Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tottis
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > TOKO
Jennina
Voisko joku kertoa tottiksesta tai sanoa mistä siittä saisi tietoa netissä? En meinaan mistään löydä, mutta olen vain vähän kuullut siittä...
Lydia
Ainakin ennen on ollut ihan toko:lle omistetut sivut...
Löysin ne täältä

ja toinen sivu
Mitä on toko?
Jennina
Siis tottis, ei toko...
Lydia
Mitä sä tarkoitat tottiksella?
Täähän on toko-palsta, joten tottakai tuli toko mieleen....
-Iida-
LAINAUS(jennie @ 07. Heinäkuuta 2003, 10:21)
Siis tottis, ei toko...

Hmm...Tarkoitatko nyt tottelevaisuuskoulutusta,et koetta? :ehh:
Jennina
Siis ku josain lehes oli jotain pk-tottiksesta...!?! :ehh:
Lydia
Jaa, kannattaa varmaan kysellä tuolla palveluskoirafoorumilla, siellä voisi saada vastauksia....
Mun tiedot rajoittuu siihen, et tottelevaisuus on kaikissa pk-lajeissa sama ja löysin Palveluskoiraliiton sivuilta selostusta kokeista... Pääset sinne täältä.
>tinja<
Mäkin kyllä heti ajattelin että tokopa tietenkin..  :p  :ehh:
coton.fan
wink.gif  Mullekki tuli toko mieleen eli tottis on?confused.gif Siis se tottelevaisuus koe??
dobberi
Oletko jo löytänyt tietoa tottiksesta vai vieläkö on jotain "hämärän peitossa"? Me ollaan tottista harrastettu oman koiran kanssa jo vuoden verran, että voin yrittää auttaa, jos haluat jostain tietoja. Mitä tarkalleen ottaen haluaisit tietää?
dobberi
tuplat pois biggrin.gif
Lapphund
Mitäs eroa näillä kahdella termillä sitten on? Mä oon aina puhunut molemmista samana asiana. smile.gif
dobberi
toko tarkoittaa joko tottelevaisuuskoetta tai -koulutusta. Joku tokoa harrastava osanee kertoa tokosta hieman meikäläistä enemmän smile.gif
Pk-tottis taas tarkoittaa pk-kilpailuissa olevaa tottelevaisuus-osuutta.
Irkkutsi
Mutta eikös tokosta käytetä myös tuota tottis nimeä? Vai onko se sitten vain PK:n yhteydessä?
Delibes's
LAINAUS(Irkkutsi @ 12.8. 2003, 18:38)
Mutta eikös tokosta käytetä myös tuota tottis nimeä? Vai onko se sitten vain PK:n yhteydessä?

pitäis välttää käyttämästä TOKOsta tota tottis nimee kun se on kuitenkin ihan eri harrastus wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.