Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: En ymmärrä
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
Wipu
Hei mitä tarkoittaa ku mun tiedoissa on yhessä kohdassa "varoitus" ja sitte < 0 ( ) 5 > ? Ja kun laitan viestiä ni luku ei muutu ollenkaan mun tiedoissa... blink.gif
sahku
Täällä lisätietoa asiasta wink.gif
Wipu
Okei... Enpä tollasta tiennyt blink.gif Enkä oikeen tiedä miten olin sellasen varoituksen ansainnut, mut pitääpä jatkossa olla tarkempi mitä kirjottelee (?) confused.gif
sahku
Jos sun tiedoissa lukee <0()5>, niin sulla ei oo mitään varotusta. Toi varotus näkyy vain itsellään, ei muilla. Jos sulkujen sisään tulee 1, niin sulla on 1 varotus annettu.
Wipu
Tota... näkyyks sullaki sellanen? *toiveikas* Ku mä jotenki luulin et se olis vaa yhtäkkiä ilmestyny siihe ku vasta huomasin blink.gif
sahku
Jokaisella näkyy toi sama, mikä sullakin smile.gif Suluissa on vaan siis varoitusten määrä, minkä henkilö on saanut. Ei siis tarvii pelästyä sitä :xsmilex:
villistyttö
Mulla tuli yhessä vaiheessa yksi varoitus kun oli väärä sähköpostiosoite ja viestissä minulle mainittiin; "Yksi varoitus: väärä sähköpostiosoite" ja sitten kun korjasin asian tuli ilmoitus; "Sähköpostiosoitteessa puhdas kirjoitusvirhe.. blush.gif Että silleen kävi. sad.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.