Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Messarin tuloksia
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Sandra
Juuh, eli odottelen innolla, kuinka puskalaisten koirat (pystikset ja alkukantaiset) pärjäsivät tämän päivän Voittaja -näyttelyssä. Kertoilkaapas omien tai vieraiden koirien tuloksia. Itse en valitettavasti paikan päälle päässyt, mutta junnutuloksista tiedän sen verran, että Iida Villman on junior handlerin uusi Suomen Mestari.

Niin, ja huomenna voitte tähän samaan topiciin kerätä Pohjoismaiden Voittaja -tuloksia.
osku^^
Lapinkoirien ROP oli Lumiturpa Api, joka oli samalla RYP-3. smile.gif
Triad
Tästä sivusta löytyy kaikki FCI 5 tulokset wink.gif ; Likc´s

Onnea kaikille sijoittuneille sekä pärjänneille wink.gif
Reyal's
Meidän Taran tyttö sai eilen sertin ja tänään hänestä tuli PMV-05! thumbup.gif

Onnea menestyneille flowers.gif
Sandra
LAINAUS(jossu86 @ 18.12. 2005, 19:29)
Meidän Taran tyttö sai eilen sertin ja tänään hänestä tuli PMV-05! thumbup.gif

Onnea menestyneille flowers.gif

Onnittelut! Hienosti meni wink.gif
Pisara
Pomeranian-koiriakin mukana ollut. thumbup.gif
Rochas
pohjanpystykorva
ROP CACIB Joutsenvaaran Dave
VSP SERT CACIB Pohjanukon Nanna

Onnea Jaana! smile.gif
fabiano
Jos joku kuvia kaipailee pohjanpystykorvastansa tai podengostansa niin minulta löytyisi muutamasta koirasta. Ja kaikista RYP sijottuneista.

Onnea kaikille. Ja olipas hieno ROP pohjis. Ylättyneenä huomasin myös naapurini jolla oli näyttelyn vanhin koira (kk pieni portugalinpodengo) ja sai jonkun vanhin koira palkinnon.
Rochas
LAINAUS(fabiano @ 19.12. 2005, 19:40)
Jos joku kuvia kaipailee pohjanpystykorvastansa tai podengostansa niin minulta löytyisi muutamasta koirasta. Ja kaikista RYP sijottuneista. 

Onnea kaikille. Ja olipas hieno ROP pohjis. Ylättyneenä huomasin myös naapurini jolla oli näyttelyn vanhin koira (kk pieni portugalinpodengo) ja sai jonkun vanhin koira palkinnon.

Vaikken olekaan ROP-pohjiksen omistaja, on omistaja kuitenkin koirani kasvattaja, niin haluaisitko minulle meiliin kuvan lähettää niin toimittaisin sen eteenpäin hänelle? smile.gif Varmasti olisi kaivattu kuva!

Niin ja osoitteeni, hannalemm @suomi24.fi
Titta
Meidan Robin oli ensimmaista kertaa juniorluokassa (ikaa siis 9,5 kk).

Lauantaina
ERI-1, PU-2, va-SERT ---> JV-05

Sunnuntaina
ERI-1, PU-4 ---> PMJV-05

Joten todella hienosti viikonloppu meni, olen erittäin ylpeä poitsusta wub.gif
fabiano
LAINAUS(Rochas @ 19.12. 2005, 20:05)
Vaikken olekaan ROP-pohjiksen omistaja, on omistaja kuitenkin koirani kasvattaja, niin haluaisitko minulle meiliin kuvan lähettää niin toimittaisin sen eteenpäin hänelle? smile.gif Varmasti olisi kaivattu kuva!

Niin ja osoitteeni, hannalemm @suomi24.fi

Juu tietenkin. Lähetetty on toivottavasti tuli perille. smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.