gif
Weldon
-jäljessä- onko sitä tulossa??? vai ei??
soNja
Mulle aika sama, tulee jos on tullakseen. wink.gif
pami
Olisihan se ihan kiva teehee.gif biggrin.gif !
Havahava
Ihan sama, kunhan chatti ei hidastaisi puskaa.
En tiedä nyt kun tarkemmin ajattelee että olisiko sille paljon käyttöä.. huh.gif
-Hansu-
Se olisi todella hyvä ajatus, jos siellä sitten myös käytäisiin! tongue.gif
Ja niin kuin Havahava jo sanoikin että se ei saisi hidastaa puskiksen käyttöä.
tuiga
Mielestäni tänne ei tarvita chattia.
coton.fan
cool.gif blush.gif Must se olis just HUBAA smile.gif rolleyes.gif
Delibes's
no miten on chatin kaa Vahtikoira? tuleeko vai ei?
Anzku
LAINAUS(Delibes's @ 18.9. 2003, 14:53)
no miten on chatin kaa Vahtikoira? tuleeko vai ei?

Niin, tuleeko vai ei?
SanniM
Chatti puskikseen,...juu...kannatan..,mutta ois kiva jos se ois vain rekisteröityneille!

No miten on vahtis?
lapukka02
Kyllähän se ois kiva... blush.gif
coton.fan
No onks chattia tulossa??
Havahava
Tuleekos se chatti.. ??
biggrin.gif:P
coton.fan
Huhuu...eiks kukaan tiedä tuleeks sitä Chattia?? wink.gif
Vahtis
Ei tiedä! Siis edes minä en tiedä. Tämä nettiin pääsy on juuri nyt siksi hankalaa, etten ainakaan, mitään suurempia muutoksia voi juuri nyt tehdä. Muuten vaarana on, että jos jotain mämmään niin en pääse tilannetta korjaamaan moneen päivään... blink.gif

Ja jokos teillä on syyssateet alkaneet? Täällä ei kovista toiveista vieläkään sada.
>tinja<
Jos chatti tulee, niin se saisi mielestäni ehdottomasti olla vain rekistöityneille. smile.gif
Delibes's
jaa no mä oon mielipiteeni vaihtanut lookaround.gif mun mielestä chatilla ei oo väliä sillä se saattais hidastaa puskan toimivuutta ja aika monella saattaa olla nykyään irkit/meset yms ettei chattia enää tartettais..
Dommie
Joo, chatti tänne vaan thumbup1.gif !!
melli
Minusta chatti olis tosi kiva asia mut se kyllä sais olla vaín rekisteröityneille ... wink.gif
coton.fan
Joo-o syyssateet on VALITETTAVASTI alkanut ja mun Cotonin jatkuva suihkuttelu tongue.gif Ois se chatti kyl kiva, mut jos se kauheesti hidastaa niin....
EI MISSÄÄN NIMESSÄ!!
CoToN
Ihan ok homma, siis jos VAIN rekisteröityneet pääsis käyttämään smile.gif
coton.fan
Niin se munki piti sanoo et vain rekisteröityneet saa käyttää!! Ja lkunhan ei hidastais! blink.gif blush.gif
LimeLight
Sopis mullekkin, myutta pitäs kyllä olla just vaan rekisteröityneille.

Mut ei se mikään välttämätön oo..
#Jossu#
Juu, on syys-sateet ja kylmyys piirittänyt Ähtärin wink.gif cool.gif lookaround.gif
-Suski-
voisihan se olla ihan mukava, aluksi vaikka vain kokeiluasteella smile.gif.
melli
Tuleekohan se chatti vai ei ..... ?? wink.gif
Tupsu
Itse en chattia puskikseen haluaisi eihän niissä tehdäkkään mitään järkevää..
ainakaan niissä missä kamuni käyvät.
Hannis
Chatti olis ihan jees homma thumbup.gif
Jemmis
LAINAUS(Tupsu @ 31.10. 2003, 12:34)
Itse en chattia puskikseen haluaisi eihän niissä tehdäkkään mitään järkevää..
ainakaan niissä missä kamuni käyvät.

Jos ne käy jossain Kissin teinix-chateissä wink.gif :
"MoiX!!! ONX TÄÄL SEuRAaAAAAaAAaaAAAA?!?!??!?excl.gifexcl.gif!!½½!???""!+++11"
Kaunista, eikö rolleyes.gif ?

