Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kävelevä katastrofi
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4
Sandy
Meikäläinenkin on saanut keittää kahvit täällä töissä tänään 4 kertaan, aamulla 2 kertaa ja nyt 2 kertaa sen takia kun suodatinpussissa on ollut reikä ja kaikki porot menivät kahvipannuun.

Ihan selvästi siinä keittimessä on nyt vikaa!! wink.gif

Aamulla suodatinpussi lässästi vielä siihen tiskipöydälle ja kaikki porot ympäriinsä.
Kivaa oli niitä sitten siivota!!
Nyt kun se tapahtui vielä toistamiseen niin, ajattelin että en kohta enää keitä sillä mitään jos vielä temppuilee. angry.gif

Saas nähdä miten huomenna mahtaa käydä?
Mansku
Meillä aikas monella näyttää tuo kahvinkeitto olevan vaikea pala wink.gif Työkaveri täs joku viikko sitten alkoi keittää kahvikeittimen toisella pannulla kuumaa vettä..Okei, vesi säiliöön, suppilo ja kansi pannun päälle ja pannu paikoilleen..

Hetken kuluttua alkoi pannu pitämään outoo ääntä..Menin katsomaan jotta mitä tapahtui..Vesi lorisi iloisesti pannun kannen ja suppilon päältä levylle pannua pitkin ja siitä pöydälle..Sammutin keittimen, otin kannen pois päältä. Suppilo oli laitettu ylösalaisin ja se oli ääriään myöten täynnä sitä kuumaan vettä..Se onneton suppilo kun sopii kummin päin vaan paikoilleen..

Sanoin että on se hyvä että toisillekin sattuu töppejä!! Ja naurettiin pöytää kuivatessa..Ois kantsinu kattoo vähän tarkemmin eikä hösöttää kiireel lookaround.gif
sipa
laugh.gif Voi jessus näitä kahvinkeitto juttuja.. laugh.gif

Minähän tarkistan ainakin viiteen kertaan että pannu on alla, kun se on pariinkin kertaan unohtunut sieltä.. ph34r.gif Tästä olenkin joku vuosi sitten kertonutkin..
Lamppu
Niin ja Moccassa joutuu sen tippalukon tarkistamaan... wink.gif Aika monta kertaa se on ollut kiinni ja vedet menee poroineen pannuun... Onneks kumminki pannuun smile.gif
Axsu
LAINAUS(sipa @ 24.2. 2006, 12:22)
laugh.gif Voi jessus näitä kahvinkeitto juttuja.. laugh.gif

Minähän tarkistan ainakin viiteen kertaan että pannu on alla, kun se on pariinkin kertaan unohtunut sieltä.. ph34r.gif Tästä olenkin joku vuosi sitten kertonutkin..

Mulla kävi myös näin muutama viikko sitten...
Lainehti koko taso, mikä on vielä aitoa puuta jota joutuu silloin tälläin öljyämään... biggrin.gif
sipa
Eilen olin lähdössä systerin kanssa taas tonne Selloon.. Ja kävin siis vaan kääntymässä kotona. Ukko lähti Edin kanssa ulos ja mä lähdin sitten heti perään, kunnes heti oven sulkemisen jälkeen huomasin että toinen hanska puuttuu.. lookaround.gif Eiku kaivamaan avaimia taskusta ja kun olin just työntämässä niitä lukkoon ne lipsahtivat kädestä jostain kumman syystä. rolleyes.gif ja putosivat oven ja tasenteen välissä olevaan rakoon ja suoraan alakerran oven eteen.. shifty.gif Siinä sitten juoksin metallirappuset alas hakemaan avaimia ja takaisin ylös että pääsin hakemaan sen hiivatin hanskan..

