Hei mitä tarkoittaa ku mun tiedoissa on yhessä kohdassa "varoitus" ja sitte < 0 ( ) 5 > ? Ja kun laitan viestiä ni luku ei muutu ollenkaan mun tiedoissa...
Okei... Enpä tollasta tiennyt Enkä oikeen tiedä miten olin sellasen varoituksen ansainnut, mut pitääpä jatkossa olla tarkempi mitä kirjottelee (?)
sahku
22.12. 2005, 14:47
Jos sun tiedoissa lukee <0()5>, niin sulla ei oo mitään varotusta. Toi varotus näkyy vain itsellään, ei muilla. Jos sulkujen sisään tulee 1, niin sulla on 1 varotus annettu.
Wipu
22.12. 2005, 14:54
Tota... näkyyks sullaki sellanen? *toiveikas* Ku mä jotenki luulin et se olis vaa yhtäkkiä ilmestyny siihe ku vasta huomasin
sahku
22.12. 2005, 15:01
Jokaisella näkyy toi sama, mikä sullakin Suluissa on vaan siis varoitusten määrä, minkä henkilö on saanut. Ei siis tarvii pelästyä sitä :xsmilex:
villistyttö
7.1. 2006, 19:44
Mulla tuli yhessä vaiheessa yksi varoitus kun oli väärä sähköpostiosoite ja viestissä minulle mainittiin; "Yksi varoitus: väärä sähköpostiosoite" ja sitten kun korjasin asian tuli ilmoitus; "Sähköpostiosoitteessa puhdas kirjoitusvirhe.. Että silleen kävi.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.