Chatti voisi olla ihan kiva, jos se olisi vain rekisteröidyille käyttäjille. Ja voisi olla sama systeemi kuin Lemmikkipalstoilla, että liian monta välimerkkiä tai kirjainta peräkkäin (siellä myös liian moni x:kirjain, tietystä syystä wink.gif) heittää keskustelijan automaattisesti pihalle ja antaa tietynmittaisen jäähyn. Jos tulee uudestaan sisään, niin jäähy pitenee ja lentää taas samantien pellolle.

Mutta kunhan tämä ihan keskustelupalsta säilyy, niin mikä ettei smile.gif
Annu88
Ois ihan hyvä homma.. smile.gif
Eden
baa.gif Kannatan sättiä. Sätissä voi kuitenkin heittää sellasta läppää, mitä ei forumissa viitsi. Siis tarkoitan ihan "normaalia keskustelua", palsta on enemmänkin niinkuin kirjeenvaihtotyyppistä. Mikäli kukaan tajus, mitä ajan takaa.

Mulle on ihan sama, onko sätti pelkästään rekisteröityneille, vai kaikille, mutta kannatan sitä, että siellä olisi jonkin sortin automaattinen valvoja, kuten ylellä tai lemmikkipalstoilla. Eli floodista, huudosta, ym. epäasiallisesta käytöksestä saa potkun takapuoleen. shifty.gif

Ja kyllä mullekin aikoinaan suositeltiin irkkiä, kun täällä ehdotin tänne chattia, mutta en osaa käyttää mitään irkkejä, menee täysin yli hilseen. sleepy.gif

Annoin siis ääneni chatin puolesta. Kunhan se ei hidasta palstoja smile.gif
Jennina
Olishan se ihan kiva.. wink.gif
Dakota
juu hyvältä kuulostaa! wink.gif
Anturajalka
Siin kyselys oli niin vähä vastauksii eli biggrin.gif ja blink.gif ja tongue.gif niin oli vähän vaikee valita... Laitoin blink.gif :in... Sit ekä tää forumi niin ku autioituis... angry.gif tai sit ei... smile.gif
coton.fan
Niin...tuleeko chattia??? rolleyes.gif
>tinja<
En usko et tää foorumikaan kyl autioituis smile.gif Pyörii tääl kuitenkin sen verran mukavasti porukkaa yleensä wink.gif
MuruNaku
Äänestin zätin puolesta.Must olis kivaa jutella zätti-tyylil tyyppien kaa, en tunne täältä nimittäin ketään, olisi kiva tutustua!
Jos sen laittais koe-ajalle, ja jos ei oo käytössä, niin sitten pois.
shadow
tuleeko sitä chattia tänne shifty.gif olisi kiva tietää.... whistling.gif
Jennina
LAINAUS(shadow @ 12.1. 2004, 12:48)
tuleeko sitä chattia tänne shifty.gif olisi kiva tietää.... whistling.gif

Samaa mäki täs mietin, toisaalta se olis ihan kiva, mut toisaalta chatteja on jo niin paljo.. wink.gif
Cella
Chatti vois olla ihan kiva juttu, kannatan siis.
Fowy
"syyssateiden tullessa" Tän vuodenko?? rolleyes.gif No, sehän on ehkä. Kyllä chatti mulle sopii, jos sinne pääsee vaan rekisteröityneet, tai tietty määrä vieraita, niinku joku jo aikasemmin kirjoitti, en muista nimee...
san-na^
Ois toi chatti kiva, tosin vaan sillon jos sinne ei niit vierait pääsis.
Anturajalka
Samaa kuin SANZULIINI: ei vieraita, kiitos laugh.gif
Dommie
Eipä sitä taida tulla lookaround.gif
Kaiku
LAINAUS(nelli_havanais @ 5.5. 2004, 11:17)
Eipä sitä taida tulla lookaround.gif

Sitä mäkin epäilen! lookaround.gif
.Sini.
LAINAUS(Anzie^ @ 3.7. 2003, 21:26)
Hyvä idea smile.gif

N-iinpä biggrin.gif
-anna-
Kannatetaan! Tulisipa nytten
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.