Tervehdys Puskislaiset,
Nyt olen toistaiseksi jättänyt Puskiksen päivitysyritykset, kun niistä oli vain harmia ja pään seinään hakkaaminen alkoi kyllästyttää... ???
Kuitenkin kokoajan mietitään, miten Puskiksesta saisi vielä mukavamman ja miten sitä voisi kehittää... muutenkin kuin vain saamalla Lähetin ja Tilatut aiheet toiminnot toimimaan.
Nyt olisi kiikarissa ohjelmaversio, joka tarjoaisi mahdollisuuden chattailuun. Muistelen joskus sitä toivotun, mutta silloin sitä ei voitu toteuttaa, mutta nyt siis olisi mahdollisuus, jos teitä vielä kiinnostaa?
Ohjelma on tällä hetkellä vielä kokonaan englannin kielinen, joten minun pitäisi tehdä siihen suomennos ennen kuin sitä otetaan käyttöön. Käyttönotto voisi tapahtua sitten aikaisintaan joskus syksyllä.
Vastailkaa.
Nyt meni mummolta sormi suuhun :apua: , mitäs se chattailu on :ehh: :ehh:?
Mikäpäs siinä, kyllähän chatti olisi ok, muttei välttämätön.
No oishan se ihan kiva. :)
Ois se chatti iha o.k kuha sinne ei tulis mitää Jammu Siltavuori2:sii...
~Shogun~
3.7. 2003, 19:43

käy mullekkin! Mutta tehdäänhän siitä chatista sitten semmoinen "erillinen" niin että se ei perjaatteessa vaikuta tämän keskustelupalstan käyttöön!??
Hyvä idea
Mummo sai jo vastauksen omilta lapsenlapsiltaan

Tuppaa tällä resiinalla tuleminen kestää, nyt ollaan matkalla kohti shatti seisaketta, ja edellinen seisakehan mummolle oli "läpän heitto" seisake

. Kuinkahan monta seisaketta onkaan edessäpäin :apua: ennenkuin tämä resiina pysähtyy

.
welshcorgi
5.7. 2003, 10:05
täällä ois ehdottomasti hyvä olla myös chatti!
welshcorgi
5.7. 2003, 10:07
LAINAUS(abc @ 03. Heinäkuuta 2003, 17:01)
Nyt meni mummolta sormi suuhun :apua: , mitäs se chattailu on :ehh: :ehh:?
no chattailu on keskustelemista toisten kanssa LIVENÄ!eli siis kummankin on oltava samaan aikaan paikalla, jos haluu puhuu jonkun kanssa...
Ehdottomasti chatti. mutta kuitenkin niin ettei tämä
ohjelma katoa.
voishan se olla ihan kiva, en vaan tiedä olisko sillä sitten kauheesti käyttöä... :ehh:
Mutta jos tulee, niin ihan hyvä ominaisuus voi olla, että sinne pääsee vaan puskikseen rekisteröityneet, ettei tulee häirikköjä. :miettii:
LAINAUS(Pihla @ 05. Heinäkuuta 2003, 20:10)
voishan se olla ihan kiva, en vaan tiedä olisko sillä sitten kauheesti käyttöä... :ehh:
Mutta jos tulee, niin ihan hyvä ominaisuus voi olla, että sinne pääsee vaan puskikseen rekisteröityneet, ettei tulee häirikköjä. :miettii:
Samaa ajattelin kuin Pihla, eli juuri siitä et vaan rekisteröityneet pääsis chattailemaan.......
Ihan ok idea.. Mä kuitenkin keskustelen mieluiten näin palstalla.. Mut saman tekevää..
LAINAUS(Pihla @ 05. Heinäkuuta 2003, 20:10)
Oon kyllä aikalailla samaa mieltä sun kanssa.. :huom:
.~Laura~.
6.7. 2003, 19:15
Tosi hyvä idea, kannatetaan!! :)
chatti olisi tänne aivan mahtava

mutta niin että vaan rekisteröityneet pääsee tai vaaan tietty määrä ulkopuolisia (jos mahd.)

:vauhtia: :vauhtia:
LAINAUS(shadow @ 06. Heinäkuuta 2003, 21:15)
Jos se tänne tulee, niin on
täysin samaa mieltä shadow:in kanssa; Jos vaan mahdollista, niin kivempihän se olis jos olis vähän ulkopuolisia!

:D
Vai mitä ootte muut mieltä? :ehh:
.~Laura~.
6.7. 2003, 22:18
LAINAUS(#Jossu# @ 06. Heinäkuuta 2003, 23:15)
LAINAUS(shadow @ 06. Heinäkuuta 2003, 21:15)
Jos se tänne tulee, niin on
täysin samaa mieltä shadow:in kanssa; Jos vaan mahdollista, niin kivempihän se olis jos olis vähän ulkopuolisia!
Vai mitä ootte muut mieltä? :ehh:
Joo, samaa mieltä! :) Ei sinne chattiin ketään tule, jos sinne saa mennä vain rekisteröityneet... :)
Jossu: chatista puheenollen... :D :D :D
LAINAUS(Cairnterrier´s @ 06. Heinäkuuta 2003, 23:18)
..Kröhm..

..Vähän myöhäistä, muttah..

:huhuu:
Joo oishan se ihan tosi mukava , mut ei se mikään välttämätönkään oo. :zzz: Nii ja kyllähän se olis hyvä et muutkin koira ihmiset pääsee vaih? :huom:
LAINAUS(Sindy- @ 07. Heinäkuuta 2003, 13:55)
Joo oishan se ihan tosi mukava , mut ei se mikään välttämätönkään oo.

