Pankkikorttisekoiluja taas

Yritin eilen maksaa näyttelyilmottautumisen, mutta masiina ilmoitti että väärä tunnusluku. En uskonut ja kokeilin uudelleen, sama tulos. No sitten menin pankintätin luokse ja selitin että mistä johtuu kun ei ota tunnuslukua vastaan. Virkailija ehdotti jos uudelleen kokeilisin. Kävin kokeilemassa, mutta ei sama tulos ja kone otti kortin ittelleen. Ja taas virkailijan luokse. Se oli kovin hämmästynyt miten voi noin käydä. Kehoitti vielä tarkistamaan lapusta että olinko varmasti laittanut oikein tunnusluvun. Lupasin tehdä niin. Kotona otin lappusen ja tarkistin numeron. Juu, oikein olin muistanut ja taas pankkiautomaatille kokeilemaan.

kas yllätys nyt toimi ja tarkempi silmäily lukulappuun ja siinä samassa muistin että väärinhän olin tunnusluvun muistanut. Yhden numeron muistin väärin

Oli aika nolo olo, mutta ihan hyvin näin voi käydä mulle ainakin
Tänä aamuna piti laittaa työkaverille tekstiviestiä, mutta laitoinkin sen pomolle menemään, no heti perään tietysti toinen viesti että sori väärä kohde, mutta sen laitoinkin toiselle työkaverille en pomolle vaikka piti. Lopulta onnistuin laittamaan pomolle ja toiselle työkaverille sori viestit.

Alkuperäisen viestin saajalle sitten soitin, kun katsoin että se on turvallisempaa
Muutama päivä sitten laitoin hädissäni tyttärelleni viestin että olen hukannut koneelta f-aseman. Tuli vastaus, että se on mahdotonta. Minä väitin vastaan, että ei ole kun kerran onnistuin sen tekemään. Tuli vastaus, että mun kohdalla kyllä kaikki on mahdollista jopa mahdotonkin

No tytär tuli käymään. Kysyi olinko laittanut kameralta kuvia koneelle. Myönsin niin tehneeni. Tytär otti kamerasta johdon pois ja kysyi näinkö se hävisi. Minä myönsin että juu noin. Siinä vaiheessa tytär totesi jo tutuksi tulleet sanat "töhö" No, mutta minkäs voin kun en ole tekniikan kanssa hyvä

Onneksi on kaksi tietokoneneroa joilta kysyä neuvoja kun niitä tarvii.
Mies on hyvin tottunut jo näihin mun töhöilyihin eikä sitä hämmästytä enää mikään, sillä tietää että kaikki on mahdollista.