Eli uskotko homeopatiaan ja käytätkö näitä? Itse uskon jossain määrin ja joskus käytän ja ovat auttaneet melko usein.
Uskon, vaikka en olekaan kokeillut
Uskon ja käytän niitä melkein joka vaivaan,on pitkä penni säästynyt eläinlääkäri ja lapsen lekuri kuluissa.
Uskon, olen kuullut paljon positiivista palautetta.
Kyllä minä uskon, en ole vielä kokeillut, kun ei ole ollut koirilla sellaista vaivaa johon homeopatiasta helpotus löytyisi.
Mutta jos sellainen vaiva tulisi, en epäröisi kokeilla.
Aina kuitenkin koira on käytettävä eläinlääkärillä ja homeopatia toimii kuin toisen hoidon tukena.
Lisäämpä nyt vielä tähän viestiketjuun, että minkälaisia homeopaattisia "lääkkeitä" kotoasi löytyy. Onko vaan näitä ihan peruksi, pulsatilla tms., vai onko koko arsenaali varalla?
Meillä on näitä perusjuttuja, vähän muitakin.Lähes joka vaivaan on tähän mennessä löytynyt oikea.
Zirpkiss
23.1. 2006, 23:34
Uskon, paljon hyviä kokemuksia olen kuullut, mutta omakohtaisi kokemuksia ei ole. Ainakaan vielä.
Kai olen tyhmä, mutta haluaisiko joku ystävällisesti selittää mikä tuo
homeopatia oikein on?

Olen kyllä kuullut puhuttavan siitä monia monia kertoja, mutta ei ole koskaan valjennut mikä se on.
_berni_
24.1. 2006, 18:31
paljon olen hyviä kokemuksia kuullut... itse en ole käyttänyt
LAINAUS(Pisara @ 24.1. 2006, 18:26)
homeopatia oikein on?

Olen kyllä kuullut puhuttavan siitä monia monia kertoja, mutta ei ole koskaan valjennut mikä se on.
Luepas
tämä. Tuossa on tietoa homepatiasta.

Ja kyllä minä uskon, miksen uskoisi? Onhan sen ihan todistettu toimivan tietyissä tapauksissa.
Kyllä juu.. ja paraikaakin tuota kurkkua yritän sillä paremmaksi saada.. ei siihen ainakaan apteekin lääkkeet auta pitkän päälle..
Meillä on sitä käytetty pariinkin eri vaivaan ja molempiin se on auttanut paljon paremmin ja pitkävaikutteisemmin mitä antibiootit..
Uskon, vaikka koiralle en olekkaan niitä koskaan kokeillut; tilanteen tullessa eteen tulisivat varmasti kyseeseen. Itse sen sijaan syön homeopaattisia lääkkeitä kerran kuussa iskevään kipuun.
cavalier
27.1. 2006, 19:59
LAINAUS(Pisara @ 24.1. 2006, 18:26)
homeopatia oikein on?

Minäkään en tiennyt aluksi

Mutta kyllä varmaan uskon, ainakin nyt
Pumpuli
28.1. 2006, 11:43
LAINAUS(_berni_ @ 24.1. 2006, 18:31)
paljon olen hyviä kokemuksia kuullut... itse en ole käyttänyt
Mikä homeopatia puree piilokivekseen?
Pumpuli
28.1. 2006, 16:18
Tietääkö kukaan mistä noita homeopaattisia aineita löytyy Tampereen seudulla ja onko Tamperella yhtään homeopatiaan erikoistunutta eläinlääkäriä.
LAINAUS(*Tepa* @ 26.1. 2006, 20:08)
Luepas
tämä. Tuossa on tietoa homepatiasta.

Ja kyllä minä uskon, miksen uskoisi? Onhan sen ihan todistettu toimivan tietyissä tapauksissa.

