Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Valokuvaus
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
Lempo
LAINAUS(Marika @ 12.9. 2009, 21:58) *
Näistä Sigmoista kun oli puhetta.. Ostin heinäkuun lopussa Sigman 70-200mm f/2.8 ja en voi olla kuin tyytyväinen! Ihan verrattavissa Nikonin omaan versioon, ja vieläpä kun miettii että nikonin vastaava maksaa sen pari tonnia (eli tuplasti enemmän kuin sigma).. wink.gif

Oli kyllä mukava saada kamera taas takaisin huollosta pari viikkoa sitten. <3 Ehdin tuolla sigmalla kuvaamaan viikon verran, kun kameraan tuli toimintahäiriö - kesken näyttelykuvauksen vieläpä.. Vähän kyllä ketutti.

Paljon se putki siis tarkalleen maksoi? smile.gif Itse olen niin kyllästynyt kuvaamaan tuolla nykyisellä.. Uuden tarpeessa biggrin.gif
Marika
LAINAUS(Lempo @ 18.9. 2009, 21:34) *
Paljon se putki siis tarkalleen maksoi? smile.gif Itse olen niin kyllästynyt kuvaamaan tuolla nykyisellä.. Uuden tarpeessa biggrin.gif

Maksoin 669€ + postikulut, eli oli tosi reilu tarjous! Nyt kyseinen putki on uutena ostettuna halvimmillaan 699€ (ainakin mitä itse löysin). Ja tosiaan putken II -versio itsellä.
monami
Tässä pari kuvaa taas smile.gif Innostuin vähän kuvanmuokkaus ohjelmasta... innocent.gif

Tämäkin vielä korkeasaaresta

Silmäni biggrin.gif

Jumbon katolla

Mona syksyllä
Indy
Hauska ilmiö, kun selailin noita iinon kuvia. Kävimme itsekin Elonkierrossa ja omat kuvani ovat aikalailla samanlaisia kuin iinon thumbup.gif Itse sitten vielä lisäksi innostuin ottamaan mukamas taiteellisia hömppäkuvia muustakin kuin eläimistä, eikä näistä kuvista ole esillä kuin muutama hassu kotisivuillani. Jos jotakuta kiinnostaa käydä katsomassa niin tässä osoite sivuilleni http://kukanoksan.com/juttansivut/

Sigman objektiiveista. Itselläni on pelkkiä hyviä kokemuksia niistä ja tämä uusin Sigmani on jopa parempi kuin Nikonin oma putki, joka minulla on!
Kun olin hankkimassa tätä putkea, luin hirveesti negatiivisia kommentteja putkesta, mut uhkarohkeana sen halusin ja hankkisin ja luulen että nega palautteen antajat olivat katkeria jostakin laugh.gif

Ehkä mikään kaikkein valovoimaisin oma putkeni ei ole, mutta se ei ole ongelma, nimittäin se on tottumiskysymys. Itse kun tunnen sen putken nyt, niin ei tarvitse juurikaan miettiä enää aukkoja tai valotusaikoja, vaan ne tulevat melkein jo luonnostaan smile.gif
SanniM
onpas siitä pitkä aika kun olen täällä viimeksi käynyt. Kivoja kuvia kaikilla.

Tässä hieman tammikuun Miamin reissulta kuvia. suurin osa eläintarhasta (yllättäen rolleyes.gif )

Lokki rannalla
Lokin pää
Delfiini
Kengurun käpälät
Pingviini
Pikkuveli on vesipeto
SanniM
osaiskohan kukaan neuvoa. oon menossa tortaina kuvallisen ilmaisun linjan pääsykokeisiin ja ennakkotehtävänä oli kuvata neljän kuvan sarja aiheesta "parasta elämässä" ja tehdä kuvista kokonaisuus paperille. Olen ainakin itse käsittänyt että neljän kuvan sarja tarkoittaa sitä että kuvat liittyvät toisiinsa, vähän niinkuin sarjakuvamaisesti. Kaverini joka taas opiskelee viimeistä vuotta av:lla sanoi että niiden kuvien ei tarvitse liittyä toisiinsa, siksi rupesin nyt vähän epäröimään...eli viisaamaat, kuinka on??
worldsayshello
Minulla Sonyn Alpha 300 järjestelmäkamera. Putkia minulla siihen on se joka tuli mukana eli Sony 18-70mm sekä itse ostamani Tamronin 70-300mm, johon olen ollut erittäin tyytyväinen! Onko kenelläkään muulla kokemusta kamerasta, entä mitä putkia teillä on kyseiseen kameraan? Mitä mieltä olette kamerasta olleet ? (:
Jospe
Itse olen muutaman vuoden harrastanut valokuvausta, järjestelmäkamerani Nikon D80 on ollut minulla kohta kaksi vuotta. Ylläpidän eläinaiheista galleriaa johon pyrin erityisesti koirista keräämään mahdollisimman paljon ruutuja wink.gif
Kuvagalleria
Vilppu
Rajalan kuvakisa

Oon miettinyt hieman Sigman 10-20mm F.3.5 laajakulmaobjektiivin ostoa. Onko puskislaisilla tietoa/kokemusta tästä objektiivista?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.