Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kasvata kahvipensas
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sandra
Pauligilla on peli, jossa kasvatetaan kahvipapuja. Idea on vähän samanlainen kuin Felixin tomaatinkasvatuksessa. Eli taimenta käydään kastelemassa joka päivä ja kerätään kypsät pavut ennen kuin ne mädäntyvät. Yksinkertaista, mutta hauskaa.

http://www.profilemedia.fi/originscom/
Kurotora
Tykkäsin siitä tomaatin-kasvatus pelistä! tuo ei näytä niin hauskalta, mutta istutin kuitenkin pensaan rolleyes.gif Eli siellä kasvaa minun Tumppu pensas.. blush.gif
Malene
LAINAUS(Kurotora @ 21.12. 2005, 14:09)
Tykkäsin siitä tomaatin-kasvatus pelistä! tuo ei näytä niin hauskalta, mutta istutin kuitenkin pensaan rolleyes.gif Eli siellä kasvaa minun Tumppu pensas.. blush.gif

voitko kertoo ossan josta toi tomaattipeli löytyy?
Rochas
Siellä kasvaa meitsinkin Terrygal-kolumbialainen, katotaan miten hoituu kahvin kasvattaminen whistling.gif
Buuhacas
haha.laitoinpa keniaan kasvamaan puun nimeltä dilledong. :x00x: :xlolx:

muoks/

puu tällä hetkellä 6 päivää ja 15 tuntia vanha, 1.97 metriä pitkä, korjattuja papuja 37 ja ylikypsiä ei yhtään..ihmeellistä.. unsure.gif
-maria-
Mulla on Kolumbiassa kasvamassa Timothy.
Tomithy on jo muistaakseni 11 päivän vanha.. pian sekin on ohi.. rolleyes.gif
Sandra
LAINAUS(Malene @ 21.12. 2005, 22:09)
voitko kertoo ossan josta toi tomaattipeli löytyy?

Tomaattipeli ei enää ole käytössä, mutta se löytyi Felixin sivuilta.
WeKKu
Mulla on muistaakseni tuolla jo tuollainen kahvipensas, mutta en muista enää salasanaa. cool.gif
Malene
LAINAUS(WeKKu @ 22.12. 2005, 13:34)
Mulla on muistaakseni tuolla jo tuollainen kahvipensas, mutta en muista enää salasanaa. cool.gif

Sen pitäis olla sun sähköpostis. wink.gif
marska
Mä en pysty kasvattaa sitä pensasta, ku tulee semmonen x siihen huh.gif
Babaija
mul on semmonen kahvipensas ku Hipsu xtongue.gifx
HoneyDream
Miten ne pavut saa poimittua...? ph34r.gif

/muoks

Ei hätää, sain toimimaan... xbiggrin.gifx
HetaK
Minkä ohjelman tarvitsee toimiakseen, ja mistä saa?
Melon
Guatemalassa kasvaa Midnight :xsmilex:
Netta
Voi apua, Simopetteriltä tuli viesti: kuolen kuivuuteen! biggrin.gif
Kurotora
Vajaassa 7 päivässä olen kasvattanut 41 papua!! Mutta ylikypsiä on tullut 11 oops.gif
Ja pituuskin on mahtavat 2m13cm
Noh, jos nämä loppu päivät hyvin hoitaa tota pensasta niin saattaa se 100 papuu aikaan saada teehee.gif
Terveisiä kaikille Columbiassa kasvavalta Tumppu kahvipensaalta xtongue.gifx
Jasmin
Sain Pertin istutettua, mutta en pääse tuonne oma puu- sivulle. Voi minua. laugh.gif
Kettis
Mä lopetin sen kasvattamisen kun en enää jaksanu. lookaround.gif
Fasupala
Guatemalassa kasvaapi raataja-pensas, ikää nyt reilu 7 päivää xwink.gifx
Kurotora
Tumppu on nykyään 9pv 20h vanha. Ja on "täysipituinen" (2.50cm).
Ja äsken kun kävin poimimassa niin sain 18 papua blink.gif Ja sada rajani ylittyi!!!(102)
Kaverin kanssa istuttettiin yhteinen Smith pensas, ja kun kaks sitä käy hoitamassa ei ehkä niitä ylikypsiä tuu niin hirveesti innocent.gif
Wupsu
heh.. miekin aloin kasvattamaan omaa pensasani.. coffe tuli sen nimeksi.. x)
Kurotora
öö.. unohdin koko Tumpun ph34r.gif Nyt istutettiin taas kaverin kanssa uusi.. toivottavasti tämä saisi sen uuden ennätyksen biggrin.gif
¤janette¤
Vanha puska tuli jo liian vanhaks ja se siirrettiin pois..uuden nimi on Ruusupuska biggrin.gif
dischile
Joskus pelasin tuota, mutta Felixin tomaattikisa oli paljon kivempi smile.gif
---
LAINAUS(heta. @ 25.12. 2005, 21:09)
Minkä ohjelman tarvitsee toimiakseen, ja mistä saa?

Quickplayer, kai laugh.gif

Siellä kasvaa minun Pipsa-puu innocent.gif
Kurotora
Kröhöm, ehkä vähän fuskua, mutta kun mun ja kamuni Toope.pensaaseemme... tulee ylikypsiä, aloitamme teemme uuden, saman nimisen ja samay salasanat yms.. ei olla kyllä saatu vielä yhtäkään täys pituseks/ikäseks tongue.gif
villistyttö
Mulla kasvaa Guatemalassa Cruzá al Cópo! laugh.gif Hieno puu!!! baa.gif biggrin.gif
villistyttö
Oho, mulla oli yhden päivän kastelemattomuus pilannut kolme papua, josta sain -3pistettä.. blush.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.