Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koiratanssikappaleesi
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Koiratanssi
Jettis
Eli koiratanssibiisiäsi kyselen. Kerro myös biisin alkuperästä, eli miks just se biisi!:)
Himpula
Saako koiratanssi kilpailussa. Siis kun valitsee kappaletta ja se olis vaikka Antti tuiskun hei hei mikä sulla on.... Niin voiko sen ottaa kappaleeksi ilman lupaa? rolleyes.gif Sori tämä väli kysymys mutta mä varmaan, kunhan saan ekaks koiralle opetettuu liikkeitä niin Jamien Cullumin kappaleen Get your way
Jettis
siis jos tarkotat tekinjänoikeuksia? niin ei tartte kysyä mitenkään lupaa laulajalta. Eli saa ottaa ihan noin vaan;)
Himpula
ou kiitos.
Hiipivä Siiseli
Mä en ole vielä päättänyt sitä kappaletta, mutta Moulin Rougen soundtrackilta olen miettinyt jotain, koska siinä olisi Sandralle sopivia kappaleita biggrin.gif Olen laittanut sen soimaan kun teen koiruuden kanssa temppuja ja kokeillut, miten temput sopii eri musiikkeihin.
aussie
LAINAUS(Jettis @ 30.12. 2005, 11:36)
siis jos tarkotat tekinjänoikeuksia? niin ei tartte kysyä mitenkään lupaa laulajalta. Eli saa ottaa ihan noin vaan;)

Siis eikö lupaa tarvita? Mä olin ymmärtänyt, että aina pitää kysyä lupa. Muistelisin että jossain säännöissäkin olisi sanottu, että musiikkia ei saa esittää julkisessa tilaisuudessa ilman lupaa ja koiratanssikilpailu on julkinen tilaisuus. Lupa kai tarkistetaan ennen kisaa, että se todella on kysytty. Äsken tosin kävin tsekkaamassa tahtitassujen sivuilta säännöt, eikä niissä puhuttu tuosta mitään joten voin hyvin olla väärässäkin. Olisihan luvan kysyminen hankalaa ja kallistakin kai. Toivottavasti olen väärässä niin asiat helpottuisivat.

Meillä kappaleen valinta on vielä vähän kesken, yhtä Shrek soundtrackin biisiä ollaan vähän mietitty rolleyes.gif
Smurfi
Pienen kaivelun jälkeen löysin mielestäni vastauksen tähän rolleyes.gif

Gramex- ja Teosto-maksuista huolehtii aina tilaisuuden järjestäjä. Halvimmaksi tulee hoitaa asia kuntoon ennakkoilmoituksella.

Teostomaksu on 19 e (Pienet, pääsymaksuttomat tapahtumat, yleisöä
alle 250 henkeä) ja Gramex-maksu 18,98 e (pienet, pääsymaksuttomat
tapahtumat/kilpailut, yleisömäärä alle 500 henkeä, musiikin kuuluvuusalue alle
5000 neliötä).

(Lisätietoa www.teosto.fi ja www.gramex.fi)

Eli kisoissa järjestäjä varmasti osaa huolehtia ilmoituksen etukäteen valmiiksi, siitä ei tarvitse osallistujien huolehtia thumbup.gif
Jettis
Jep, eipä sitä meiltä ainakaan ole koskaan kysytty enkä ole kuullut että keltään muultakaan olisi kysytty. Eli taitaa järjestäjä huolehtia siitä.
aussie
Eli minkä tahansa kappaleen saa ottaa, eikä lupaa tarvitse kysyä. Tuohan kuulostaa hienolta biggrin.gif helpotti huomattavasti. Kiitos tiedosta. Me kun meinattiin jo luopua kokonaan kisaamisesta sen takia, että olisi joutunut maksamaan joitain kauheita maksuja biisin takia... lookaround.gif
Jettis
LAINAUS(aussie @ 2.1. 2006, 16:16)
Eli minkä tahansa kappaleen saa ottaa, eikä lupaa tarvitse kysyä. Tuohan kuulostaa hienolta biggrin.gif helpotti huomattavasti. Kiitos tiedosta. Me kun meinattiin jo luopua kokonaan kisaamisesta sen takia, että olisi joutunut maksamaan joitain kauheita maksuja biisin takia... lookaround.gif

Ei todellakaan!:D:D Siitä vaan sopivaa biisiä etsimään ja cdtä kuunteleen. Löysin muuten tänään uuden tosi hyvä kappaleen ja kerkesin jo koreografiaakin suunnitella. Se oli Ricky Martinin vanha biisi, nimeä en muista.
-Mia-
Koira osaa noin neljä temppua ja niistäkin vain kaksi hyvin (oppinut ihmeen hyvin vaikka vasta aloitettiin biggrin.gif ). Eli kappaleita ei sen kummemmin olla mietitty, katselin eilen Lemmikkipalstojen sivuilla sen PMV-näyttelyn koiratanssivideon ja ajattelin Pirates of the Caribbeanin soundtrackiltä jotakin. Ainakin harjoitustarkoitukseen. Kisaamaan pääsemisestä ei vielä puhettakaan... rolleyes.gif
aussie
LAINAUS(diff @ 11.1. 2006, 09:29)
Koira osaa noin neljä temppua ja niistäkin vain kaksi hyvin (oppinut ihmeen hyvin vaikka vasta aloitettiin  biggrin.gif ).  Eli kappaleita ei sen kummemmin olla mietitty, katselin eilen Lemmikkipalstojen sivuilla sen PMV-näyttelyn koiratanssivideon ja ajattelin Pirates of the Caribbeanin soundtrackiltä jotakin. Ainakin harjoitustarkoitukseen. Kisaamaan pääsemisestä ei vielä puhettakaan...  rolleyes.gif

