Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Swappauksesta vol 2
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Anna^^
Multa saisi kanssa swappeja j ä r k y t t ä v ä n pinon, ei meinaa enää mahtua kaappiin.. wink.gif
Anna^^
Perjantaina lähti paketteja kaksi tulemaan, eh, hieman kestänyt...
Lässy
en tiedä tajusinko oikein, mutta siis tämä on ikäänkuin joku ketjukirje?

jos tämä on vaikka colli deco, niin joku tyyppi tekee pahvista tai jostain hienon ja koristellun sivun, jossa on kuvia colliesta? ja sitten lähettää sen postilla jollekkin collie ihmiselle, joka tekee toisen sivun? ja niin siitä tulee vähänniinkuin vihko, jossa on collien kuvia(ko)confused.gif en ihan tajua tälläisiä juttuja tongue.gif ja aina lisätään yksi sivu enemmän siihen juttuun. entä saako tämän "ketjukirjeen" aloittaj koskaan takaisiin sitä koko pakettia, ja saisi tutkia mitä siihen on laitettu.
vai kuuluuko jokaisen tehdä vähn niinku esittely omasta koirastaan siihen? biggrin.gif:D
sori, mutku en tajunnu ideaa tongue.gif
ja leikataanko ne kuvat lehdestä ja sillasesta vai pitääkö niitten olla ite kuvattuja valokuvia?
wuppis
Hei, minäkään en täällä ole pitkään aikaan käynyt. Mainostan tässä taas, että kaikki vaan liittykää tuonne foorumille, niin saadaan kaikki koiraswapparit koottua yhteen paikaan wink.gif
http://koiraswapparit.proboards59.com/index.cgi

Olen suunnitellut, että kirjoitan sinne jossain vaiheessa pitkän ja mahdollisimman tarkan määritelmän, mitä koiraswappailu on. smile.gif
Anna^^
Herätys kaikki swappaajat (itse mukaan lukien..), täällä mulla olisi aivan hirmusesti decosia, kuka olisi halukas ottamaan nuo itselleen? Voisin muuten ottaa itsekin uusia, jos jollakulla on. smile.gif
Anna^^
Samaa jankkaan vielä lisää, onko joku innokas ottaamaan swappia vastaan? Tai lähettämään vaikka mulle? smile.gif
molli
HEJ! Tässä kotona käväistessäni yritin vähä siivoilla kaappejani ja löysin kasan swappia jonka sain rutistettua kahteen kuoreen eli:

Kaksi halukasta saa multa kuorellisen koiraswappia laitettuaan mulle osotteensa sähköpostiin eeva.korhonen[at]yahoo.co.uk (en käy täällä niin usein ni en huomaa yksäriä)
Anna^^
Kiitos Tiialle decosista, mukavaa viikonloppu puuhaa smile.gif
Ja tässä kaupittelen tuota pinoa, jos haluat swappia, laita yksäriä.
Anna^^
Jotta hei taasen, swappeja vyöryvät kaappini täydet, laita sähköpostiini annastiina_2@hotmail.com viestiä, jos olisit halukas ottamaan jokusen kuorellisen noita swappeja smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.