Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tällänen klikkauspeli
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2
Jettis
http://mofuya.com/flash/swan_en.htm

Peli taas!:)
Wilde
En päässyt kovinkaan pitkälle, löysin salkun, patterin, sen valkoisen kaukosäätimen näköisen vempaimen, jonkin hedelmän, kahvimukin ja kansion jossa on papereita. blink.gif
Siihen kaukosäätimen näköiseen juttuun pitäisi kai löytää toinen patteri...
Girahvi
njaah.. eipä mullakaa sen paremmin oikee mene; angry.gif samat tavarat..
dots.gif
_berni_
löysin: patteri,kaukosäädin,muki,papereita,leikkurit,omena,rauta,avain... ja sain tietokoneen auki
Tiia
_berni_: mikä toi rauta on? Mistä sait sen.
Tiia
Sain tietokoneen auki. Nyt en vaan tiedä sitä salasanaa siihen.
Jettis
LAINAUS(Tickli @ 16.2. 2006, 18:05)
Sain tietokoneen auki. Nyt en vaan tiedä sitä salasanaa siihen.

Se on se kellon viisarit.
Tiia
LAINAUS(Jettis @ 16.2. 2006, 18:18)
Se on se kellon viisarit.

Sitä mä epäilinkin baa.gif
_berni_
tietteks millee sitä tietokoneessa olevaa alimmaista tekstiä saa katottua? tai ovea auki ? tai mitä hyötyy siit on että sillä mukilla saa "otettuu" vettä akvaariosta
Tiia
Ei noi 10,11 ja 2 numerot käy? sleepy.gif
_berni_ syö omena, istuta siemen ruukkuun ja kastele ;D
Älysin ton just xD
Tiia
Oon tietokoneessa ykköslevelillä. Mikä toi koodi ny on?
_berni_
eli laitat numeron 11 kohdalle punasen laatikon (eli painat hiirellä 2 kertaa) ja 2 ja 10 kohdalle valkoisen... siis siinä tietokoneessa

akvaarion vedellä pystyy kastelemaan siementä ja rautalankaa pystyy taivuttamaan ja sillä saa auki hyllyllä olevan laatikon

lisääkin vihjeitä on biggrin.gif
Tiia
LAINAUS(_berni_ @ 16.2. 2006, 21:18)
eli laitat numeron 11 kohdalle punasen laatikon (eli painat hiirellä 2 kertaa) ja 2 ja 10 kohdalle valkoisen... siis siinä tietokoneessa

akvaarion vedellä pystyy kastelemaan siementä ja rautalankaa pystyy taivuttamaan ja sillä saa auki hyllyllä olevan laatikon

lisääkin vihjeitä on biggrin.gif

Pelasitkos läpi?
Eilen nimittäin olit ihan hukassa xD
Tiia
Joo sen tietokone jutun tiesin. Mut se toka, eli tavallaan eka.
Tiia
LAINAUS(_berni_ @ 17.2. 2006, 15:52)
oletko ladannut patterit ja vaihtanut sen kelloon ja siihen tulee uusi aika?

en pelannut läpi

lataan just noit pattereita. Koskas ne on ladatut laugh.gif
_berni_
sit pystyt lukee ne paperit... (en kyl tajunnu mihi niit tarvitaa)
Tiia
Ne patterit menee sinne valkoseen "kaukosäätimeen"
_berni_
LAINAUS(Tickli @ 17.2. 2006, 15:58)
Ne patterit menee sinne valkoseen "kaukosäätimeen"

ei ei ku siis papereita
Tiia
LAINAUS(_berni_ @ 17.2. 2006, 16:00)
ei ei ku siis papereita

Lukuvirhe oops.gif
Mut oon kokoajan pystynyt lukee niitä papereita.
_berni_
LAINAUS(Tickli @ 17.2. 2006, 16:01)
Lukuvirhe oops.gif
Mut oon kokoajan pystynyt lukee niitä papereita.

mulla ainakin oli sellasii viivoja vaan niissä
Tiia
LAINAUS(_berni_ @ 17.2. 2006, 16:08)
mulla ainakin oli sellasii viivoja vaan niissä

Jep mul on ollut kokoajan. | | | Tuommossia
_berni_
LAINAUS(Tickli @ 17.2. 2006, 16:09)
Jep mul on ollut kokoajan. | | | Tuommossia

nyt niissä on tekstiä kun laitoin ne siihen tietokoneen kameraan
Tiia
FILE1: How to cultivate MP323
FILE2: Code Decription Program

