Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pyyntö Vahtikoiralle
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
abc
Vahtikoira kiltti, olis yks nöyrä pyyntö. Voiskos mitenkään saada tonne Lighten.gif -osastolle (k-18) nastoitetuksi aihetta -mielikuvien puskislaiset-? Saattais olla tosi hulppeeta vielä tulevaisuudessakin juttuja lukea smile.gif .

Toivottavasti pyyntöni ei ole liian suuri toteutettavaksi. Kiitän ja niiaan, ja varmuudeksi ojennan vielä kukankin flowers.gif. Kiitos.
Lotta
ja yön yli mietittyään vahtikoira suostui abc:n nöyrimpään pyyntöön! happy.gif

KIITOS! flowers.gif
abc
Vielä kerran kiitos ja niiaus Vahtikoiralle. Äläkä nyt vaan "hermostu" ja poista nastoitusta, kun oikaisen hieman Lotan käsityksiä Sinusta wink.gif .

Niin, Sinulle Lotta tiedoksi, Vahtikoira ei mietiskele öisin, hän nukkuu, on sen ikäinen biggrin.gif .
Lotta
Nöyrimmät pahoitteluni Vahtikoiralle on se hyvä, että abc pitää meidät nuoret ojossa, ettei tämmöisiä väärinkäsityksiä pääse tapahtumaan! biggrin.gif
..olin aivan unohtanut, että yöllinen asioiden märehtiminen on ainoastaa meidän keskenkasvuisten hommaa! happy.gif
abc
LAINAUS(Lotta @ 15.12. 2005, 15:02)
..olin aivan unohtanut, että yöllinen asioiden märehtiminen on ainoastaa meidän keskenkasvuisten hommaa!  happy.gif

Vielä pieni oikaisu wink.gif ei ainoastaan keskenkasvuiset, vaan Vahdin mielestä siihen yömärehtijöiden luokitukseen kuuluvat myös vanhukset biggrin.gif .

Pakko oli vastata, että toisetkin lukijat ymmärtäisivät, että missä kulkee ikäraja, joilloin väestö käyttää yön nukkumiseen tai kukkumiseen laugh.gif
Vahtis
Ja Vahtikoira itse vastaa sekä abclle että Lotalle, jotta totuus ei hämärtyisi liikaa.

Siis pyyntöhän oli luonteeltaan sellainen, että sitä ei tarvinut yön yli miettiä. Se toteutettiin välittömästi!

Ensiksi minua, suurta ja hurrrrjaa (huom. aliaskuvake) Vahtikoiraa nimitettiin kiltiksi (siis ei siksi asusteeksi, vaan luonteeltani kiltiksi). abcllä on pedagogia hallussa, sillä tällaisilla odotuksilla on taipumusta toteutua.

Toiseksi pyyntö oli nöyrä.

Kolmanneksi se tehtiin
  • kiitoksien
  • niiauksien ja
  • kukkasten kera
Täytyy olla sivistynyt ja pitkällistä elämänkokemusta omaava ihminen, jollaiseksi me abcn tiedämme, että osaa esittää kysymyksen näin laadukkaasti.

Niin ja mainittakoon, että suoritin nastoituksen *Tepan* ja Hugonmamin viestien välissä... lähempänä ensimmäistä!

Näkikö muut sen komean KUUN viime yönä? teehee.gif

P.S. Näin höveli pyyntöön suostuminen ei johtunut mahdollisesta kuuhulluudesta tai vuorokauden ajankohdasta.
abc
Nooo, ei sitä nastoitus aikaa ois nyt noin tarkkaan tarvinnut selvittää, uskotaan sitä vähemmälläkin, että poikkeus vahvistaa säännön biggrin.gif .

Minkä kuun ohmy.gif ?

Ja kiitos henk. kohtaisesta lausunnosta, otan sen luonnollisesti suurena kohteliaisuutena vastaan.
Cee
Mä ainakin olisin ohjeistanut vahtikoiran hieman toisella tyylillä:

Laitappas tyttö nyt heti nastoittaen toi 'mielikuvien puskislaiset' -topikki, koska mua huvittaa lukea sitä mieluummin nastoitettuna!

Huomaaks abc, paljon vähemmillä sanoilla mä olisin saanut asiani kerrottua ja jutun nastoitettua.. Tehokkuus on mun mottoni! Ei mitään liirumlaarumplaaplaaplaata, vaan selkeät ja yksoikoiset ohjeet olla pitää... Varsinkin naisille...

Cee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.