Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Esittäydyn
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
Wipu

Hei!
Rekisteröidyin juuri tähän foorumiin sisälle... En tiedä minkälaiset tavat täällä vallitsee mutta ajattelin nyt esittäytyä kun niin on yleensä kohteliasta tehdä

Eli, olen kohta 25v. tyttönen Jämsästä. Kotona minun ja mieheni lisäksi asustelee kaksi whippet tyttöä (mun silmäterät wub.gif ) C'mere Bumblebee, eli Oona 4v. ja Pikkunokan Piglet, eli Milla n. 5kk. Sekä neljä maatiaiskissaa; Nipsu, Nasu, Minni ja Nuna.

Että tervehdys vaan kaikille!
dobberi
Tervetuloa vaan biggrin.gif

Minäkin ole aika uusi tällä palstalla, joten voisin myös itsestäni jotain kertoa...

Olen 23-vuotias koiraharrastaja. Kotoa löytyy avon lisäksi kohta 4-vuotias dobberi sekä 3 kk ikäinen whippetin pentu wub.gif

Me asusteltiin muuten Jämsässä vielä vuosi sitten, nyttemmin jo melkein toisella puolella Suomea... smile.gif
Wipu
dobberi: Mitens te nyt Jämsästä pois saatoitte muuttaa!? Heh heh...
Mä oon ite muuttanut tänne pari vuotta sitten opiskelemaan ja heti kun saan koulun loppuun, muutan kyllä viivana pois...
dobberi
Me viihdyimme Jämsässä peräti neljä vuotta blink.gif
Kaipaamaan jäin oikeastaan vain mahtavia lenkkeilymaastoja... lookaround.gif
Wipu
No joo, se on kyllä totta että täällä on aikas hyvät lenkkimaastot, varsinkin jos on vielä auto jolla pääsee pikkusen omaa pihaa kauemmas. Ja me asutaan ihan joen rannassa, joten siinäkin on hyvä koiria juoksuttaa jos ei ole muuta porukka paljoa. Ja sitte on tietty ne pururadan alueet jne.

Mutta muuten Jämsä sitten onki iha
dobberi
Laitoin sulle sähköpostia Wipu! xsmile.gifx
Wipu
^Vastattu

Tulikohan se perille...?
dobberi
perille tuli xwink.gifx
agathar
hei vaan ja tervetuloa minunkin puolestani. itse asustelen jyväskylässä ja omistan 4,5kk vanhan salukipojan, Dalin. ehkä törmäillään joskus kun ei tän enempää ole välimatkaa xsmile.gifx
Wipu
Se olis mukavaa :x00x:
Lazer
Mie olen taas 16v. tyttö from Lappeenranta. Omistan afgaaninvinttikoira uroksen, Castron. Castro täyttää 10.1 puoli vuotta. smile.gif
villistyttö
Joo tänne vaan kaikki jutustelemaan.. thumbup.gif Kierrätkös näyttelyissä wipujesi kanssa? blushing.gif Ja minä olen 15-vuotias tyttö Kouvolasta.
Wipu
Ei käydä näyttelyissä, kumpikin tyttö on ihan vaan "sohvakoristeita" wub.gif
Oona on yli iso, ja Millalla taas on ihan pystyt korvat blink.gif
Eli ne ei pärjäisi kumpainenkaan... Enkä kyllä oo ikinä ollu kovin kiinnostunutkaan näyttelyistä tms.
Himpula
minä nyt olen kanssa aikauusi, varsinkin vittari porukoissa.. Itse en omista mitään vinttaria mutta ehkäpä joskus... biggrin.gif Olen 11.w tyttönen, kuopiosta..
Libardi
LAINAUS(laphari @ 13.1. 2006, 09:34) *
minä nyt olen kanssa aikauusi, varsinkin vittari porukoissa.. Itse en omista mitään vinttaria mutta ehkäpä joskus... biggrin.gif Olen 11.w tyttönen, kuopiosta..

Olen uusi rekisteröitynyt vintti ihminen! Omistan Sloughi nartun..tuonti sellaisen.. minulla on ollut myös 2 dobberia ja 1 kääpiöpinseri. Jokaisessa koirassani on ollut ne hyvät ja huonot ominaisuudet...kuten kaikilla muillakin koirilla. Nyt kuitenkin olen ihastunut vinttikoiraan. Kaikki vinttikoirat näyttävät kauniilta kun niitä osaa katsella "sillä silmällä" thumbup.gif
-Lilli-
Uus vinttarihullu mäki oon teehee.gif Asun Janakkalassa ja mulla on kaks kissaa. Haluaisin vinttarin, mutta vanhemmat ei oo koira-immeisii... cray.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.