Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Erätulilla
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Jennina
Kattoko kukaan eilen ohjelman erätulilla jossa oli harmaasta... smile.gif  Mitä mieltä olitte? Mä olin pettynyt kun sanottiin että siinä esitellään harmaa, mutta siinä kylläkin kerrottiin vain siitä kuinka harmaa opetetaan metsästyskoiraksi! :idiot:  Mä olisin toivonut että siinä olisi ollut enemmän itse harmaasta, mutta siinä näytettiin vain pari kertaa kun harmaa juoksee metsässä!
Taico
Minä katsoin ja mielestäni se oli ihan hyvä. Koira ainakin pelasi hyvin kun sille saatiin kaksi hirveä nurin kuvauksen aikana. Olisihan siinä tietenkin voinut olla juttua harmaan luonteesta ja muista ominaisuuksista, mutta aika on rajallista. Mikähän rotu seuraavaksi tulee smile.gif
Jennina
Onko siellä aina joku rotu esittelyssä? :muu:
Taico
Ei aina, mutta nämä ovat uusintoja ja muistaakseni ainakin suomenpystykorva tulee jossain vaiheessa.
Jennina
Täytyy muistaa seurailla! smile.gif
~Shogun~
Minä katsoin sen kahdesti biggrin.gif  kun tuli viellä uusintana sitten yksi aamu ja oli aikaa niin mikä ettei wink.gif
ihan OK tosin olisihan tuon esittelyn voinut tehdä monen omistajan ja kasvattajan näkökannasta wink.gif  olisi vaikka haastatellu yhtä metsästäjää ja kasvattajaa ja näyttelyharrastajaa tongue.gif mutta se aika taisi tosiaan olla rajallinen... biggrin.gif
#Jossu#
En katsonut.. confused.gif
>tinja<
Eilen (vai toissapäivänä tongue.gif) oli telkku jäänyt auki karjalankarhukoirastahan siellä kerrottiin smile.gif
>tinja<
Niin ja tänään on kai taas jostain pystykorvasta  ;)
Jennina
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 18.7. 2003, 18:47)
Eilen (vai toissapäivänä tongue.gif) oli telkku jäänyt auki karjalankarhukoirastahan siellä kerrottiin smile.gif

oho.. en ookkaa muistanut enää koko erätulilla... blush.gif
>tinja<
LAINAUS(jennie @ 15.8. 2003, 18:20)
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 18.7. 2003, 18:47)

oho.. en ookkaa muistanut enää koko erätulilla... blush.gif

en mäkään sitä koskaan mitenkään tarkotuksellisesti kato, tv aina vaan auki tongue.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.