Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvat voittaja -05 näyttelystä
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
sannukka
Sain siis kuvat tuonne kotisivuilleni. Kaikkia koiria en saanut nimettyä, ei ole luetteloa. Ja osin iski laiskuus, kun siinä kohtaa missä nimen saa kuvan alle kirjoitettua, on kuvat niin pieniä, että on vaikea nähdä mikä koira siinä on. Ei jaksais edestakaisi sohlata. xwink.gifx

Eli nimeämisapua vähän kaipailen... dogrun.gif
mirka
Muuten hyvä, mutta salama ei ole riitänyt koiraan asti ja kuvat aika mustia. Kyllä mä muutamia koiria tunnistan.
sannukka
Juu, ei ne hyviä kuvia ole. xbiggrin.gifx Ei riittäny kamera, eikä kuvaajakaan parempaan. whistling.gif
mia
Hauskoja kuvia sannukka smile.gif ainakin meidän koiruuksia näkyi paljon elikkä Tyynen ainakin tunnistaa niistää muutamasta kuvasta kun nuoleskelee huuliaan niin että kieli näkyy :x00x: ja lopuissa makoilee, Bumba ja Oiva näkyy myös monessa alkupään kuvissa.
Jos vaan voit ja tunnistat nuo mun koirat ottaisin mielelläni noita kuvia vastaan jos voit lähettää mulle sähköpostilla? xsmile.gifx
Mun kuvat oli kyllä menneet pimeiksi xsad.gifx , sulla sentään erottaa hyvin koirat thumbup.gif
sannukka
Juu, Tyyne makoili hauskasti kieli keskellä suuta xbiggrin.gifx , jonkinmoiseen kuvaan riitti kameran tarkennus. Jos vielä saisin niitten kuvien numerot, missä teitin pojat on, niin voin ne lähettää. Vaikka tietty aavistus onkin, niin on se hyvä olla varmasti oikeat kuvat. Kuvan numeron saa muistaakseni näkyviin kun menee ylävalikosta valokuviin, ja vie hiiren kuvan päälle.
mia
Pistin yksäri postia sulle kuvista xsmile.gifx
sannukka
Nyt kävin jotain nimiä lisäilemässä. Korjata saa ja lisääkin nimiä kertoa. xsmile.gifx
Daybreaker
Bullmastiffi kuvia

Laitoin myöskin minun räpsimät kuvat tuonne meidän MSN.SPACe:iin. Jos haluatte käydä kurkistelemassa, eli sieltä löytyy kansio PMV-05.
mia
Kivoja kuvia olit sinäkin saanut otettua xsmile.gifx meitin pojat taas siellä linssi ludeina, joskin kyllä vähän huonoissa asennoissa whistling.gif
Sanna
Noissa kuvissa olisi muutamia kuvia Wiivistä ja Aatoksesta. Saako lainata?
sannukka
Mulla niitä ainakin oli, ja saa niitä käyttää. Jos vielä viitsit pistää vaikka yksärillä niiden kuvien numerot, niin saan koirien nimet kuvien alle. xsmile.gifx
Maire@
Meitsin Aatoksen kuvia löysin peräti kolme. rolleyes.gif

Daybreakerin kuvakansiossakin tais olla pari kuvaa. biggrin.gif

Laitan sulle sannukka yksäriä tulemaan tässä päivänä eräänä, kun kerkeän ne numerot tsekkaamaan. lookaround.gif
Sanna
Sannukka sulle on postia xsmile.gifx
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.