Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Missä seurassa treenaatte?
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Palveluskoiratoiminta
aussie
Niin elikkäs missä seurassa treenaatte pk-lajeja? Olisi myös kiva kuulla vähän seuran koulutuksista esim. kouluttajista ja koulutuksen tasosta..

Tässä mietin jonkin pk-lajin aloittamista tänä vuonna ja kiinnostaisi vähän tietää noista seuroista, että mihin seuraan mahdollisesti kannattaisi liittyä...
Triad
Ei vielä missään mutta sitten kun aloitan niin OPKY : ssä eli Oulun palveluskoirayhdistys rolleyes.gif tasoa ja muuta en tiedä wink.gif
<Iida>
Vantaan Palveluskoirayhdistyksessä, meillä ainakin tykätään kovasti smile.gif
Liewec
Tampereen vetokoiraseurassa
Dante
TPKH:ssa.
Kakaran molari on TAVES:n
Oona
HVSSY/HePeKo
TllNA
Espoon Palveluskoiraklubissa. Oikein kiva seura smile.gif
Zola
En tällä hetkellä missään, mutta sitten kun toi vaavi vähän kasvaa niin aloitetaan reenit Tavesissa (Tampereen Vetokoiraseura).
Emilia.H
Me treenaillaan tokoa ja pk-lajeja LKK:ssa, eli Lahden käyttökoirissa.
Meille oikein passeli seura, osaavia kouluttajia löytyy, paljon belgejä ja muutenkin oikein mukavahenkinen seura. smile.gif
Liewec
Tavesissakin on melko paljon belgejä.

Hei te muut tavesissa treenailevat! Treenaatteko jotain maastolajia? Meikä kaipailisi kesällä kaveria jälkimetsään ja esineruutuun, metsässä on kökköä odotella yksin jäljen vanhenemista. Jos kiinnostaa, niin laittakaapas yksäriä smile.gif Ja tietysti tottista olisi kiva ottaa.
Dante
Mettäjälkeä me ei treenata, mutta esineruutuseuraa olisi mukava saada smile.gif
Olgakoo
Canidae Inkoossa.. Mukavaa porukkaa ja osaavaa.. thumbup.gif
nipeti12
KOILLISMAAN KOIRAKERHO (KUUSA)
Nea^
meillä harrastellaan PeKo:ilua Porvoon Pelastuskoirissa
Reetta82
Rovaniemen palvelus- ja pelastuskoirat ry:ssä cool.gif
Hannaa
Kouvolan PalveluskoiraYhdistys, KPKYssä me treenaillaan.. tosin vasta aloteltu, mutta kiva porukka tuntuu olevan smile.gif
rrinttu
LAINAUS(Hannaa @ 25.3. 2007, 16:47) *
Kouvolan PalveluskoiraYhdistys, KPKYssä me treenaillaan.. tosin vasta aloteltu, mutta kiva porukka tuntuu olevan smile.gif

Mitä lajia? Vaiko vaan tottista?

(Minulla on hoffi itselläni myös ja olen kyseisen seuran treenejä miettinyt.)

Meillä Kaakon Käyttökoirat ry <3
Hannaa
LAINAUS(rrinttu @ 31.3. 2007, 21:28) *
Mitä lajia? Vaiko vaan tottista?

(Minulla on hoffi itselläni myös ja olen kyseisen seuran treenejä miettinyt.)

Meillä Kaakon Käyttökoirat ry <3

Tottista vasta treenailtu KPKY:ssä ja viime syksynä vähän harjoiteltiin jälkeä. Nyt kesällä on tarkoituksena aloittaa jäljen parissa. Hakukin kyllä kiehtoisi.. tai kaikki lajithan mua viehättää biggrin.gif nyt vaan yritetään etsiä meille sopivinta lajia. smile.gif

Kannattaa mennä vaan sinne treeneihin wink.gif muutama hoffi siellä on pyörinyt meidän lisäksi. Minusta on aina kiva kun on "oman rodun" edustajia treeneissä, niiltä kun saa usein hyviä vinkkejä smile.gif
Ronde
EPK:n (Espoon palveluskoiraklubi) viestitreeneissä käydään
Katr
VSPH:ssa, eli Vaasan palveluskoiraharrastajissa. :--)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.