Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Swappauksesta vol 2
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Punkki
LAINAUS(Matu @ 14.1. 2006, 11:57)
Haluisko joku lähettää mulle swappia ? : )

Tuo on edelleen voimassa : )

Mutta niin Swappailetteko muuta swappia kun koira?
ssaana
Matu: Mä voin pistää sulle swappia, jos vielä haluat...Pistätkö vaikka osoitteesi yksityisviestillä? smile.gif
Jasmin
Iina Vantaalta palautti minulle kauniisti täytetyn decon, joka oli lähtenyt kiertämän maata ehkä 1½ vuotta sitten. smile.gif Nyt metsästäisin kyseistä henkilöä - löytyykö täältä? Entä onko jollakulla esimerkiksi hänen sähköpostiosoitettaan? Haluaisin nimittäin pistää palkaksi jotakin, mutta tiedustelisin mielelläni ensin, että mitä saisi olla. smile.gif
ssaana
LAINAUS(Jasmin @ 18.1. 2006, 16:55)
Iina Vantaalta palautti minulle kauniisti täytetyn decon, joka oli lähtenyt kiertämän maata ehkä 1½ vuotta sitten. smile.gif Nyt metsästäisin kyseistä henkilöä - löytyykö täältä? Entä onko jollakulla esimerkiksi hänen sähköpostiosoitettaan? Haluaisin nimittäin pistää palkaksi jotakin, mutta tiedustelisin mielelläni ensin, että mitä saisi olla. smile.gif

Iinalla näkyisi olevan nimimerkki täällä, mutta ei kirjoitettuja viestejä...Tiedetään tyyppi kuitenkin, ja saat hänet varmaan kiinni osoitteesta iina.ala-kurikka@luukku.com. teehee.gif
Dommie
Jees. Iinalle sain vihdoin laitettua tuon decon eteenpäin! Ei meinannut löytyä ketään, kun se oli ollut jo niin monella. :>
Jasmin
Saana: Kiitos! smile.gif
Punkki
LAINAUS(Hopeinen @ 18.1. 2006, 16:42)
Matu: Mä voin pistää sulle swappia, jos vielä haluat...Pistätkö vaikka osoitteesi yksityisviestillä? smile.gif

Pistinpä yksäriä ^__^
Jasmin
Laatikkoni pursuaa edelleen swappia, eli jos joku haluaa ottaa vastaan, täältä pesee. Osoite minulle lähetillä tai meilillä, kuoren sisällöstäkin voi esittää toiveita. wink.gif

Matu? smile.gif

Pelastakaa nyt joku.. rolleyes.gif
Ama
LAINAUS(Dommie @ 14.1. 2006, 18:21)
Näin Aman tänään ja sain swappia, siellä oli yksi palautuskin, kiitos. <: Teen sulle kiertoon jotain kiitos-swappia.

Ole hyvä vaan biggrin.gif

Ja Jasmin, laitoin sulle viestiä, eli mulle voit lähettää swappia smile.gif
ssaana
Kiitos Amalle postista. wub.gif

Ja Matu, sun kuori lähtee huomenna postilaatikosta. smile.gif
Punkki
Nyt tuli hopeiselta postia happy.gif Kiitos paljon paljon : ))
Sundae
Saana, anteeksi, en ole vieläkään pistänyt sulle postia sad.gif Tän tai ens viikon aikana tulee, lupaan sen!
Jasmin
Kiitos kaikille, jotka ovat vapaaehtoisia ottamaan swappia vastaan. flowers.gif Pistän kyllä teille kaikille postia, mutta nyt läksy- ja koerysä pakottaa istumaan neä kiinni kirjassa aikalailla taukoamatta. unsure.gif Lupasin saada kuoret postiin tällä viikolla, mutta nyt on jo keskiviikko, ja kaikki on edelleen vaiheessa... blink.gif
Punkki
Eikai tuo mitäään... Koulu on ymmärettävä tekosyy : D

Itellä on ollu kohtalaisen rento viikko, decoja täytellessä (:
Lanttu
~lotta: Kestää vielä hetken, ei ole kontaktia ja olen ihan pers aukinen että pääsis ostaan ;/ koita malttaa biggrin.gif
~Lotta
LAINAUS(Lanttu @ 25.1. 2006, 19:00)
~lotta: Kestää vielä hetken, ei ole kontaktia ja olen ihan pers aukinen että pääsis ostaan ;/ koita malttaa biggrin.gif

juu juu. Ei mikään kiire. wink.gif
Himpula
Jos joku haluaa lähettää minulle swappia niin pyytäkää osotetta.... Laittakaa mieluiten yksärillä koska s.posti ei välttämättä ota viestejä vastaan.. Minäkin olen uusi näissä koira swapeissa.. Minuthan voi myös tavata näyttelyissä. biggrin.gif
Ama
Hopeiselle iso kiitos postista wub.gif
Oon ollut ihan innoissani taas täyttelemässä noita slameja biggrin.gif

