Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kleinspitz ihmisiä?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Sivuja: 1, 2
Maatu
Löytyykö kleini-ihmisiä? biggrin.gif
Meiltä löytyy kotoa 2 kleinineitokaista, Nella & Ulla wub.gif
Retu -97
No, täältä ilmaantuu yksi kleini-immeinen! Kotoa löytyy 4 kleinia, kaikki uroksia. Näyttelyissä olemmekin tavanneet, viimeksi Kajaanin BIS-vetskukehässä. cool.gif Kotisivuilla enemmän juttua koirista.
delanne
Minulta löytyy myös yksi kleinineiti. smile.gif Ministä löytyy enemmän juttua meidän kotisivuilta, ja sieltä myös linkki palstalle, jossa on pienpystäri-ihmisiä keskustelemassa, jos et ole siellä jo käynyt.
marska
Täältä löytyy 2 Kleiniä!! Kotisivulla lisää juttua niistä.
Beloved
Minulla on kotona yksi ja sijoitettuna 2 kleiniä. Viime lauantaina niitä tuli kaksi pikkuriikkistä lisää.... Mein ekat pentuset!

Kuvassa ipanalla ikää alle 1 vuorokausi.
Suvi
Voi eii, Beloved... wub.gif Liian suloista. Tosi paljon onnea pennuista!

Seuraava koirani tulee varmaankin olemaan mitteli, mutta kleini on sijalla 2 wink.gif Toinen pommikin olisi varmasti kiva, mutta jos harrastusmahdollisuuksia miettii niin onhan nuo isokokoisemmat kuitenkin vähän 'monipuolisempia'.
marska
Onnea Beloved ekoista pennuista wub.gif wub.gif wub.gif
Sharon87
Mulla ei oo (vielä wink.gif) omaa kleininpentua mutta olen kenneltyttönä Tirhan & Tempore kennelissä ja käyn siellä aina välillä koiria hoitelemassa. Kleini on hyvä, koska ei hauku yhtä paljon kun pommit eikä sitä tarvi trimmatakaan...
Snoxie
LAINAUS(Sharon87 @ 17.2. 2006, 14:03)
Kleini on hyvä, koska ei hauku yhtä paljon kun pommit eikä sitä tarvi trimmatakaan...

mun hoitokoira Kipi haukkuu tosi paljon, omaa juuri tämän ihanan rodun eli kleinin. Mutta haukkumisen saa aina tuolla kurilla pois wink.gif
Tipsuttaja
Täältä löytyy yksi kpl kleinejä biggrin.gif Muunvärinen Tipsu ;D
_berni_
LAINAUS(Beloved @ 1.2. 2006, 13:22)
Minulla on kotona yksi ja sijoitettuna 2 kleiniä. Viime lauantaina niitä tuli kaksi pikkuriikkistä lisää.... Mein ekat pentuset!

Kuvassa ipanalla ikää alle 1 vuorokausi.

oi... aivan ihana wub.gif wub.gif
Retu -97
Viime kuussa syntyi yhdelle urokselleni (Fin Ch Shafran Sheeny V.K. Depito "Wili") ensimmäiset jälkeläiset. Pentuja syntyi 3 urosta, joista 2 vielä vailla omia rakastavia ja huolehtivia koteja. Toinen pojista on musta (Sisu) ja toinen oranssi-soopeli (Wiljami). wub.gif wub.gif

Kuvassa vasemmalta: Eppu (varattu), Wiljami & Sisu (vapaita molemmat).
Ota yhteyttä, niin kerron yhteystiedot kasvattajaan tai käy kotisivuillani katsomassa sieltä tiedot.
Retu -97
Myös Wiljami & Sisu ovat löytäneet omat kodit, joten kaikki on varattuja! wub.gif laugh.gif
^Minna^
LAINAUS(Sharon87 @ 17.2. 2006, 14:03)
Mulla ei oo (vielä wink.gif) omaa kleininpentua mutta olen kenneltyttönä Tirhan & Tempore kennelissä ja käyn siellä aina välillä koiria hoitelemassa.

Vähän aiheen ohi, mutta eikös tuolla Tirhan ja Tempore kennelissä ole musta norjanhirvikoirapoika? shifty.gif
jennamari
täältä löytyy myös kleini-ihmisiä! smile.gif Kotona asustelee tällä hetkellä neljä kleiniä, kaksi mustaa narttua, yksi creme uros ja yksi valkoinen narttu pentu.. wub.gif wink.gif
-Paupi-
LAINAUS(^Minna^ @ 4.3. 2006, 21:47)
Vähän aiheen ohi, mutta eikös tuolla Tirhan ja Tempore kennelissä ole musta norjanhirvikoirapoika?  shifty.gif

