Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Karvinen kummituslinnassa
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2
Kaptah
Jaha lapsukaiset; onkos läksyt luettu?
(Tässä lapsukaisiin luetaan myös lapselliset aikuiset, lukemista vieroksuvat opiskelijat, muuten vaan ikävystyneet ja kaikki heidän mahdolliset nelijalkaiset läsnäolevat ystävänsä)

Auta Karvista löytämään jotain purtavaa.

Garfields Scary Scavenger Hunt 2
-Milla
en ymmärrrä tota peliä.... toi katti vaa kävlee tuolla mutta missä ei oo mitää eikä mistää tapahu mitää blink.gif
Kaptah
LAINAUS(afgaani89 @ 12.12. 2005, 14:22)
en ymmärrrä tota peliä.... toi katti vaa kävlee tuolla mutta missä ei oo mitää eikä mistää tapahu mitää blink.gif

Siellä on pimeää, eikös? Koeta saada ensin aikaan jotain valoa, niin sitten näkee jo tarttuakin johonkin.
-Milla
LAINAUS(Kaptah @ 12.12. 2005, 14:25)
Siellä on pimeää, eikös? Koeta saada ensin aikaan jotain valoa, niin sitten näkee jo tarttuakin johonkin.

Juu, mutta pitäiskö valot saada sytyttämällä noillatulitikuilla noita kynttilöitä? kun vaikka naputtaaa joka paikasta nii mitää ei tapahdu

Muoks. Löysinkin tulitikut biggrin.gif
Kaptah
LAINAUS(afgaani89 @ 12.12. 2005, 14:31)
Juu, mutta pitäiskö valot saada sytyttämällä noillatulitikuilla noita kynttilöitä? kun vaikka naputtaaa joka paikasta nii mitää ei tapahdu

No onhan siellä paljon muutakin palavaa, rojua, laatikoita, sanomalehteä ja ....
ai niin onpa kokonainen kamina!
-Milla
sain kaminan päälle ja avaimen löysin ja portin avasin annoin luun koiralle, mitähän muuta? vihjettä- ei tunnu tapahtuvan mitään. Laatikkokoin löytyi..
Kaptah
LAINAUS(afgaani89 @ 12.12. 2005, 14:40)
sain kaminan päälle ja avaimen löysin ja portin avasin annoin luun koiralle, mitähän muuta? vihjettä- ei tunnu tapahtuvan mitään. Laatikkokoin löytyi..

No nyt sitten vaan reippaasti koiran ohi; ei se nyt ehdi purra!

Nyt takaisin päivän askareisiin. Vain kokeilemalla pääsee eteenpäin. Tsemppiä!
Eve
Pääsin aika pitkälle, mutta onnistuin säikäyttämään katin, niin että piti yrittää uudestaan dry.gif .

:MUOKS: Taas säikäytin sen ja nyt en enää jaksa pelata tota kun on niin ärsyttävä blink.gif...
kristel
Mukava peli! smile.gif Mää pääsin aika pitkälle, mutta piti alottaa alusta. Tehtävä meni väärin blush.gif Sitten mä menin vielä pitemmälle ja meni hermot. tongue.gif
¤janette¤
En päässy sen hämäkäkki tehtävästä mihinkään..ja koko peli meni siihen. Kaikki muut olin jo tehny mut sit ne hämähäkit säikäytti sen.
Once
ihana! biggrin.gif innostuin pelaamaan
Eve
Jee nyt on kakkonenkin läpi thumbup.gif. Eilen pelasin ykkösenkin läpi http://www.garfield.com/fungames/scavenger...vengerhunt.html
Laurlia
Toi hämähäkkijuttu on outo. o.O;

/ HAH! Tajusin! biggrin.gif
Kettis
Vähänkö kiva peli! biggrin.gif
Rochas
En pääse kamiinaa pitemmälle, tai siis en löydä avainta.. rolleyes.gif
~Wanda~
Minäkään en löydä avainta mistään! Olen katsonut joka nurkan, mutta ei vaan löydy.. huh.gif
Kaptah
Jossain seinässä heiluu yks kivi ja sen saa irtoon, kun hiukka väätää toista kynnetikköä ensin siinä kalterien vieressä. Kaikkea kannattaa kokeilla ja ihmetellä, kaikki liikkuva tarkoittaa yleensä jotain jne jne ....
Once
tokan pääsin läpi, eka jäi vähän kesken happy.gif
Flavia
Teille jotka ette pääse hämähäkeistä läpi: katsokaa se välkkyvä ikkuna hyvin tarkkaan!

Mitä sitte pitää tehdä, kun mulla on kaikki donitsi/muffinssi rasiat ja kaikkitavarat löydetty? miten saan sen "läpi"

Muoks: jaa joo.. löysin jo..
Rochas
En löydä sanomalehteä. smile.gif Saa auttaa.
Once
LAINAUS(Rochas @ 14.12. 2005, 17:09)
En löydä sanomalehteä. smile.gif Saa auttaa.

löytyy vessasta tongue.gif
Jettis
LAINAUS(Flavia @ 14.12. 2005, 16:53)
Mitä sitte pitää tehdä, kun mulla on kaikki donitsi/muffinssi rasiat ja kaikkitavarat löydetty? miten saan sen "läpi"