Vilkasin kelloa joka läheni uhkaavasti puoli viittä, kun silloin mun pitää olla tienposkessa.. Menin täyttä laukkaa sovitulle paikalle, ja autojono oli mieletön, ei missään kohtaan näkynyt sellaista rakoa että yli olisit päässyt.. huh.gif Odottelin siinä aikani ja pääsin vihdoin tien toiselle puolelle ja samalla näin että systeri tulee.. Hiki siinä meinas väkisinkin puskea mutta kerkisinhän mä.. thumbup.gif
Arissa
Pankkikorttisekoiluja taas rolleyes.gif Yritin eilen maksaa näyttelyilmottautumisen, mutta masiina ilmoitti että väärä tunnusluku. En uskonut ja kokeilin uudelleen, sama tulos. No sitten menin pankintätin luokse ja selitin että mistä johtuu kun ei ota tunnuslukua vastaan. Virkailija ehdotti jos uudelleen kokeilisin. Kävin kokeilemassa, mutta ei sama tulos ja kone otti kortin ittelleen. Ja taas virkailijan luokse. Se oli kovin hämmästynyt miten voi noin käydä. Kehoitti vielä tarkistamaan lapusta että olinko varmasti laittanut oikein tunnusluvun. Lupasin tehdä niin. Kotona otin lappusen ja tarkistin numeron. Juu, oikein olin muistanut ja taas pankkiautomaatille kokeilemaan. w00t.gif kas yllätys nyt toimi ja tarkempi silmäily lukulappuun ja siinä samassa muistin että väärinhän olin tunnusluvun muistanut. Yhden numeron muistin väärin blush.gif Oli aika nolo olo, mutta ihan hyvin näin voi käydä mulle ainakin laugh.gif

Tänä aamuna piti laittaa työkaverille tekstiviestiä, mutta laitoinkin sen pomolle menemään, no heti perään tietysti toinen viesti että sori väärä kohde, mutta sen laitoinkin toiselle työkaverille en pomolle vaikka piti. Lopulta onnistuin laittamaan pomolle ja toiselle työkaverille sori viestit. biggrin.gif Alkuperäisen viestin saajalle sitten soitin, kun katsoin että se on turvallisempaa biggrin.gif

Muutama päivä sitten laitoin hädissäni tyttärelleni viestin että olen hukannut koneelta f-aseman. Tuli vastaus, että se on mahdotonta. Minä väitin vastaan, että ei ole kun kerran onnistuin sen tekemään. Tuli vastaus, että mun kohdalla kyllä kaikki on mahdollista jopa mahdotonkin lookaround.gif No tytär tuli käymään. Kysyi olinko laittanut kameralta kuvia koneelle. Myönsin niin tehneeni. Tytär otti kamerasta johdon pois ja kysyi näinkö se hävisi. Minä myönsin että juu noin. Siinä vaiheessa tytär totesi jo tutuksi tulleet sanat "töhö" No, mutta minkäs voin kun en ole tekniikan kanssa hyvä happy.gif Onneksi on kaksi tietokoneneroa joilta kysyä neuvoja kun niitä tarvii. smile.gif

Mies on hyvin tottunut jo näihin mun töhöilyihin eikä sitä hämmästytä enää mikään, sillä tietää että kaikki on mahdollista. biggrin.gif
Lotta
tästä nyt on vähän aikaa, mutta olin yhtenä jouluna hirveässä ruuhkassa jouluostoksilla ja tajuton vessahätä iski! No ei muuta kun kiireesti naistenvessaan, mutta tietenkin ne oli tajuttoman täynnä! Siinä sitten tanssahtelin pissahätäisenä monen monta minuuttia. Vihdoin sitten pääsin omalla vuorollani siihen koppiin ja mielessäni kirosin vessojen siivoojat, kun lattiat oli niin märät, kunnes huomasin, että olin kaikessa kiireessä unohtanut nostaa vessan kannen ja pissasin suoraan siihen vessan lattialle. bag.gif
Sain ainakin hyvin suuret mulkaisut muilta jonottajilta, kun tovihan siinä sitten meni kun kopin lattiaa rupesin siivoamaan!
Lamppu
LAINAUS(Lotta @ 7.3. 2006, 13:19)
olin kaikessa kiireessä unohtanut nostaa vessan kannen ja pissasin suoraan siihen vessan lattialle.  bag.gif 

Mulle on kans käyny noin w00t.gif ja myös ihan selvin päin, mut en muista milloin ja missä blush.gif Niin ja tarkoitit varmaan, että pissasit kannelle ja siitä se sitten valu lattialle... blink.gif
Mansku
Mää lopetan tiskikoneen täytön ja tyhjennyksen sekä töissä että kotona..