Onhan siellä, yksi ihana Nitro poika (Forsethbergets Nitro) <33 Ja minä kans olen joskus ollut siellä koiria hoitamassa wink.gif
Razzle
Minä myös olen kleini-ihminen! biggrin.gif Minulla on yksi kleinspitz, Pate wub.gif
marska
Oli pakko nostaa tää aihe biggrin.gif

Onko täällä enää kleini ihmisiä?
labrdr
Moikka! Täällä on ehkä tuleva kleini-ihminen, jos niin voi sanoa. biggrin.gif Omaa kleiniä etsin harrastuskaveriksi näyttelyhin ja agilityyn. Saa nähdä, milloin haikara tuo kotiimme pienen kleinipojan. dogrun.gif Kotoa löytyy jo ennestään yksi iloinen pommipoika. teehee.gif

Kertokaahan omista kleineistänne. biggrin.gif Kuulisin mielelläni kaikkea mahdollista ja kuvia tietyst olisi mukava nähdäi... biggrin.gif wub.gif
marska
Meidän kleinit on aika haukkuherkkiä, mutta kun alkaa touhuamaan niiden kanssa jossain kentällä ja saa huomion itseeni, niin sitten ollaan hiljaa. Klainien kanssa voi myös harrastaa aika paljon, paiti että meidän kleini aina pelleisee agilityssä ja Tokossa. blush.gif Agilityä kleinit menee ihan hyvin, vaan vähän voivi olla lisää vauhtia. Tokossa kun Pipsan pitäisi istua, niin se aina kököttää biggrin.gif Näyttelyihin kleinit sopii tosi hyvin. On helppo kulkea myös koska on niin pieni.
Liia
Täältäkin löytyy nyt se kauan odotettu pikkuinen kleini tyttö. wub.gif

marska
Ihana pentu wub.gif Mistä kennelistä?
Eve
Liia: Vai tuollainen nallekarhu on teille muuttanut! Aivan älyttömän ihana, muistathan tuoda sen joku kerta treeneihin mukaan wub.gif
labrdr
Ihana nallenappisilmä Liialla. wub.gif
Liia
Kelmi - enks mä viimeks treeneissä sanonu et ensi esiintyminen julkisuudessa 4.11. tongue.gif Saattaahan tuo joskus mukaan tarttuakin, tiedä häntä... Pidetään hulluja jännityksessä.. whistling.gif

marska - kakru on lähtösin Tempore & Tirhan poppoosta.
-Paupi-
LAINAUS
marska - kakru on lähtösin Tempore & Tirhan poppoosta.

Onkos tuo söpöläinen niitä Siirin ja Ozzyn pentuja? (Tirhan Sternstunde x Tirhan Oukki Doukki)
Liia
Paupi - Joo on Siirin ja Ozzyn lapsi. smile.gif

Kelmi - Mona oli eilen treeneissä mukana.. tongue.gif
-Paupi-
Anteeksi OT mutta ootkos sä Liia se jonka kans me seurattiin EurVoittiksessa harmaita norjanhirvikoirii..? lookaround.gif
Liia
LAINAUS(Paupi @ 2.8. 2006, 14:16)
Anteeksi OT mutta ootkos sä Liia se jonka kans me seurattiin EurVoittiksessa harmaita norjanhirvikoirii..? lookaround.gif

smile.gif Juu minä se olin.
labrdr
Tänne muuttaa kahden viikon päästä tällainen pieni kleinipoika:

marska
Mistä kennelistä? ^ ^
labrdr
Poika on Pienenpolun kennelistä. smile.gif
marska
Kertokaa omista kleineistänne. Mitä harrastatte/aiotte harrastaa niiden kanssa jne. Enemmän juttua tännekkin rolleyes.gif
labrdr
Rölli kleinipentuni on nyt 8 viikkoa. Aion harrastaa sen kanssa tulevaisuudessa näyttelyitä, tokoa ja agilitya. Näyttelyillä aloitetaan. Tottelevaisuutta harjoitellaan kotosalla ja ensi keväänä mahdollisesti ryhmässä. Agilityyn sitten kun haukku on kehitykseltään varmasti täysin valmis.

3 kuukauden päästä Rölli saa osallistua jo pentunäyttelyihin. Toivottavasti lähellä on silloin pentunäyttelyitä, joihin voisimme Rölli-Peikon kanssa osallistua. Miten teillä muilla? biggrin.gif
marska
Meillä Pipsa harrastaa näyttelyitä, agilityä ja Tokoa. Näyttelyistä on saatu tähän mennessä mm. 4 serttiä, pitää vain odottaa kun ens viikolla täyttää neiti 2 vuotta niin sitten vois tulla valioksi. Agilityssa on vaan Pipsan meno aika hidasta, muuten ihan hyvin menee. Tokoakin pitää vielä treenata.
kuola
Täällä yksi karvaton kleini tyttö, joka nautii alkavasta syksystä