Niin, miten? Kertokaa
Kurotora
Pääsin läpi, aloitin tuota toistakin.. mut sisko sulki sen vahingos vaikka olin jo päässyt melkein läpi angry.gif
Flavia
LAINAUS(Jettis @ 14.12. 2005, 20:49)
Niin, miten? Kertokaa

sit kun sulla on ne kaikki donitsipussit kerätty, niin meet siihen käytävään missä on punanen matto, ja kirjahyllyjä, ku klikkaat yhtä niistä niin se aukee, ja pääset "labyrinttiin"..
¤janette¤
Mistä noi Chocolate Covered Donutsit oikein läytää? en oo löytäny niitä vaikka kuinka etin..
Avispa
Ái pitääkö sille koiralle antaa luu.. Noh tää karvinen sai ihme sätkyn ja juoksi pois kun yritin ronskisti mennä sitä koiraa päin.. biggrin.gif

Missä on se vessa mistä löytää sen sanomalehden?
Avispa
öö.. Miten ne hämähäkit nitistetään? Pitääkö sillä lehdellä vaan lätkiä niitä? unsure.gif
Wilde
Mitä ihmettä sillä hiuspinnillä täytyy tehdä? Olen kuljeksinut ympäri taloa mutta mihinkään en ole saanut sitä sopimaan. sleepy.gif
<Aino>
pääseekö ton sitte läpi kun on saanu sen muffinsilaatikon? biggrin.gif
Sandra
LAINAUS(<Aino> @ 22.12. 2005, 12:33)
pääseekö ton sitte läpi kun on saanu sen muffinsilaatikon? biggrin.gif

Sitten kun kaikki donitsit on kerätty, pääsee sellaseen labyrinttiin ja sitä kautta maaliin... Siis menkää sinne "kirjastoon" ja painakaa sitä kirjahyllyä.

¤janette¤: Niitä löytyy ympäri taloo, 12 kpl yhteensä muistaakseni... Ne on niitä, mitä luulin ekaks kurpitsoiks teehee.gif Ja sulla pitää olla se laatikko, mihin ne keräät.

Pääsin läpi, vihdoin
hairless
LAINAUS(Wilde @ 22.12. 2005, 11:18)
Mitä ihmettä sillä hiuspinnillä täytyy tehdä? Olen kuljeksinut ympäri taloa mutta mihinkään en ole saanut sitä sopimaan. sleepy.gif

Kokeiles tiirikoida sillä jääkaappi auki wink.gif
-laku-
Kuinka mä sainkaan sen luun annettua sille koiralle?
-laku-
Ai joo, keksinkin. blush.gif
Sandra
Hei, mikä se sana tossa ykkösessä on, joka muodostuu niistä lepakoista?
-laku-
mitä sitten kun saa jääkaapin auki?
hairless
LAINAUS(Sandra @ 22.12. 2005, 21:28)
Hei, mikä se sana tossa ykkösessä on, joka muodostuu niistä lepakoista?

Mikäs Karvinen on englanniksi? wink.gif
Sandra
Niinpä tietysti! Kiitos smile.gif
Soen
Mikä se numero koodi on tossa kakkosessa, et pääsee ulos sieltä lbyrintistä? blink.gif
metsämarja
Mikä "koodi" (numeroyhdistelmä) tulee kakkossa siihen kassakaappiin???
apuja kaivataan

muoks. Löytypäs sittenki ku tarpeeks kauan etti.
Avispa
Mistä löytyy se hius pinni?? ja mitä ihmettä se seinä liittyy niihin hämähäkkeihin ku mä en ymmärrä. confused.gif

Nyt älysin sen hämähäkkijutun. biggrin.gif
metsämarja
hämähäkkejä en itekkään ymmärtäny mut se hius pinni löytyy muistaakseni ( huh.gif )vessaan vievästä huonesta, sen naisenpään päästä.... (olipas taas vaikeesti selitetty)
Avispa
Mä en osaa selittä sulle sitä ikkuna juttua. confused.gif Mutta ne hämähäkit pitää lyödä samaan järjestykseen ku ne ikkunan pallot.
<Aino>
ykkösen koodi etpääsee ulos?? blush.gif
Jasmin
En pääse koirasta ohi, ja Karvinen jänistää. biggrin.gif
Soen
LAINAUS(Jasmin @ 28.12. 2005, 11:08)
En pääse koirasta ohi, ja Karvinen jänistää. biggrin.gif

Sul pitäis olla sellanen luu. Painat sitä koiraa nii se saa sen luun niin pääset sen ohi ^^.
Wilde
LAINAUS(hairless @ 22.12. 2005, 21:00)
Kokeiles tiirikoida sillä jääkaappi auki wink.gif

Ahaa, kiitos. Nyt pääsinkin läpi. wink.gif

Mutta mistäs se toinen peli löytyy? sleepy.gif
Soen
Miten kun siinä lopussa on se numero juttu, niin mikä se numero sarja on?
Jasmin
LAINAUS(Soen @ 28.12. 2005, 11:22)
Sul pitäis olla sellanen luu. Painat sitä koiraa nii se saa sen luun niin pääset sen ohi ^^.

Ahaa, kiitti. biggrin.gif baa.gif

En tajua, mitä tuolle kirjahyllylle pitäisi tehdä. biggrin.gif (On mullakin ongelmat... biggrin.gif )
Kurotora
LAINAUS(Soen @ 25.12. 2005, 23:43)
Mikä se numero koodi on tossa kakkosessa, et pääsee ulos sieltä lbyrintistä? blink.gif

Ne pellet kerto sen teehee.gif Ja mie kirjin sen ylös niin ainakin muistaa, ehkä vähän fuskuu mut kuitenkin whistling.gif
Pia
Menipäs sekin läpi. cool.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.