Mitä meinaa? Tietokoneessa lukee.
_berni_
nyt en osaa enempää sad.gif oon iha jumis täs pelis...en tie mitä pitäs tehd
Tiia
LAINAUS(_berni_ @ 17.2. 2006, 16:16)
ensimmäisestä en tiedä...

kun painat toista ja laitat ne paperit siihen web kameraan ni niihin tulee selkee teksti

Se alempi on harmaalla eikä sitä voi painaa. Ylempää voi. Siin kerrotaan jotain 30C ja 18 illalla. Varmaan koodi.
_berni_
LAINAUS(Tickli @ 17.2. 2006, 16:20)
Se alempi on harmaalla eikä sitä voi painaa. Ylempää voi. Siin kerrotaan jotain 30C ja 18 illalla. Varmaan koodi.

11 ja 6 valkoseks ja 2 punaseks ni sit saat sen alimmaisenki auki siinä tietokoneessa
Kurotora
Miten esim. ton omenan voi syödä tai sitä rautalankaa väännellä, olen löytänyt paljoon tavaraa mutta en osaa tehä niillä mitään confused.gif
Ja mitä ideaa on siinä tietokoneeseen tulevalle "ruudukolla" kun sitä painelee syntyy valkoisia tai punaisia "valoja"
_berni_
LAINAUS(Kurotora @ 17.2. 2006, 16:21)
Miten esim. ton omenan voi syödä tai sitä rautalankaa väännellä, olen löytänyt paljoon tavaraa mutta en osaa tehä niillä mitään confused.gif

painat sitä tavaraa ja sitten about item ja sitte sitä omenaa
Tiia
Ongelma numero 3. Nyt sitten sen 3 levelin koodi Lighten.gif
_berni_
LAINAUS(Tickli @ 17.2. 2006, 16:26)
Ongelma numero 3. Nyt sitten sen 3 levelin koodi  Lighten.gif

en tiiä... whistling.gif missä lämpötilassa pidät sitä mittaria
Tiia
LAINAUS(Kurotora @ 17.2. 2006, 16:21)
Ja mitä ideaa on siinä tietokoneeseen tulevalle "ruudukolla" kun sitä painelee syntyy valkoisia tai punaisia "valoja"

Siihen on koodi. Katsot kellosta, ja laitat punaiset ja valkoiset, siten siihen koneeseen niinkuin siinä kellossakin on wink.gif
Kurotora
oo kiitos kiitos!! Ja sitten lisää kysymyksiä, miten oikein saan siihen "kaukosäätimeen" patterin? Ja miksen saa sitä omenan siementä istutettua? Vai mihin niistä ruukuista se pitää istuttaa? Niin ja kysymyksiä on miljoonia! tongue.gif

Niin eniten tämä tietokone pöydän alla oleva pistoke häiritsee, tietääkö kukaan mitä sllä voi tehdä?
Tiia
LAINAUS(Kurotora @ 17.2. 2006, 16:39)
oo kiitos kiitos!! Ja sitten lisää kysymyksiä, miten oikein saan siihen "kaukosäätimeen" patterin? Ja miksen saa sitä omenan siementä istutettua? Vai mihin niistä ruukuista se pitää istuttaa? Niin ja kysymyksiä on miljoonia! tongue.gif

Omenan siemenen saat istutettua ruukkuun, jonka saat tietokone pöydän alimmasta laatikosta.
Kurotora
Sorke älä kuole minun tyhmyyteeni happy.gif Eli miten? Istutan siihen ruukkuun sen? Okei en kysele enään, olisi vaan kiva saada noihin edellisiin kysymyksiin vastaukset, koska en pääse muuten tuossa mitenkään eteenpäin sleepy.gif
_berni_
LAINAUS(Kurotora @ 17.2. 2006, 16:39)

Niin eniten tämä tietokone pöydän alla oleva pistoke häiritsee, tietääkö kukaan mitä sllä voi tehdä?