Töissä tökkäsin eilen vasemman käden sormet haarukan piikkeihin, tietysti suoraan kynnen alle dry.gif Kotona sitten terävä keittiöveitsi (sellanen todella teräväkärkinen) tökkäs saman käden etusormen kynnen alle, jossa ennestään reikä siit haarukasta angry.gif Nyt noi sormet on kipeet crybaby.gif Sinnillä meen töihin, mitäs noista..vanhoista sormista.. biggrin.gif
sa-an-ri
Perjantaina jouduin laskemaan töissä vaihtokassan keskellä yötä, kun olin turannut kassan kanssa ja vaihtanut väärin niitä rahoja... Ja kännyn kanssa ollut ongelmia, kun oma puhelin korjauksessa ja käytössä iskän nokia... Voi blaah.. rolleyes.gif
Arissa
Miten aina mulle tapahtuu jotain kun pitää tanssimaan mennä lookaround.gif. Eilen illalla menin siskoni luokse ja sieltä lähdettäisi tanssireissuun. Sisko asuu korkeassa kerrostalossa ja olen hissikammoinen joten portaita pitkin vaan ylöspäin. En ehtinyt ottaa kun muutaman askeleen kun lensin rähmälleni portaissa. Iskin oikean jalkani erittäin kipeästi portaan reunaan wacko.gif. Olin kompastunut pitkän takkini helmaan, sillä takki oli auki. Kipu oli niin kova että pakko oli mennä hissiin, vaikka kuinka hirvitti mutta kipu oli vielä hirveämpi. Siskon luona katoin millainen jälki oli tullut. Iso mustelma ja polven alla aikamoinen patti ja kunnon turvotus. Hieman aprikoin miten kävisi tanssimisen, mutta reissuun lähdettiin kuitenkin. Alkuilta meni aika tuskaisesti kävellessä, vaikka otin särkylääkkeen. Loppuillasta kärsi jo lattialle mennä pyörähtelemään smile.gif
Kotimatkalla sitten taas kipu iski aika ikävästi. Nyt ei sitten juurikaan kärsi jalalla kävellä confused.gif
tizzian
Voi Arissa parka!! Miten kukaan voikaan olla noin tapaturma-altis huh.gif cray.gif Taitaapa olla parasta että otat heti huomenaamulla suunnan lääkäriin, jos vaikka saisit helpotusta kipuun ja varmistukset ettei ole luita murtunut yms. Koitahan olla turhia rasittamatta sitä kipeää jalkaa vaikka se on tietysti helpommin sanottu kuin tehty... confused.gif
Arissa
Tizzian, totta ei ole helppoa olla rasittamatta ja olen vaan liikkunut niin paljon kun on kivulta kestänyt. Jos on liikkumatta pitkän aikaa ja sitten lähtee liikkeelle niin koskee entistä enemmän. No muistan ainakin seuraavan kerran katsoa takin lipeisiin kun ryntäilen rappusiin.
tizzian
Niin... siirry vaan Arissa ihan suosiolla käyttämään niitä hissejä. Katsos minäkin olen vielä hengissä enkä itseasiassa edes koskaan ole ollut hississä joka olisi pidemmäksi aikaa juuttunut kerrosten väliin vaikka asuin jotakuinkin ensimmäiset 25 vuotta talossa jossa joutui hissillä kulkemaan (8 kerros...). Niin että eiköhän nuo ihan melko turvallisia ole... rolleyes.gif eipä sillä jos joku asia kammottaa niin minkäs sille mahtaa... isän koiran kanssa oli aikanaan melkoinen ongelma - sillä ei ollut minkäänlaista kammoa hissiä kohtaan, mutta ne rappuset... joten aina oli ongelma jos hissi oli rikki ja koira olisi pitänyt saada sisälle tai ulos!
Sulla pitäis olla Arissa oma adjudantti nostamssa liepeitä ettet kompastu biggrin.gif ja tietty nyt passaamassa ettei tarviis jalkaa rasittaa!
Arissa
Tizzian, juu komea adjutantti olis kyllä aika thumbup1.gif juttu. Tai voihan olla että sen jälkeen vasta olisinkin tapaturma-altis kun on komea mies auttamassa biggrin.gif