Nii ja kyllähän se olis hyvä et muutkin koira ihmiset pääsee vaih? :huom:
Musta se olis hyvä, jos rekisteröityneet pääsis.. :huom:
Katja72
11.7. 2003, 17:02
Eikös yksi helppo juttu olisi mennä irkkiin vaikka #puskaradio kanavan merkeissä? :hii:
joo, olishan se oma chatti ihan kiva..
LAINAUS(Katja72 @ 11. Heinäkuuta 2003, 18:02)
Eikös yksi helppo juttu olisi mennä irkkiin vaikka #puskaradio kanavan merkeissä? :hii:
No oishan se meille ketkä irkkaa jo valmiiksi, mutta vähän kinkkisempää se saattaisi olla näille, jotka eivät irkkaa. Ei se minultakaan ihan alussa onnistunut, ja sitten joku tulisi kokoajan kyselemään että miten nyt ja mitä pitää nyt tehdä jne...
Delibes's
17.7. 2003, 09:26
jos se tulis niin mun mielestä vain puskan käyttäjille.
Ihan kiva idea se ois puskikseen oma chatti... oispahan ainaki paikka mistä löytys koiraihmisiä joitten kaa jutella "livenä" ;) ja junnujenki kaa pitkin suomee ois kiva netissä jutella jne... kannatan siis ideaa !
nikokarhu
20.7. 2003, 11:55
Kyllä olisi oikein käytännöllinen idea :tsemp: :muikku:
Delibes's
21.7. 2003, 09:46
nii ja se ois mun mielestä tärkeetä ettei se chat hidastaisi puskaa :muu:
#Jossu#
23.7. 2003, 13:12
LAINAUS(Delibes's @ 21. Heinäkuuta 2003, 10:46)
nii ja se ois mun mielestä tärkeetä ettei se chat hidastaisi puskaa :muu:
Totta! :huom:
Ei tänne chattia tarvita.. :p

Kyllä chatti olis ihan ehdottoman hyvä... Silloin vois olla juttusilla ihan ilman "oikeaa" asiaa ja uskaltais ujoimmatkin koiraihmiset kirjoitella, kun jutut ei jää näkyviin... Ja ainahan sen homman voi lopettaa, jos menee överiksi :muu:
Minä kannatan :tsemp:, vaikka olenkin itse vähän ujo chattailemaan :oops:. Matalampi kynnys tänne on kirjoittaa, kuin "kasvotusten" jutella jonkun/joidenkin kanssa.
Kannatan...Kannatan....Kannatan...Kannatan....
Ilman muuta tänne chatti mut sillein että sinne pääsis vaan palstalaiset!!!
Nojaah. Meillähän on irkkikanava (tai oikeastaan kolmekin kappaletta :huhuu: ), jolla ei ole yli puoleen vuoteen ollut käyttöä, joten sen perusteella voisi epäillä, ettei sätistäkään mitään kummoisen suosittua tule.
Mutta en siis vastusta ideaa, voihan sellaisen tänne pistää, jos vaan käyttöä löytyy.
Kannatetaan!

Mutta ei se välttämätönkään olisi...
Niin oishan se ihan kiva, mutta itse varmaan (ja monet muut) pyörivät pääasiassa kuitenkin täällä forumilla
Mä kannatan! Musta toi on todella hyvä idis!!
Noradrenaline
8.8. 2003, 13:02
Joo, ois kyl kiva jos se tänne laitettaisiin..!:)
LAINAUS(Lakka @ 27.7. 2003, 15:45)
Nojaah. Meillähän on irkkikanava (tai oikeastaan kolmekin kappaletta :huhuu: ), jolla ei ole yli puoleen vuoteen ollut käyttöä, joten sen perusteella voisi epäillä, ettei sätistäkään mitään kummoisen suosittua tule.

Ai on vai?

Mä en oo ainakaan tienny koko kanavista ja veikkaan ettei kovin moni muukaan...Se saattais selittää tuon hiljaiselon.
Chatti on ihan OK. Mutta tiiän monia nimeltämainitsemattomia sivustoja, jonne on keskustelun kautta vonguttu chattia, ja kun tällänen on sivuille tullut, niin parin viikon päästä siellä käy ehkä yks ihminen päivässä ja on todella harvinaista, etä sinne osuu samaan aikaan kenenkään kanssa...
Mutta en pane hanttiin...
LAINAUS(*Varda* @ 8.8. 2003, 16:13)
LAINAUS(Lakka @ 27.7. 2003, 15:45)

Ai on vai?

Mä en oo ainakaan tienny koko kanavista ja veikkaan ettei kovin moni muukaan...Se saattais selittää tuon hiljaiselon.
En oo minäkään kuullu.
LAINAUS(Lydia @ 3.7. 2003, 15:07)
Mikäpäs siinä, kyllähän chatti olisi ok, muttei välttämätön.
Niin, samaa mieltä.
Oisha sitäkin ihan kiva kokeilla. Toisaalta en tiedä olisiko minulla aikaa chattailla.
Ei ku tänne vaan
Hyvä idea, mutta olisi hyvä jos siitä ei sitten tulisi yleisten chattailijoiden tukikohtaa, niinkuin esimerkiksi joku mixworldin tai kissin chatti
Mun mielestä chatti olis tosi kiva lisä viel tähän mahtavaan puskikseen ...
-Elina-
11.8. 2003, 16:11
Oishan se ihan kiva, mutta mun milestä ois htvä jos se ois vaan rekistöröityneille
Ihan sama se mullekin olisi, kuitenkin varmaan enemmän täällä keskustelussa pörräisin...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.