Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Lahti 15.1.2006
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > Näyttelyt
Sivuja: 1, 2
mia
Elikkä näin tämän vuoden puolella jo aloittelen kyselemään olisiko täältä ilmottautunut bullmastiffeja Lahden näyttelyyn tammikuussa xsmile.gifx

Meiltä tulossa Bumba, Oiva ja Tyyne nuoriin dogrun.gif
edi
Jep..me ollaan Edi ilmoitettu, avoimeen luokkaan xsmile.gifx
päärynä
rolleyes.gif Meidän Cane Corso poika Supo osallistuu Lahden näyttelyssä viimeisen kerran pentuluokkaan.. Itseasiassa samaisena päivänä tuolla Lahdessa on 2 koitosta, pentunäyttely ja ryhmänäyttely, molempiin ängettiin mukaan lookaround.gif .
Tigru
Täältä tulossa shar pei poitsu pentunäyttelyyn 7-9kk

muoks... tuli mieleen et onko siinä ryhmiksen puolella pentuluokka erikseen? Eipä ollu nimittäin mainintaa tuolla näyttelyn sivuilla...
Fasupala
ryhmikseen ilmoitettu 2 shar peinarttua.... xsmile.gifx
Sanna
Tulossa ollaan xsmile.gifx
mirka
Tigru: Oli kiva nähdä ja Urhosta on tullut komea poika xtongue.gifx
edi
Aikataulutkin olivat ilmestyneet.9 bullmastiffia ja heti aamusta kehään hillumaan wink.gif
Juu ja tuomarikin vaihtunut...
~Merski~
Estreloja on 5 ja tuomarin muutos ryhmänäyttelyn puolella.
Pentunäyttelyssä on 4 estrelakakaraa
Fasupala
Sharppuja on jopa 8 ja pennuissa 6, tuomaritkin pysyivät samoina blink.gif
Kehät puolen päivän aikoihin rolleyes.gif
päärynä
thumbup.gif Onpa hieno määrä bullmastiffi pentuja ilmoitettu!! Taidetaan tulla Supon kanssa kehän laidalle ihmettelemään menoa ennen omaa kehää.. jossa olemme yksin rotua edustamassa unsure.gif .. Mutta, onpahan sitten ryhmänäyttelyyn ilmoitettu ainakin yksi hengenheimolainen rolleyes.gif , mukava nähdä muitakin caneja!
päärynä
huh.gif Nyt alkoi hieman ihmetyttämään.. Ryhmänäyttelyyn on ilmoitett 1 cane ja pentu näyttelyyn 2.. Minä ilmoitin Supon sekä pentunäyttelyyn ja ryhmänäyttelyyn ja tiedän kuka on ilmoittanut aikuisen canen ryhmänäyttelyyn myö.. Onko nyt niin että Supo on 2 kertaa ilmoitettu pentunäyttelyyn vaikka hänen pitäisi olla kahdessa eri näytelmässä?? Mielestäni missään ei ollut mainintaa etteikö ryhmänäyttelyssä olisi myös pennut arvosteltavana.. Hu-hu.. pakko se on huomenna alkaa soittelemaan asiasta eteenpäin.
IIRIS
Noissa aikatauluissa voi myös olla virhe. rolleyes.gif Mutta soittamalla saat asian selväksi. thumbup.gif
Tigru
Siis tonne ois voinu ilmottaa pennun myös normaalin ryhmiksen puolelle? blink.gif '
Ja mä ku ilmotin vaan pentunäyttelyyn.
päärynä
whistling.gif Meikäläinen on ihan pihalla.. Tarkastelin koirammelehdestä näyttelysääntöjä ja siellä luki ettei pentuja arvostella virallisessa näyttelyssä jos siitä ei ole erikseen mainintaa että arvostellaan.. Sitten taas ne kaksi näyttelyä jotka oli helsingissä joulukuussa oli maininnut tekstissään erikseen ettei pentuja arvostella heidän näyttelyssä.. Pakko mun on soittaa ja toivoa että saan ryhmänäyttelyilmoittautumismaksun takaisin jos Supoa ei siellä arvostella.. Illalla olen toivottavasti viisaampi ja informoin teitä tänne palstalle asiasta myös. Toivotaan nyt vaan että Supo saa osallistua molempiin näytelmiin tuolloin, epäviralliseen ja viralliseen koitokseen.