Mulla on ahtaan ja suljetun paikan kammo siis oikein kunnon fobia confused.gif siitä syystä kammoan hissejä. Joskus vuosia sitten lapsi sulki mut vahingossa komeroon jossa ei ollut sisäpuolella kahvaa. Olin siellä pitkän aikaa jumissa ennen kuin ovi avattiin. Siitä jäi fobia joka ei ole helpottanut vuosien aikana.
tizzian
Liikenisiköhän Tarjalta pari lainaksi? biggrin.gif Vaikka hyvä tuo sinun huomio siihen liittyvistä riskitekijöistä...

Ai jai, noi ihka oikeat fobiat onkin sitten kurjempi juttu sad.gif
Arissa
Tizzian, voishan sitä kysäistä jos vaikka Tarja lainaisi yhdenkin raamikkaan adjutantin biggrin.gif Työnkiertohan on in juttu nykyään joten se olisi vaihtelua jonkun päivärutiineihin kun tekisi taatusti vaihtelevia töitä täällä. laugh.gif

Tuon fobian takia on tullut joskus käveltyä aika monta kerrostakin. Töissä tosin on pakko mennä hissiin potilaan kanssa. Joka kerran tarkistan että on varmasti puhelin mukana ja psyykkaan itteni etten saa paniikkikohtausta jos hissi jääkin jumiin. Ei kiva juttu ollenkaan.
Mansku
Tulipas käytyä Liettuas ja matka oli antoisa ja SANGEN opettavainen..epämiellyttävällä tavalla oikeestaan confused.gif

No mutta tämä tyttö oppi olemaan hiljaa, ettei tapahdu mitään..Tässä opetus: Katsokaas kun lähdimme Helsingistä M/S Nordlandialla tuumasin samassa pöydässä istuville, että nyt tästä puuttuu se, että laivan koneet seisahtuu/menee rikki keskellä ei mitään taikka jäädään ahtojäihin kiinni! whistling.gif Eipä menny kauaakaan kun se purtilo oli kiinni ahtojäissä.. dry.gif Siinä sitten ooteltiin jäänmurtaja Sisua aukaseen paatille reittiä. Puoli tuntia oltiin Tallinnan pääs myöhässä..

Tytöt tuumas mulle, jotta ei ois kantsinu maalata p..ua seinälle.
sa-an-ri
Mä voisin kans ottaa sellasen kivan adjutantin. Jos se kykenis estämään suurimmat mokailut sun muut pikkujutut...

Perjantaina töissä hieman väsyneenä kävi pikku kämmi whistling.gif Olin laittamassa ranskalaispusseja jääkaappiin siel takana ja kuulin ku kello soi, elikäs asiakashan siellä. Menin siihen etupuolelle ja sanoin terve. Ihmettlin ku tyyppi sano mitään... Hetken aikaa toljotettii toisiamme ku lehmä uutta porttia, ja sit hoksasin että mullahan oli se lasiluukku kiinni blush.gif
Noel
thumbup.gif biggrin.gif teehee.gif happy.gif siis jos oikeen ymmärsin niin sekö ei kuule sen luukun läpi mitään..
sa-an-ri
No juu... Kyllä siitä kuulee jos puhuu kovaa tai huutaa. Mut siis tarkoitushan on puhua kun luukku auki... blush.gif
Mansku
Jeee...Ne löyty sittenkin biggrin.gif Kadonneet patakintaat..Joku oli laittanut ne pakastelokeroon pakastinkaappiin oops.gif

Olin jo todella huolestunut, että pitää ostaa TAAS uudet lookaround.gif
missi
entä löytykö se punanen biba?
Mansku
ph34r.gif Ei oo löytynyt..Mysteeri että pipo voi noin kadota..

