Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuopio elokuussa
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > Näyttelyt
päärynä
Meikäläinen on ootellut ja ootellut että Kuopion kolmen päivän näyttelyihin piakkoin tulis tolkkua tuomareiden suhteen.. Onko kenelläkään aavistuksia iitä milloin mahtavat julkaista tiedon? Yritin laittaa sähköistä postia yhteyshenkilöille.. ei mennyt viesti perille jostain syystä..

Onko teistä moni osallistumassa? Minä ilmoitin Supon kilpaan mukaan.. elokuu kun sattuu olemaan meidän perheen kesäloma kuukausi tänä vuonna cool.gif . Vaan kyllä hieman päätä ja kukkaroa huippasi kun varasin kolmeksi yöksi hotelli mjoituksen neljälle aikuiselle kahdelle lapselle ja yhdelle koiralle.. lookaround.gif
Lima Löllerö
Me meinattiin katsoa ne tuomarit ensin ja katsotaan sitten ketä ilmoitellaan, jos ketään.. smile.gif

Minusta tuntuu että Kuopiossa onnistutaan jotenkin aina katsomaan tuomari siten että ketään ei paljoa kiinnosta viedä sinne koiriaan, vai onko sitten paikkana niin kurja, kun ei nyt mitään mieletöntä tungosta ole bm - kehässä ollut?
ZaiYa
Kirjotinkin jo johonkin toiseen topickkiin, että olin jo yösijaa varaamassa, kunnes aloin miettimään, että onpas tutunkuulonen päivämäärä... ukkos iihen, että on joo, kun me mennään sillon naimisiin biggrin.gif laugh.gif

Elikkä me ei tulla laugh.gif
mabel
^toi on hyvä thumbup.gif laugh.gif
päärynä
Hyvä että joku edes muisti milloin pappi aikoo lausua aaenen biggrin.gif !

Minä en ole bullmastiffien kanssa osallistunut Kuopion näytelmään kertaakaan.. toivotaan nyt että pistävät kiinnostavat tuomarit sekä bullmastiffeille ja Cane Corsoille.. Toivon kovasti että Caneja olisi arvostelemassa italian ja espanjan tuomareista joku.. kolmas.. hmm.. ulkomaalainen siihenkin mielellään lookaround.gif .
mabel
päärynä, minä odotan kevät ja sinä olet nyt jo ensi talvella laugh.gif
ZaiYa
Niinpä biggrin.gif

Olis se ollut noloa, jos olisin oikeesti kerennyt ne varata... mä oon kyllä semmonen jauhopää, että kaikki on mahollista laugh.gif
päärynä
lookaround.gif Voi Mabel jos tietäisit... Olen kaavaillut niin paljon ja kaavoissa vilahtelee jo vuosi 2007 blush.gif ..
Vaikka tiedän varsin hyvin ettei meille kenellekään ole luvattu kun tämä hetki.. ei yhtään enempää ja menneestä voi vain olla kiitollinen.
päärynä
biggrin.gif Nyt ne Kuopion tuomarit löytyy netistä, hyvältä näyttää ainakin meidän kohdalla. Ainoa miettimisen aihe on se, ilmoitanko pojan junioreihin vai nuoriin.. liian paljon valinnanvaraa lookaround.gif ..
Lima Löllerö
Juu mä kans katsoin että saapi varmaan joka päivälle piskit ilmoittaa, kätevää, melkein kaikki vuoden näyttelyt samana viikonloppuna, ja matkakaan ei päätä huimaa tällä kertaa.. laugh.gif Yleensä kun täältä lähtee niin aina saa ajaa sen tuhannen kilometriä jos kumpikin suunta lasketaan yhteen.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.