HEI. Jos joku haluaa saada swappia, niin mä olisin valmis lähettämään, kun noi laatikot alkaa taas pursuilla yli. Laittakaa siis yksärillä osoitetta jos teille saa lähettää swappia.
Jasmin
Ama: Eli et enää halua multa kuorellista? laugh.gif Kaikilla taitaa olla liikaa tavaraa. rolleyes.gif
Jettis
Kun saan nuo nykyiseni lähetettyä, niin mulle voi pistää tulee lisää!
Jennina
Haluaisiko joku vastaanottaa multa kuorellisen koiraswappia? Mul olis kipinää tehdä nyt jotain koiraswappia, mutta en tiedä saanko niitä kenellekkään jos teen. rolleyes.gif Kuorellinen mun oma tekemää siis.. lookaround.gif
ssaana
Jenni, mulle voit laittaa...Oon tässä vähän siivoillut huonettani ja ihan kauhistuin, miten vähän mulla oikeasti onkaan swappia. biggrin.gif
Ama
LAINAUS(Jasmin @ 27.1. 2006, 21:22)
Ama: Eli et enää halua multa kuorellista? laugh.gif Kaikilla taitaa olla liikaa tavaraa. rolleyes.gif

Kyllä sä voit mulle paketin laittaa, haluan vaan eroon noista mitkä ovat jo pyörineet mulla suht kauan laugh.gif

Ja Saana: voisin melkein laittaa sulle pari pakettia tulemaan jos kerran on pulaa swapeista ;DD
Jennina
LAINAUS(Hopeinen @ 28.1. 2006, 18:15)
Jenni, mulle voit laittaa...Oon tässä vähän siivoillut huonettani ja ihan kauhistuin, miten vähän mulla oikeasti onkaan swappia. biggrin.gif

Hei jee. : D viittitkö laittaa yksärillä osotteen, mulla ku ei oo enää keidenkään osotteita ku vein kaikki palautuneet swapit varastoon enkä jaksa niitä sieltä onkia. rolleyes.gif
Jettis
Saako kellekään pistää kuorellisen swappia?
>tinja<
HEI HALOO HUOMIO!

Eli multa kaikki swapit pitäisi saada jonnekin, Emmalle lähtee pari kuorellista mutta muut (=hyvin paljon) pitäisi saada jonnekin. En ikuisuuksia aio turhaan säilytellä laatikoissa, vaan jossain vaiheessa on vaan pakko heittää roskiin. osan olen saanut pois mutta hyvin hyvin pienen osan vasta. Eli kaikki joille voi laitella niin kiitos ilmoitelkaa smile.gif
Jasmin
LAINAUS(Ama @ 29.1. 2006, 15:22)
Kyllä sä voit mulle paketin laittaa, haluan vaan eroon noista mitkä ovat jo pyörineet mulla suht kauan laugh.gif

Selvä. smile.gif Ja edelleen, mula on ihan käsittämättömän paljon hommia tällä hetkellä, eli kuorien postittaminen viivästynee taas. Yksi on kasassa, mutta seuraavat... Kun innostuin decoilemaankin, vaikkei ollut aikaa. biggrin.gif

Tinja, et kai sä ole lopettamassa? unsure.gif blink.gif
>tinja<
mä lopetin jo syksyllä confused.gif
Jennina
hei, käykö Hanna Pälkäneeltä puskassa? tai mikä on hänen maili? tuli palautus ja haluan kysyä mitä teen tuon palkitsemisen kans rolleyes.gif
Dommie
En oo ainakaan näkynyt, mutta eikös ole Aman kaveri? Sen kautta vois tietty kysäistä.
Jennina
LAINAUS(Dommie @ 1.2. 2006, 14:13)
En oo ainakaan näkynyt, mutta eikös ole Aman kaveri? Sen kautta vois tietty kysäistä.

Kiitos, pommitan Amaa sit ;D
Jasmin
LAINAUS(>tinja< @ 1.2. 2006, 10:31)
mä lopetin jo syksyllä  confused.gif

Mitenköhän multa on mennyt ohi... Hmh, ilkeä olet. unsure.gif

MUOKS// Jos sulla Tinja on mun tekemääni swappia, voin ottaa niitä vastaan "vajainakin". wink.gif Eli jos löytyy, pistä sivuun (nähdään kuitenkin jossain) tai postita. wink.gif
Ama
Jettis ja lappari^^ : en saa teille tällä viikolla kuoria postiin mutta ens viikolla sitten smile.gif yrittäkää jaksaa odottaa ^__^
Jettis
LAINAUS(Ama @ 2.2. 2006, 12:01)
Jettis ja lappari^^ : en saa teille tällä viikolla kuoria postiin mutta ens viikolla sitten smile.gif yrittäkää jaksaa odottaa ^__^

Ok. Ama, haluaisitko vastalahjaski kuorellisen?biggrin.gif Olis tuollla yks semmmonen odottamassa, enkä tiiä mitä sille tekisin...
>tinja<
LAINAUS(Jasmin @ 1.2. 2006, 21:33)
Mitenköhän multa on mennyt ohi... Hmh, ilkeä olet. unsure.gif