Noi sun laittamat pipot pitänee varmaan laittaa narulla kaulaan kiikkuun, muutoin nekin katoo yhtä salaperäisesti kuin punanen ohmy.gif
sipa
LAINAUS(Mansku @ 9.4. 2006, 12:03)
Jeee...Ne löyty sittenkin biggrin.gif Kadonneet patakintaat..Joku oli laittanut ne pakastelokeroon pakastinkaappiin oops.gif

laugh.gif No kuka kumma ne sinne oli änkenyt.. huh.gif laugh.gif
Arissa
Eilen illalla etsin kahvimukia keittiöstä, katselin tiskipöydältä ja lieden vieressä olevalta pöytätasolta. Nostin päätäni vain lyödäkseni otsani liesituulettimen reunaan. wacko.gif Se sattu ja lujasti. En muistanut tai edes tajunnut että liesituuletin oli just siinä sopivalla kohdalla. Piti löytää vaan hyväksi havaittu kahvimuki jota ei sitten löytynyt eikä ole löytynyt vieläkään dry.gif . Ei muuta kun pakastimesta marjapussi pyyhkeen sisään ja se otsalle lievittämään kipua. Koko illan oli pää kipeä. On otsa arka vieläkin ja muistona on kuhmu joka punertaa ja varmaan jossain vaiheessa sinertääkin.
Noel
Apua unohtelua ilmassa.. auts arissa.. Mulla alkaa olla varmaan liikaa toi uus pentu ajatuksissa kun eilen oli oikein unohdusten kauhistuspäivä. Ensin muistin tuoda Turusta appelsiinipuutikun jonka hukkasin jo aamulla jonnekin tänne helsingin luukkuun. Päivällä kävin stoccalla ja unohdin oman ruokakassini sporaan. Illalla jätin viinilasin pesukoneen päälle vessaan ja se meni sitte linkouksen aikana rikki. jee. ei noi mitkään minuun sattunu muuten kuin henkisesti mutta voi pöh mikä ihmeen päivä olikaan-- sleepy.gif
Arissa
Selvästi pentukuumetta ilmassa ja ajatukset tulevassa karvapallerossa biggrin.gif Unohdukset harmittaa etenkin jos niitä on päivässä monta, mutta sille ei voi mitään kun on tärkeimpiä asioita mielessä. smile.gif
tizzian
Liityn joukkoonne katastrofialtis väki. Tällä viikolla olen onnistunut kaatamaan jopa 3 lasia vaikka yleensä en moista harrasta. Ja kaksi niistä vielä ihan selvinpäin sikäli kun tätä omaa päänuppia nyt voi koskaan selväksi kutsua. Kahden lasin siällöllä olen onnistunut kastelamaan kirjoituspöydän pintaa - toisella myös näppiksen joka edelleen välillä oikuttelee ja välillä toimii ihan normaalisti ja sillä yhdellä sitten "huuhtelin" vasta pöydälle joutuneen ilmeisesti marokkolaisen "nukkaliinan" joka ei varmaankaan kestä konepesua sleepy.gif

Tästä (vain aavistuksen) viisastuneena neuvo (lähinnä itselleni + kaikille koheltaville kohtalotovereille): käytä tietokoneen läheisyydessä vain mataa, leveä pohjaista lasia ja sijoita jonnekin muualle kuin näppiksen ja hiiren väliin. Noh, oikeastaan taitaisi omalla kohdallani olla viisainta siirtyä suoraan nokkamukin käyttöön. w00t.gif

Kuivan työpöydän puolesta,
Tizzian
Annelinne
^^ Tai sitten ihan vaan harrastaa sitä juopottelua muualla kuin koneen ääressä whistling.gif
tizzian
Annelinne ei niin voi tehdä; minä kun usein hoidan päivällisen tuhoamisenkin tässä työpöydän ääressä rolleyes.gif
peikkovuorelainen
Juu Sipan "innoittamana" kirjoitan tälläsen mitä ei todellakaan voi tapahtua kun vain mulle (tai sit voi )

Olin lauantain aamuna bussipysäkillä odottamassa bussia Aptus-shom:n töihin, eka tuli yks bussi, ai väärä, samalla läpättäen kännykkään (kuis muuten ) Ja ajattelin et no istun viel hetkex... smile.gif
NO sitten se tapahtu....
Istuin aivan penkin reunaan, huomaamatta ja MUKKELIS MAKKELIS... suoraan oikeelle kyljelle blink.gif

Känny lens KOMEASSA kaaressa ONNEKSI ei hajonnut huh.gif
NYT ollaan sairaslomalla kun oikea käsi on NIIN KIPEE ku olla ja voi....
Eilen aamulla olin laittamassa hiusdonitsia niin sattu niin per........ crybaby.gif
Käsi oli todella niin kipee ku olis saanut puukosta lapaluihin ja edellinen yö oli nukuttu ketorin kipugeelin voimalla...............
NYT kaikki tekeminen kädellä on ehdottomasti kieletty........

