On Lucian päivä nyt laulaa saa, lauletaan siis yhdessä vaan:
paljon onnea Cee, paljon onnea Cee, paljon ooonneeeaaaa Ceee, sankari ikuinen!!!¨¨¨¨
katsokaas tytöt ku mua ja just tota Luciaa satutaan juhlimaan joka vuosi yhtä aikaa!
Cee "pyhimys"
sipa
13.12. 2005, 07:42
Ai.. Ja mä meinasin just kysyä, että kuka sä noista olet..
Kaptah
13.12. 2005, 09:57
No niin... nyt ceelle on paukahtanut joku identiteettikriisi päälle. Siellä Viet-Namin kuopassa ehti sen verran nuppi turvota, ei huomaa että Lucia ei ole sama kuin lusija!
Siihen auttaa lepo, jos joulun mentyä ja Silvan kanssa köllötellessä ei tilanne ole parempi, niin pitää sitten ruveta yhdessä suunitteleen jotain terapiaa!
sipa
13.12. 2005, 10:01
LAINAUS(Kaptah @ 13.12. 2005, 09:57)
No niin... nyt ceelle on paukahtanut joku identiteettikriisi päälle. Siellä Viet-Namin kuopassa ehti sen verran nuppi turvota, ei huomaa että Lucia ei ole sama kuin lusija!
varsin hyvin oivallettu kaptah..
s-ml
13.12. 2005, 11:11
Erittäin hauskaa, hyvää ja iloista synttäriä Ceelle
Juhlitkos sinäkin kynttiläkruunu päässä, muista sitten ettei sellaisen kanssa örveltäminen ole paloturvallista. Jätä kruunu suosiolla kotiin, mutta tuon valkoisen kaavun voit pukea, se varmaan sopis sulle
Arissa
13.12. 2005, 12:15
, mutta todellakin jätä kynttiläkruunu pois ettei tule turhan loistavaa valoloistetta jonka sammuttamiseen ei ämpäri riitä. Valkoinen kaapu päällä juhlien pitkin manhattanin katuja
Kaptah
13.12. 2005, 12:37
Sic santa cee simplicitas, kusipuuhunhan noita kynttilöitä tavataan laittaa, ei hmm ... päähän !
Lotta
13.12. 2005, 13:49
Onnittelut tänä suurena päivänä, olet taitaa valita oikeanlaiset kynttilät. nimittäin minä oon kerran pitäny oikeita kynttilöitä ja sain sitä steariinia sitten kiskoa hiuksista piitkään sen jälkeenkin. ei mitenkään nautinnollinen homma!!
sipa
13.12. 2005, 14:08
Ai niin ja sydämmelliset onnen toivotukset Ceelle.. Meinas kokonaan unohtua koko onnittelu..
hemuli
13.12. 2005, 14:14
Eihän sillä mikään syntymäpäivä oo ku nimipäivä: Ceija
sipa
13.12. 2005, 14:45
LAINAUS(hemuli @ 13.12. 2005, 14:14)
Hyvä hemuli Tänään on tosiaankin Ceijan päivä..
Kaptah
13.12. 2005, 15:10
LAINAUS(hemuli @ 13.12. 2005, 14:14)
Hooceeanna, hooceeanna Davidin poika? Eikös se ollutkaan totta?, armas Lotta. Eikös kuvassa olekaa cee, pukeutuneena tulenkestävään peruukkiin?
Lotta
13.12. 2005, 15:23
minä kun olin jo niin vakuuttunut. toisaalta olisi tuo kaunis tarina italialaisesta luciasta mennyt vähän piloille jos se olisi todella paljastunut Ceeksi, länsi-internetlandiasta. Saapa ainakin lucia pitää naamansa ja valkean pitkän tukkansa, joka onkin melkoisen ihmeellistä noin italialaiseksi.
No niin, kiitos kaikille onnitteluista!! On se niin mainiota, että minä muistan joka syntymäpäivä avata itseni kunniaksi ihan oman topikin... Mä olen luopunut ekan palaneen hevitukan jälkeen oikeista kynttilöistä ja siirtynyt sähkökynttilöihin.. Viime vuonna tosin kytkin niihin epähuomiossa voimavirran, ja sen jäljiltä tukan suoristuminen kesti tonne elokuun loppupuolelle asti.. Tänävuonna pidänkin turvallisuussyistä vaan sellasta yösuunnistajan otsalamppua kun kuljen kulkueen keulilla.. Komia sekin on...
Cee
agathar
13.12. 2005, 20:50
Hyvä Cee, otsalamppu on oikein mainio oivallus. On niin perskuleen pimiääkin,että johan nyt näät kulkea paremmin valkeassa kaavussas noissa kulkueissa. Ihan selkeä kehitys on havaittavissa: kynttilät-> sähkökynttilät->otsalamppu.. mitä ensivuonna?
abc
13.12. 2005, 21:16
Ceelle onnea
mammanpoika
13.12. 2005, 22:12
Onnea vaan nyt saat vielä kukkia siihen kynttilä/otsalamppuasetelmaan, se on oikein cexikästä
sipa
14.12. 2005, 08:28
LAINAUS(Cee @ 13.12. 2005, 18:29)
Viime vuonna tosin kytkin niihin epähuomiossa voimavirran, ja sen jäljiltä tukan suoristuminen kesti tonne elokuun loppupuolelle asti..
Voi kiesus sun juttujas..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.