MUOKS// Jos sulla Tinja on mun tekemääni swappia, voin ottaa niitä vastaan "vajainakin". wink.gif Eli jos löytyy, pistä sivuun (nähdään kuitenkin jossain) tai postita. wink.gif

okei no katsellaan missä nähdään jossain vaiheessa, ei oo oikein nyt kuoria ylimääräsiä smile.gif pari saattaa löytyä jostain
Jasmin
Lotalle sain postin. smile.gif

Nelli, jälleen pahoittelut. Kestää... blink.gif Sain sulta postia Messarissa, ja siitä on, eh, aika kauan. lookaround.gif Nyt tosin pitäisi olla aikaa ja voimia kirjoittamiseen. smile.gif Mut swappia sulle ei kyllä juuri löydy. sad.gif
Ama
LAINAUS(Jettis @ 2.2. 2006, 17:12)
Ok. Ama, haluaisitko vastalahjaski kuorellisen?:D Olis tuollla yks semmmonen odottamassa, enkä tiiä mitä sille tekisin...

Voit laittaa sen mulle :D
Swappia on aina yhtä kiva saada vaikka sitä olisikin jo ennestään ihan mahdottoman paljon :D
Onko sulla mun osoitetta?
Sulle tosin lähtee huomenna tuo kuori joten osoitteen saa siitäkin selville jos sulla ei sitä muuten ole :>
Jettis
LAINAUS(Ama @ 5.2. 2006, 15:20)
Voit laittaa sen mulle biggrin.gif
Swappia on aina yhtä kiva saada vaikka sitä olisikin jo ennestään ihan mahdottoman paljon biggrin.gif
Onko sulla mun osoitetta?
Sulle tosin lähtee huomenna tuo kuori joten osoitteen saa siitäkin selville jos sulla ei sitä muuten ole :>

Eipä ole. Varmaan voit ykäsrillä pistää?smile.gif tai voin tietty venata sitä kuortakin, mutta saisit äkempää jos pistäisit lähetillä.
Punkki
Mulle voi laittaa swappai. Siis otan mielelläni vastaan (:

Kohtapa nuo edellisetkin lähtee ;]
Dommie
Matu: Kelpaisko kuorellinen tältä suunnalta? smile.gif Voisin laittaa tulemaan. Yksäröi osoitteesi jos haluat. smile.gif
Sundae
Multa löytyis muuten avaamaton paketti H-kuoria. Kelpaisko jollekin? Voisin ottaa niistä 10e, normaali hintahan on se n. 15e wink.gif
Jasmin
Sain viimein Iinalle kiitoskuoren postiin. smile.gif
PeräsHiihtäjä
LAINAUS(Sundae @ 5.1. 2006, 15:13)
Eli haluaisko joku ottaa multa vastaan swappia? Olis kiva päästä noista eroon nimittäin. Roskiin en todellakaan ole heittämässä, mutta en haluaisi, että noi lojuvat mulla liian kauan

Mä etsiskelen swappi kamuja wink.gif meinaa nimittäin jumittua laugh.gif http://www.swapparit.net/viewtopic.php?pid=87755#87755 tuolla on swappi ilmoitukseni laugh.gif sähköpostia voisi laittaa biggrin.gif xD
Sundae
LAINAUS(PeräsHiihtäjä @ 13.2. 2006, 19:25)
Mä etsiskelen swappi kamuja wink.gif meinaa nimittäin jumittua laugh.gif http://www.swapparit.net/viewtopic.php?pid=87755#87755 tuolla on swappi ilmoitukseni laugh.gif sähköpostia voisi laittaa biggrin.gif xD

Muuten ihan jees, mutta minä pääsin jo eroon kaikista swapeistani biggrin.gif Kyseleppä ihmeessä joltain muulta täällä palloilevalta wink.gif
ssaana
LAINAUS(PeräsHiihtäjä @ 13.2. 2006, 19:25)

Mä voisin pistää sulle kertaswapin, jos haluat... baa.gif smile.gif
Dommie
Kiitos Saanalle postista. :>
Jasmin
Sori Nelli, mulla kestää edelleen. blink.gif Hävettää tää touhu, mutta kun... lookaround.gif

Nyt pitäisi toipua tästä taudistakin ennen hiihtolomaa.
Himpula
Missäköhän Aman ja Matun swapit viipyvät?? confused.gif
Ama
LAINAUS(lappari^^ @ 15.2. 2006, 10:35)
Missäköhän Aman ja Matun swapit viipyvät?? confused.gif

Anteeksi kamalasti, mulla kestää vielä hetki noiden kanssa kun en ole ehtinyt osallistumaan kuin muutamaan. Lupaan, että saat ens viikolla postia :>
Jettis
Ama, mä sain sulta jo yhden kuoren. Onko tulossa lisää?smile.gif Kun jossain vaiheessa puhuit että laittaisit parikin kuorta...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.