Kimalla on nyt se pirun uhmaikä- mä jo tossa ihmettelin että johan menee helposti kun ei sillä näkyny sellasia isoja merkkejä ollenkaan mut turhaan kaipailin moista.
nyt se on ihan piru.
Tänään aamulla tuli ihan tunne että johan on markkinat kun työvaatteisiin jo pukeutuneena vein pojat takapihalle muka tyylikkäästi ilman remmiä (Dalin on helpompi olla ilman) ja Kima on ollu niin lutu että menis aina ilman .. niin voi kiesus siel oli remontimies.
Kima rynni täysillä ulvoen varottamaan tunkeilijasta. Dali sylissäni sai kans hepulit Kiman riehumisesta. Alkoi suojella jne...
Kima kyllä sitte lopetti kun huusin sille että hiljaa (klo 6 aamulla JEE naapurit tykkää) mutta kas se pinkas juoksuun kohti porttia joka oli työmiehen jäljiltä auki. Sain pistää aamutossuihini vauhtia kun juoksin sen ulvovan pikaraketin perässä ja Dalikin kipitti perään räksyttäen..
No siellä ei luojan kiitos ollu mitään .. eli Kima vaan halus ulvoen juosta ulos portista etupihalle..(jotain isottelu haukkumista.. mitä välillä kotonakin on nyt harjoitellu ihan kiitettävästi)
Olin jo hetken ihan varma että naapurin terrierit tms tekee pojista jauhelihaa..
No sitte komensin ne oikeen niskavilloista rappuun ja eikös just hissin kohdalla kun laskin Dalin alas, että se menis hissiin tullu toisella hissillä yks koiraninhooja (ainakin meidän Dalia inhoo kun on semmonen räkyttäjä ollu ton jalkansa takia nyt aika kauan jo..) just alas, niin Dali juoksikin sen luo. No minä paita melkeen korvissa, hikipäässä, kiukkusena ja totaali kypsänä murkkuikäiseen ja toiseen kipeilijään nappasin dogin sen edestä, eikä se edes sanonu mitään, eikä minullekaan jäänyt tilaisuutta edes pyytää anteeksi..huooh.. Kun sitte sain pojat vihdoin kiinni tuli joku mies rappuja alas ja sama räksykuoro alkoi taas. Mulla oikeesti oli hermo mennä siinä kohtaa. Sitte vein niitä siinä sylissä rappuja ylös kun kädet ei riittänyt hissin oveen ja se kuoro oli sen tyyppinen että en oikee muuhunkaan pystyny-- Molemmat hissin ovet alakerrassa jäi auki ja jouduin ne erikseen kävelee vielä sulkemaan-
Tukka putkella jätkät sai kunnon puhuttelun ja sen mistä sen tietää että saattoi toimiakin niin tiedätte varmaan sen koiran nolostuneen kuuntelevan ilmeen

niin mulla istu sohvalla kaks semmosta koiraa ja minä - vatutus katossa pidin niille torumispuhetta. AARGh mikä täydellinen työaamu. Seuraavaksi etsin avainta (meiltä pääsee summerilla sisään ja kotiovi oli raollaan ) jonka aina laitan takaisin laukkuun, niin eikös pojat ollu sen siitä lenkistä ottanu ja riepotellu jonnekin.. siinä vietin vartin ehkä toisenkin sitä ettiessä--
Siitähän sitte on ihana paita hiessä laittaa takki päälle ja huivi kaulaan ja lähteä duuniin. Et semmosta- Kimalle aplodit.