Mistä se video löytyi? Yritin etsiä, mutten huomannut sitä. Ei liity tähän aiheeseen juurikaan, mutta haluaisin kovasti nähdä sen videon. Niistä esityksistä jäi parhaiten mieleen se Pirates of Caribbean aiheinen, mikä oli aivan upea smile.gif Haluaisin nähdä sen toisenkin kerran...
Red tiger
Kunhan tässä päästään siihen pisteeseen että biisi tulee mukaan, niin se on ehdottomasti Sambaa. Biisillä ei niin väliä.. rolleyes.gif
Suvi
Minä aloitan koreografian suunnittelun The Crashin Big Ass Love-biisiin. Se jotenkin vain on niin hyvä ja sopii meille. biggrin.gif
-Mia-
LAINAUS(aussie @ 13.1. 2006, 21:06)
Mistä se video löytyi? Yritin etsiä, mutten huomannut sitä. Ei liity tähän aiheeseen juurikaan, mutta haluaisin kovasti nähdä sen videon. Niistä esityksistä jäi parhaiten mieleen se Pirates of Caribbean aiheinen, mikä oli aivan upea smile.gif Haluaisin nähdä sen toisenkin kerran...

Enpäs tiedä, nuo uusimmat videot aina katoaa koko sivuilta confused.gif .
shelt..
Meillä ei ole vielä kappaletta päätetty, liikkeitä ollaan nyt opeteltu noin pari viikkoa. Pujottelu menee kohtuullisesti ja pyörähdys kanssa, pitää vain opetella pienemmillä käsimerkeillä.

Kappaleeksi tulee kuitenkin jotain aika hidasta, sillä ei kovin ketteriä liikkeitä voida tehdä. Varmaankin juuri jotain lord of the ring, pirates of the caribean tai bäkkärit muusikki tyyppejä biggrin.gif
Hiipivä Siiseli
Nyt olen jo miettinyt aika paljonkin tota mahdollista musiikkia, johon tehdä koreografiaa, ja muutamia hyviä olen keksinyt. Lähinnä sellaisia, joiden tahtiin pystyn itse kävelemään hyvin: Musea, Stellaa, YUP:ia ja Wiidakkoa. Pari muutakin hyvää olisi, mutta niiden rytmi on taas hiukkasen liian nopea meille hitaammille smile.gif On jo mielessä pari hyvää koreografiaa, mutta se temppujen osaaminen on vähän eri juttu..
Fitzgo
Itse en kyllä koskaan minnekään koiratanssi kisoihin oo menossa Vallun kanssa ainakaan mutta vähän ollaan harjoiteltu CCR:n biiseihin, ne on musta tosi hyviä ja niihin saa helposti tehtyy koreografioita. wink.gif
Henny
No itse tein ensimmäisen koreografiamme Antti Tuiskun kappaleelle Huolitko mun rakkauden, mutta se kuivui kasaan koska kuten tavallista aloitin liian korkealta. tongue.gif
beyav
LAINAUS(-Mia- @ 3.3. 2006, 15:36) *
Enpäs tiedä, nuo uusimmat videot aina katoaa koko sivuilta confused.gif .

PetTv:n arkistoista löytyy, http://www.lemmikkipalstat.net/PetTV/arkisto_4.htm katsokaapas tuolta, otsikko KOIRATANSSIA
Jai Dee
Täällä tanssivat kaksi thai ridgebackiä. Tällä muutama kuva Julius herrasta alias Pink Panther http://s68.photobucket.com/albums/i14/Rahi...sitys%20150907/

Terkuin Anna
alsu
Mä oon treenannu Apulannan Hei hei mitä kuuluu biisillä.
Hiipivä Siiseli
No niin, nyt olisi vihdoin edessä aito koitos: viikon päästä sunnuntaina lähdemme koiratanssiesitykseen Lahti Tanssii -tapahtumaan. Kaksi biisivaihtoehtoa on jo, mutta koreografian kanssa olen vielä vähän hakusessa.. Joko The Films - Black Shoes on se, johon tanssimme, tai sitten Martti Servon ja Napanderin Ufo tarjosi kaakaon. Jälkimmäinen olisi lyhyempi, mutta myös hitusen nopeampi rytmiltään, mikä saattaa tuottaa ongelmia, jos Sandralle sattuu hidas päivä sunnuntaille.. Pientä lisäjännitystä tuo myös se, että sunnuntaina lähden reissuun, ja paluusta en vielä tiedä, joten harjoittelu on pakko keskittää huomiseksi ja lauantaiksi. Iik.
Manteli
Missä sivuilla koiratanssi kisoista ilmoitetaan? Ja olisiko jotain nettisivua missä on koiratanssi kisojen videoita?
Olisin kiinnostunut kisaamaan, mutta tässä lähellä ei varmaan ole kovin usein... ainakaan tietääkseni.

Kappale on kuitenkin sit jokin aika nopea, kun on koirakin smile.gif

Saako virallisissa koiratanssi kisoissa kisata seropin kanssa? Ei kyllä olla virallisiin menos, mut kysyin mielenkiinnosta.
Hiipivä Siiseli
Ainakin Youtubesta löytää ihan hakusanalla "canine freestyle" tosi hyviä videoita smile.gif Kannattaa katsoa myös tahtitassut.net, sieltä ainakin jotain infoa löytynee.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.