JA TOINEN TARINA..........

Yks päivä olin laittamassa auton ikkunaa kii ku sato ja PAM auton ovi suoraan pläsii............. blink.gif

ONNEKS EI tullu sinisen,keltasen kukertavaa pärstää.... lookaround.gif
MUTTA kyllä SATTU ja KOVAA

Useasti kaverit sanovat että mut pitää vuorata folioon tai hankkia lasten turvakypärä tai sellanen lasten turvakehikko wacko.gif

biggrin.gif:
sipa
Niin kun mun mielestä säkin oot kävelevä katastroffi.. lookaround.gif Aina sulle sattuu ja tapahtuu.. eikä aina niin mukavia juttuja.. confused.gif Että kyllä puskiksessa löytyy enemmänkin tapaturma alttiita.. Onneksi et oo ainoa..
sa-an-ri
Pitää nyt kertoa näitä omia kommelluksia...

Sunnuntaina kolautin töissä polven yhen jääkaapin kulmaan oikein makeasti, sattu pitkän aikaa, ja nyt polvessa mustelma, ja on kosketusarka.

Eilen jouduin puhumaan englantia joittenki ulkomaalaisten kanssa sleepy.gif Tiedä sitten oliko ymmärrettävää... Hävettää oikein itseäkin kun ei osaa sanoa sitä mitä pitäisi dry.gif Ymmärsin kyllä että hotellia kyselivät ja ruokaa halusivat.
Arissa
peikkovuorelainen, olet selvää katastrofiainesta eikä se aina ole ihan kivutonta. confused.gif
Arissa
Tulipa mieleen kännykkätohelointia taas. Ostin uuden kännykän kaveriltani joka ei osannutkaan käyttää sitä, mutta eipä se mitään sillä en minäkään osaa sitä vielä kunnolla käyttää rolleyes.gif . Mutta onpa turhan monimutkainen masiina. Ensimäisen tekstiviestin laittamiseenkin kului aika monta minuuttia ja silti onnistuin lähettämään keskeneräisen viestin menemään. En osannut laittaa herätystä joten otin sim kortin ja laitoin sen vanhaan puhelimeen, että sain herätyksen haluttuna aikana. Onneksi tekniikkaa rakastava tyttäreni neuvoi kädestä pitäen miten herätys laitetaan, no onnistuin jotenkin poistamaan hälytyksen enkä saanut sitä takaisin. Lapseni sai hälytyksen takaisin puhelimeen. Juu, olen lukenut käyttöohjeet, mutta kun nekään ei tuntuneet helpoilta. rolleyes.gif

Puhelin kun pirahti soimaan niin painoin vihreätä luuria ja hieman hämmstelin kun soittaja toisessa päässä oli hieman hämillään tai siis useampi soittaja oli hämillään. Selvisi lopulta, että kun nostan puhelimen läpän niin ei tarvii painaa vihreätä luuria vaan voi puhua heti suoraan rolleyes.gif Mistäs saatoin tietää kun edellisesä puhelimessa piti luuria painaa. Sitten alkoi soittajat kertoa että ihmettelivät kun oli tovi hiljaista ennen kuin vastasin.

Pitänee varmaan ostaa herätyskello että saa herätyksen oikeaan aikaan eikä tarvii masiinan kanssa sählätä. rolleyes.gif
peikkovuorelainen
Kiitos Arissa biggrin.gif:
Juu olen kyllä sun kanssa samaa mieltä bored.gif
sipa
LAINAUS(Arissa @ 23.5. 2006, 18:01)
Selvisi lopulta, että kun nostan puhelimen läpän niin ei tarvii painaa vihreätä luuria vaan voi puhua heti suoraan rolleyes.gif Mistäs saatoin tietää kun edellisesä puhelimessa piti luuria painaa.