Okei. Kiitos linkistä.
RaakaRoki
2.2. 2006, 13:15
Pumpuli: Tampereelta löytyy eläinten homeopatiaan erikoistunut Homeopatia Eläinystävät.
http://www.elainystavat.fi/. Hoitaa samalla lemmikin ja emännän
Metelimäki
2.2. 2006, 17:47
Joo uskon. Ei onneksi kuitenkaan ole tarvinnut kokeilla eli lue: koirat ovat olleet terveitä...) Mutta mielenkiinnolla odotan Joensuun luentoa.
Joskus vanhemmalla herralla ollut.
Toimivat kyllä, mut kahden vaiheilla uskoako vai ei. Periaatteessahan ne on tislattua vettä tai ainakin se on ainut aine osa mikä niistä ollaan pystytty tuttkimaan, eli niis ei pitäis olla mitään lääkeaineita tai muita aineita.
Yx englantilainen mieshän on luvannut useamman miljoonan sille joka pystyy selvittämään mitä ne pikku rakeet oikein sisältää tislatun veden lisäx, mut kukaan ei ole vielä sitä pystynyt selvittämään.
Uskon, vaikka en olekaan kokeillut.
Mä olen äärimmäisen skeptinen homeopatian suhteen. Melkeen ainoa mihin uskon on valkosipuli. Ja sitäkin käytän muuten kuin pillerivalmisteena. Äity käytti joskus ennenmuinoin nuhaoireiden lievittämiseen jotain mutten muista mitä ja oli sitä mieltä että autto. Paljon on kuulunut tarinoita että homeopatia auttaa kun mikään muu ei enää toji mutta siitäkin huolimatta olen kyllä skeptikko. Erityisen skeptinen olen ihmisen kohdalla, eläimet nyt ei paljon feikkaile.
En ole lukenut kovin tarkkaan enkä huomattavan paljon homeopaattisista tuotteista tehtyjä tutkimuksia, mutta mulle on jäänyt noista tutkimuksista sellanen kuva että ne ovat lähinnä Anna-lehden lukijakyselytasoa. Eikä asiaa paranna yhtään ainakaan se, että eräänkin tuotteen kyljessä mainitaan tuotteen toimineen tutkimusryhmässä, jonka koko oli kokonaista 8 (kahdeksan) henkilöä! Samoin noitten tuotteiden tekotavat ovat toisinaan arveluttavia, täyteainetta tuntuu varsinkin pillereissä olevan huomattavan suuri osa.
Mutta jokainen toimikoon tässä oman henkilökohtaisen vakaumuksensa mukaan.
Hei homeopaattisia tuotteita käyttäneet, kertokaa kokemuksianne!!
Mitkä homepaatt.tuotteet tehonneet iho-ongelmiin? kutinaan? tassujen punoitukseen/kutinaan? yskään?
...vastauksia odotellen....
Lovskars
15.2. 2006, 12:15
Uskon jossain määrin ja olen kokeillut.
risquatt
27.2. 2006, 23:02
Kyllä mä siinä vaiheessa alan uskoa, jos tuo hullu elukka rauhoittuu ja lakkaa huutamasta juoksunarttujen perään... Siis olen tänä iltana alkanut antaa sille Gelsemiumia. Rauhallisemmalta se vaikuttaa jo nyt, mutta onko vain toiveajattelua, niin se nähdään. Toivoisin, että auttaa. Ei ole syönyt vähään aikaan oikein mitään ja maha on kuralla, piippaa koko päivän, varsinkin, kun ollaan kotona...
Vuosia sitten emme homeopaattieläinlääkärin kanssa löytäneet toiselle, muusta syystä ahdistuneelle urokselle sopivaa ainetta, ja uskoni homeopatiaan oli aika heikko.
-maria-
27.2. 2006, 23:08
uskon, vaikka ei ole vielä tullut kokeiltuakaan.
risquatt
28.2. 2006, 13:25
Vieläkään ei ole isäntä soittanut kotoa, että tule jo pois töistä, ei täällä kotona kestä lomailla, kun koira piippaa... Aamulla töihin lähtiessä sain herätellä hurttaa nurkkakuselle, vaikka aiemmin tällä viikolla se on aloittanut piipityksensä ennen seitsemää. Taidan uskoa Gelsemiumin tehoon.
Uskon, vaikka omaa kokemusta en omaakkaan.
Blackthorn
8.3. 2006, 15:11
Uskon ja käytän hyvin tuloksin.
Blandine
10.3. 2006, 10:24
[FONT=Optima][SIZE=7][COLOR=purple]
Uskon homeopatiaan ja olen käyttänyt sitä hoitomuotoa koiriini sekä itseeni.
Moni vaiva on parantunut nopeasti ja sekä koira että itse olemme päässeet helpommalla
Uskon vaikka en olekkaan koskaan kokeillut..Olen kuullut positiivista palautetta.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.