Sanottakoon nyt kuitenkin se että minun mielestä olisi kaikkein fiksuinta ilmoittaa näyttelyinformaatiossa jos pentuja ei arvostella..
Tigru
Mä vaan päättelin ettei pentuja oo ryhmiksessä ku ei ollu pennuille mitään halvempaa ilmottautumismaksua, eikös niin kuitenkin yleensä ole?
Sundae
LAINAUS(Tigru @ 4.1. 2006, 08:36)
Siis tonne ois voinu ilmottaa pennun myös normaalin ryhmiksen puolelle? blink.gif '
Ja mä ku ilmotin vaan pentunäyttelyyn.

Mun kaveri ainakin ilmoitti koiransa sekä pentu- että ryhmänäyttelyyn, kun koira on juuri sen vaadittavat 7kk smile.gif
Tigru
No justiinsa, ja mun koira ois 8kk. Kiva etteivät sitten voineet mainita ryhmiksen tiedoissa et myös pennut voi osallistua.
päärynä
Noniin.. Eli pentuja ei arvostella ryhmänäyttelyssä lainkaan, olen saanut varman information yhteyshenkilöltä Mietin vaan pitäisikö antaa palautetta tuonne kennelliittoon päin.. mielestäni jokainen näyttelyjärjestäsjä voisi ilmoittaa tiedotteissa jos pentuja ei arvostella.. säästyisi monelta turhalta takaisinmaksulta. ( Lahden järjestäjät maksavat pentunsa ryhmänäyttelyyn ilmoittaneille rahan takaisin paikan päällä toimistossa. Ottakaa vaan mielellänne mukaan tosite maksusta).

No, selvisi ainakin sekin että Supolla on kanssakilpailija pentunäytelmässä! Hieno homma!
Tigru
Kiitos Päärynä tiedosta.

Niin ja onnea matkaan kaikille kehään menijöille thumbup.gif Tulkaa nyppimään hihasta jos näette meitä. Mulla siis mukana suklaanruskea sharppupoika.
Sundae
Aika tyhmästi tosiaan tehty, ettei ole ilmoitettu ollenkaan, että pentuja ei arvostella ryhmiksessä confused.gif
kerinkallion pelastaja
kiss.gif täältä tulossa juniorineitomme, ryhmikseen ilmoitettu ennätysmäärä koiria,lahden käyttökoirat tekee jälleen ison urakan,kiitos siitä heille thumbup.gif
~Merski~
ei olla tulossa, laput oli jumittunu postiin, ja tulivat vasta perille kun luettelo oli jo painossa. Ehkä tulossa sitten katteleen, saa nähdä...
päärynä
huh.gif Joko teille muille on tullut numerolappuja kotiin?
edi
^Meille tuli laput maanantaina.
mia
Meille on myös tullut laput maanantaina
päärynä
huh.gif Soitin juuri yhteyshenkilölle.. puolen tunnin sisällä selviää onko Supo jostain syystä listaamatta.. Kyllä kiroilen jos jotain on käynyt niin ettei poika pääse näytille. Tiedän että täällä päässä maksu on ajallaan maksettu ja postileiman pitäisi olla ok koska soitin tuolloin vielä varmistaakseni että riittää kun leima on kuoressa siltä päivältä kun on viimeinen ilmoittautuminen.. lookaround.gif Jos siihen on muutos tullut niin saan hepulin..
päärynä
tongue.gif thumbup.gif kaikki kunnossa, Supo on kisassa mukana! ( Selvisi myös se, että pentunäyttelyn puolella ja ryhmiksen puolella on ainoastaan 1 rotunsa edustaja kilpailemassa.. Luetteloinnissa oli virhe.. minä kun jo intaannuin siitä että saan nähdä toisen cne vauvan unsure.gif ..)
mirka
Tuloksia?
mia
Kotona ollaan taas ja tämän vuoden ensimmäinen näyttely takana teehee.gif ja Tyynen ja Oivan ensimmäiset siniset nauhat saatu wink.gif

Elikkä Lahti ja tuomarina Kirsi Laamanen 9 bullmastiffia

Suuret onnittelut Bulleros Ideal "Edi" (toivottavasti nimi oikein) ROP MVA titteleistä thumbup.gif

Muut tulokset, korjailkaa nimiä jos eivät ole oikein kun ei mulla ole luetteloa whistling.gif

Remarkabull "Saxon" Jun EH 1
Bullgrin`s Blah Blah Blah Jun EH 2

Lisbethin Lord Of The Day "Bumba" NUO EH 1
Lisbethin Listen To Me "Oiva" NUO H
Niittyperkon Whold Boss Nuo H