ja tässä kuvassa myös "isoveli"
labrdr
Aivan mahtava toi ^alempi kuva!! biggrin.gif ISOveli tosiaankin. biggrin.gif Kerropa kuola ihmeessä lisää kauniista kleini-tytöstäsi.
kuola
No hän on Tirhan Fleur alias Taimi. Ikää neidolle juuri vuoden verran.Harrastetaan tokoilua ja näyttelyitä, jotka nyt kesällä on ollut vähän harvassa, kun tuo karva lähti. Iloinen ja seurallinen veijari, joka tulee tosi hyvin toimeen isoveli Toivon kanssa.
Tässä kuva vähän normaalimmassa turkissa, joka on otettu viime vappuna
-Paupi-
Taimihan on Kukan jälkimmäisestä pentueesta wub.gif Uiui wub.gif
kuola
Juu niimpä on rolleyes.gif
Tipsunen
Meilläkin on kleini, Sunpower's Tiara Tabitha, kutsutaan nimellä Tipsu. Tipsu on oranssisoopeli ja on neljä vuotta. Harrastamme näyttelyitä sekä harjoittelumielessä agilityä ja tokoa. Tipsu on aika arka, mutta on sen arkuus alkanut vähitellen lähteä, kun miettiin minkälainen se oli!

marska
Onko teidän kleineillä paljon haukkuherkkyyttä? Pipsalla on. Aina kun näkee toisia koiria niin alkaa räkyttämään... lookaround.gif
labrdr
Omasta kleinistäni en osaa vielä sanoa, haukkuuko se paljoa. On vielä niin nuori (9 viikkoa), mutta kaipa se pian selviää. Pommini ei pahemmin hauku, toivon että pentu matkii isompaa edes siinä asiassa. wink.gif

Käyttekö näyttelyissä kleinienne kanssa? Röllin ensimmäinen näyttely on tammikuussa, silloin suuntaamme Lahden pentunäyttelyyn. Maaliskuussa olisi tarkoitus mennä Tampereen KV:een, Rölli olisi silloin sitten jo 8 kuukautta ja pääsisi pentuluokkaan. On aika aikaista kysyä, mutta onko täällä muita Tampereelle maaliskuussa aikovia? biggrin.gif
marska
Meillä Pipsa käy näyttelyissä. Nykyään on menestystäkin tullut, tähän mennessä ollaan saatu mm. 4xSert 2xRop 1xVsp. Nyt tiistaina Pipsa täytti 2 vuotta, niin seuraavasta näyttelystä voi tulla valioksi wub.gif
labrdr
marska, mistä kennelistä Pipsa on? Onko Pipsa tuo aliaskuvakkeesi koira? Jos on, niin se on todella kauniin värinen. Onko se tumma soopeli vai kenties harvinainen brindle?

Ahaa, kotisivuillasi näinkin isomman kuvan Pipsasta. Tosi kaunis tumma soopeli! wub.gif
marska
Pipsa on virallisesti Thomdy Dom´s Sprite. Ja on aliaskuvakkeessa ja väri on soopeli.
Tuossa jonkinlainen kuva Pipsasta.

Pisara
Tuloksia voittajanäyttelystä:

Kleinspitz (valkoinen)
ROP, CACIB Thomdy Dom's Fairy King
VSP, SERT, CACIB Quimba Aus Dem Norden
JV'06 Jenkkin's Arctic Queen

Kleinspitz (M/R):
ROP, SERT, JV'06 Xevan Zlaty Prach
VSP, SERT, JV'06 Lecibsin Toblerone

CACIB Cadinan Hot Hope
CACIB Pienenpolun Lady Anitha

ROP -veteraani Pienenpolun Falco
ROP -kasvattaja Kennel Cadinan

Onnea menestyneille! flowers.gif
-Paupi-
LAINAUS(Pisara @ 10.12. 2006, 12:28)
Tuloksia voittajanäyttelystä:

Kleinspitz (valkoinen)
ROP, CACIB Thomdy Dom's Fairy King
VSP, SERT, CACIB Quimba Aus Dem Norden
JV'06 Jenkkin's Arctic Queen

Kleinspitz (M/R):
ROP, SERT, JV'06 Xevan Zlaty Prach
VSP, SERT, JV'06 Lecibsin Toblerone

CACIB Cadinan Hot Hope
CACIB Pienenpolun Lady Anitha

ROP -veteraani Pienenpolun Falco
ROP -kasvattaja Kennel Cadinan

Onnea menestyneille! flowers.gif

Tohon vielä lisäykseksi

muunväriset:
ROP & ROP-VETERAANI:
Orion Continental Lady
kuola
Taimi toivottaa isoveljensä Toivon kanssa kaikille Iloista Joulua
Retu -97
Missä kaikki kleini-ihmiset ovat??? Yllättävän hiljaista on ollut jo yli kuukauden....Ovatko kaikki menneet kääpiökoirafoorumille, vai minne? dogrun.gif unsure.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.