Mä olisin tiennyt ton.. laugh.gif Kun meidän kavereilla on noi läppäpuhelimet ja mä oon nähnyt että kun puhelin soi avaavat vaan läpän ja puhuvat.. biggrin.gif

Mutta joka puhelimessa on joku erikoisuus, mitä vanhassa ei ollut ja ei sitä kaikkea voi tietää, kun ne käyttöohjeet on mitä on, ei niistä hullukaan ota selvää.. blink.gif Ne käännökset on ihan peestä..

Mut sun kyllä kannattaa hankkia se vanhanajan herätyskello kaiken varalta.. biggrin.gif
tizzian
LAINAUS(sipa @ 24.5. 2006, 07:58)
...kun ne käyttöohjeet on mitä on, ei niistä hullukaan ota selvää.. blink.gif Ne käännökset on ihan peestä..

Totta! Jos itse vertaan noita Nokian kännyjen ohjeita niin mitä uudempi puhelin sen huonommat ohjeet. Jos nyt hankkisi ensimmäisen kännykkänsä niin näinköhän sillä oppisi edes soittamaan?! huh.gif

Terveisiä valmistajille...
sipa
Tiz Et varmaan oppis.. biggrin.gif Sillä ne on tuottanut aina vaikeuksia.. blink.gif

Yhdessä mun puhelimessakin oli että pitää painaa ok nappia, ja mä pähkäilen että mistä mä sen löydän sen, kun koko puhelimessa ei sellaista edes ollut.. ja sitten vahingossa painoin viiva näppäintä niin se meni.. laittais sitten oikeat näppäin nimet että ihmiset tietäis, sillä eihän me olla ajatustenlukijoita. Helppoahan se on niille jotka tietävät mikä on se ok näppäin.. dry.gif
Arissa
Tiz, en voi olla kovin tyytyväinen tähän samsung puhelimenkaan käyttöohjeisiin. Varmaan sama juttu kaikilla kännykävalmistajilla, että eivät kiinnitä riittävästi huomiota käyttöohjeiden selvään kirjoittamiseen dry.gif
Mansku
Tulin äkkiseltään kertoon tän päivän toheloinnin.

Mulla on koirille ulkona sellainen musta muovinen 2-3 litraa vetävä neliskanttinen astia. Siinä oli alunperin muistaakseni jauhelihapihvejä (jättipakkaus).

Täytin sen kylmällä vedellä, tuumasin koirille jotta viedäänpäs tää nyt ulos tarhaan. Lähdin varovasti menemään eteenpäin. Koirat pyöri siin jaloissa katsellen mielenkiinnolla miten akan käy. Olohuone ohitettiin parkettilattioineen hyvin. Sitten vuorossa oviaukko ja kynnys.

Laskeuduin rappuset alas lisäosaan..Sitten se tapahtui! Toinen käsi lipes hieman ja se vesimassa ryöppysi vatsalle, polviin, reisiin ja lattialle..Miks sen piti just minuun päin kaatua?? ph34r.gif Oishan se voinu keikata minusta poispäin...Mutta ei, siinä sitä seistiin yltäpäältä märkänä, lattia lainehti..

Onni onnettomuudessa, oli laattalattia.. Kyllä mä luettelin kaikki sarvipäät yms.. ensin ennenkuin tajusin: Moppi & ämpäri huh.gif Ekaks lattia kuivaks, sit vasta vaihtaan vaatteet.

