Aussien koosta sen verran, että omat aussini on mitattu täsmälleen kerran ja sekin tapahtui ClubShowssa. Oikeissa näyttelyissä aikataulut taitaa olla niin tiukkoja, ettei mittauksiin ole mahdollisuuksia. Muista mittauksista en tiedä, eikä ainakaan yhdessäkään näyttelyssä, jossa olen ollut omiani esittämässä, yhtäkään koiraa ei ole mitattu.
Ruotsissa sikäläisen aussikerhon erikoisnäyttelyssä koirat mitataan. Täältä näkee vuoden 2005 Ruotsin tulokset:
http://www.australianterrierikerho.fi/tulos051U.htm#12.6 2005 Australianterriereiden erikoisnäyttely Ruotsissa/Aussie Special, Sweden
Kerran olin kotimaassa yleisönä, kun yksi suomalainen (mies)tuomari lähes riitaantui esittäjän kanssa, kaivoi mittatikun esiin ja totesi koiran oikean kokoiseksi, mutta tästä on jo useampia vuosia aikaa. Kina koski silloin koiran kokoa niinpäin, että koira olisi ollut liian pieni.
Tällä hetkellä luonnollisesti toivon, että kokoon ei kiinnitettäisi huomiota... Minulla on 5 kk:n ikäinen pentu, josta saattaapi tulla aikamoinen jättiläinen