pistokkeeseen voi laittaa patterien latauskoneen jonka saa kellon takaa... kellon saa taas irti ruuvimeisselillä jonka saa sieltä hyllyltä laatikoska taitetulla rautalangalla....selittää selittää biggrin.gif toivottavasti tajuutte jotai laugh.gif

ja se istuttaminen eli painat sitä ruukkua ja sitten about item... sen jälkeen kun siinä ruudussa on ruukun kuva painat sitä siementä ja sitten painat ruukkuun....
Tiia
LAINAUS(_berni_ @ 17.2. 2006, 16:46)
pistokkeeseen voi laittaa patterien latauskoneen jonka saa kellon takaa... kellon saa taas irti ruuvimeisselillä jonka saa sieltä hyllyltä laatikoska taitetulla rautalangalla....selittää selittää biggrin.gif toivottavasti tajuutte jotai laugh.gif

ja se istuttaminen eli painat sitä ruukkua ja sitten about item... sen jälkeen kun siinä ruudussa on ruukun kuva painat sitä siementä ja sitten painat ruukkuun....

Kiva kun tonkin kerroit xD
marska
Mistä saa rautalangan?
lovechin
ai miten sitä rautalankaa taivutetaan? confused.gif
_berni_
LAINAUS(marska @ 17.2. 2006, 18:54)
Mistä saa rautalangan?

rautalangan saa tietokone pöydän alimmaisesta laatikosta*(samasta mistä kukkapurkki) ja sitä voi vääntää seuraavalla tavalla: paina rautalankaa ja sitten about item nappulaa ja sitten kun se rautalanka näkyy suurena siinä ruudussa niin painat niitä pihtejä/tonkeja ja sitten vain sitä rautalankaa
lovechin
ei taivu sad.gif taidan olla niin tyhmä etten älyä
Kurotora
Mullaki oli sama ongelma sen rautalangan kanssa, kyllä se sitten vääntyy siitä päästä kun tarpeeksi rämpyttää!! tongue.gif Noh, mulla taitaa olla huono kärsivällisyys kun en päässyt tos pelis eteenpäin joten lopetin! happy.gif
lovechin
Tartteeko toisen patterin lataukseen ja mistä sen sais jos sen tarttee?
lovechin
mitäköhän nyt pitää tehdä kun se kasvi on itänyt, tietääkö kukaan? shifty.gif
maantiekiitäjä
Meni hermot tuossa pelissä! En päässyt eteenpäin sain tavaroista: ne pihdit, salkun, omenan jonka söin, patteri ja avain joll aavasin laatikon ja sitten vielä se pahvitasku tai mikä nyt onkaan.... wink.gif
kristel
Mä sain toisen patterin ja omituisen jutun, kellon takaa. Rautalangan saa taivutettua näin: Painat sitä lankaa, sitten About item, sitten mainat ruuvimeisseliä ja sitten sitä rautalankaa, tajusittekö? Tietääkö kukaan mitä sille siniselle jutulle on tehtävä? blink.gif
_berni_
LAINAUS(kristel @ 19.2. 2006, 18:34)
Mä sain toisen patterin ja omituisen jutun, kellon takaa. Rautalangan saa taivutettua näin: Painat sitä lankaa, sitten About item, sitten mainat ruuvimeisseliä ja sitten sitä rautalankaa, tajusittekö? Tietääkö kukaan mitä sille siniselle jutulle on tehtävä? blink.gif

jos tarkotat sillä sinisellä jutulla patterien lataus laitetta niin siihen voi laittaa ne kaksi patteria ja laittaa ne tietokonepöydän alle pistorasiaan latautumaan.
Ässä
Tää kolmas tietokonekoodi. dry.gif Mikä se on?
kristel
Panin ne sinne lataamaan, mutta miksi ne siellä lataa, ja eikö ne pidä panna siihen valkoseen juttuun ne petterit??? Mikä se 1levelin koodi on siitä tietokoneelta? Mitä mun muutenkaan nyt pitää tehä mulla on: Ne omituiset paperit, salkku, valkoinen kaukosäätimen näkönen juttu, muki, ruukku jossa on siemen, ruuvimeisseli ja pihdit. Auttakaa mua! huh.gif huh.gif huh.gif huh.gif huh.gif
confused.gif
lovechin
Ne patterit laitetaan siihen kaukosäätimeen ja sitten lämpötila laitetaan 30. Siinä kukkaruukussa oleva siemen kasvaa jos sitä on kasteltu. Sitten kunn se on kasvanut niin pitää laittaa lämpötila 18 niin se kukka kasvaa lisää ja siitä saa avaimen siihen laukkuun jossa on pommi, mutta enempää en tiedä. sad.gif
kristel
Pommi piippaa, mitä sit pitää tehä? Räjähtääkö se? ohmy.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.