Vein sen muovisen kipon ulos ja vein kannulla sinne vettä laugh.gif
Annelinne
Niissä kännyohjeissa on aina sama vika. Ne kirjotetaan aina sellasella hötäkällä ja ei ajatella sitä, että käyttäjä on tosiaankin UMMIKKO. Oikastaan jotain asioita mitkä itelleen on ihan simppeleitä ja tajuaa, mutta toiset on ihan pihalla blink.gif

Hauska sattumus vähän samaansuuntaan liittyen:

Tuttavani kävi oikein ATK-ajokortin suorittamassa, koska on päivittäin duunissa tekemisissä koneen kanssa. Kotona hän sitten yritti päteä taidoillaan, kun hänen poikansa etsi joitan tiettyjä valokuvia koneelta. Poika ihmetteli, että "missä ihmeessä ne kuvat on" ja äitee siihen totesi "Katso sieltä skriinseiveriltä biggrin.gif"

Jepulis...
Nappis
LAINAUS(Annelinne @ 26.5. 2006, 13:25)
Katso sieltä skriinseiveriltä biggrin.gif"

Jepulis...

laugh.gif Vähän niin kuin tää P-P Peteliuksen laajakaistamainos, mega/512 kilogrammaa biggrin.gif
Mansku
Nyt sen sitten tapahtunu..Emämoka lookaround.gif

Tää hösääjä ilmotti koiria kahteen eri paikkaan näyttelyyn samaisena viikonloppuna.. Kuopio ja Liettua.. Mikä ajatuskatko...Edes hälytyskellot ei soinu eikä Lighten.gif syttynyt..

Majoitus varattu Kuopioon ja matka Liettuaan maksettu. Nyt pitää vaan organisoida, että 2 koiraa lähtee Kuopijjoon ja 2 Liettuaan.. Samoin ilmot molempiin..

Syy tähän mokaan on 2 eri kalenteria.. Toinen käsilaukussa ja toinen keittiön pöydällä.. Olin keittiön kalenteriin merkannu K:n.. Mutta käsilaukussa olleeseen L:n sad.gif

Tässä on ollu hässäkkää. Japanese chinien Kesäpäivien järkkäily ja Ruukin ryhmiksen järjestelyt..

No, näitä sattuu whistling.gif
Arissa
Mansku, sittenhän voit odotella tuplamenestystäkin w00t.gif joten ei ehkä sittenkään mikään hirmu paha moka biggrin.gif
Mansku
Arissa: Kappas vaan..En osannu ajatella noin, kun pähkäilin jotta kuinka järjestän asian laugh.gif

Kun kävin tänään Haastattelutilaisuudessa Raahessa jatkokoulutusta varten, mietin aamulla että nyt et saa munata..

Okei, aamupala, aamukahvi, pesut, vaatteet ym. lippuset lappuset käsilaukussa.. Menoks..

Olin paikan päällä n. 9.35. Kävin viel vessassa viime hetken tarkistuksella. Kaikki ok smile.gif Istumaan oven taakse. Oli aika vasta klo 10.00.. Luin siinä työkkärin lehtiä rauhassa. Näin kun menin vessaan, mua ennemmin haastateltavaksi menijän..

Tää naishenkilö oli siellä juttusilla ainakin 10-15 min.. Mietin siinä syntyjä syviä..Ovi avautui, nainen lähti ja minut kutsuttiin sisälle. Kättelin, istahdin tuoliin ja aloin avaamaan takkia..Voihan jummijammi..Päällypaita nurinperin päällä.. En sit jostain kumman syystä avannu takkia oops.gif

Varauduin yhtä pitkään haastatteluun. Mutta mitä ihmettä: Mua haastateltiin vain n. 3 min.. Ja sain poistua ohmy.gif

Hetken mietin kotiin ajaessani, että mitä mä nyt mokasin..

No, tuli ajettua 90 kilsaa 3 minuutin vuoksi baa.gif Mutta mut valittiin.. 4 muun mukana. 3 reputettiin biggrin.gif

Perskules, halusivat vaan nähdä mut.. Kaikki muu löytyi työkkärin tietokannasta...
Annelinne
^^ Onneks et avannukkaan sitä takkia. Ois voinu jäädä paikka saamati kun olisvat kattooneet että "joo toi on ihan hei-hei kun sillä on paitakin väärinpäin päällä..." thumbup.gif
Mansku
Tais ne vähän kattoo ku ekaks avaan takkia ja sit yhtäkkiä päätän etten avaakaan.. Miten mä silleen oon voinu pukee aamulla?? Saumapuolet kaikki ulkopuolella..Oishan mun pitäny se jo pukiessa huomata..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.