Bullgrin`s Be My Gala Girl JUN H

Lisbethin Little Dream "Tyyne" NUO H
Bulldale Yoda NUO H
mabel
WOW wub.gif Onneksi Olkoon Jaanalle, kiitos että olet vienyt poika eteenpäin thumbup.gif
Kyllä tää uros ansaitse MVA-tiitelinsä, katso rakenne ja tiedän että luonne on huippu rolleyes.gif Minun favoriitikuva....

sannukka
Onnea edi. flowers.gif
Sundae
Oikein paljon onnea Edille omistajineen flowers.gif
Bonanza
Onnea uudelle valiolle Edille omistajineen thumbup.gif
kerinkallion pelastaja
smile.gif onnittelut uudelle valiolle. meidän osalta korjaus tulokseen, gala-tyttönen sai kun saikin upean sinisen nauhan laugh.gif harmillista kun arvostelulapussa oli kaikkea hyvää whistling.gif mutta ei se mitään,velipojan kanssa oli kiva nuohota lattia puhtaaks ja vähän villitä muitakin vieressä olijoita. laugh.gif
-tanja-
Onnea kaikille näyttelyssä menestyneille!

Erityis onnittelut Jaanalle ja velipoika Edille thumbup.gif thumbup.gif
Mahtavaa,Onnea todella paljon!!
Kyllä se on komee poika wub.gif

Isot rapsutukset Edille!
mia
Kerikallion pelastaja: Korjasin tuon hienon mokani viestiin tongue.gif onneksi olin sentään pistänyt vähän parempaan wink.gif
Hauskaa tosiaan kyllä oli kaikilla koiruuksilla dogrun.gif ja sehän se tärkeintä, ja kehässäkin kaikki käyttäytyivät mallikelpoisesti thumbup.gif Ilo katsella kun nykyään ainakin näkee paljon iloisia hyvin käyttäytyviä bullmastiffeja jotka nauttivat näyttely harrastuksesta ihan oikeasti smile.gif
Anitta
Suuret onnittelut Edille sekä kotiväelle ! thumbup.gif thumbup.gif
mabel
"Ilo katsella kun nykyään ainakin näkee paljon iloisia hyvin käyttäytyviä bullmastiffeja jotka nauttivat näyttely harrastuksesta ihan oikeasti".

Mia, milloin ei ole ollut lookaround.gif
Taata
Onnittelut täältä Kotkastakin Edille & hänen mammalle FIN MVA tittelistä. wub.gif
edi
^Kiitokset kaikille onnitteluista smile.gif ja kasvattajalle extra kiitos upeasta pojasta wub.gif
Mukava päivä ja nyt maistuu Edillekin uni smile.gif
-Alma-
Suuren suuret onnittelut "oman kylän" Edille! w00t.gif
Kaunis poika wub.gif
mia
Mabel: Kyllä valitettavasti tässä näyttelyvuosien aikana joskus olen nähnyt kehissä useita arkoja koiria ja joskus jopa agressiivisia, ja vähintääkin perässä hilattavia koiria joita ei näyttely hommat voisi vähempää kiinnostaa.

Onneksi nykyään näitä koiria on näkynyt harvoin thumbup.gif ja hienoa näin, kertoo että rotu on ainakin positiivisesti minun silmissäni mennyt eteenpäin smile.gif
mabel
^Valitettavasti olen nähnyt sama nykyaikana myös, mutta se on poikkeus ei sääntö, sama se oli ennen vanha...poikkeus lookaround.gif
Maire@
Onnea uudelle valiolle! smile.gif

Muillekkin flowers.gif
IIRIS
Paljon onnea uudelle valiolle! flowers.gif ja kaikille muillekin pärjänneille.
Sanna
Edi tulikin jo onniteltua paikanpäällä mutta toiset onnittelut vielä tätäkin kautta biggrin.gif Meillä oli oikein kiva reissu ja mukava oli tietty lukea arvostelusta, että tuomarin mielestä Saxon oli mm. "lupaava alku". Saxonin virallinen nimi siis Remarkabull Even Steven. Viikon päästä Turussa harjoitellaan lisää...
Fasupala
Onnittelut Edille thumbup.gif

Shar peit:
ROP Secret Line's Deng Xiao Ping

VPS, SERT Volga-Volga Iz Kitaiskogo Kvartala (Volga) wub.gif smile.gif w00t.gif

Junnuissa ekaa kertaa Red-Mission V. Hadimassa (Martta) EH 1. smile.gif

Brown Lovelas Iz Kitaiskogo Kvartala (URHO) pentunäyttely tulos 1,- wink.gif

Kaikille kiitokset ! thumbup.gif
mirka
Edille ja Jaanalle flowers.gif
Sundae
Fasupalalle oikein paljon onnea Volgan menestyksestä! wub.gif flowers.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.