Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: kappas vaan
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
Vähän noihin selaimiin liittyen ( http://www.koirauutiset.com/forums/index.php?showtopic=17531 ) tuli vastaan yks hauska juttu ku aioin päivittää XP:tä Microsoftin päivityssivulla http://update.microsoft.com/

Sinne ei ole Firefoxilla mitään asiaa, joten kai se Explorer tarttee taas kerran avata biggrin.gif

Tota selaingalluppia on ollut mukava seurata. Yllättävän vähän Explorerin käyttäjiä jos tosiaan pitää paikkansa että kaikista netinkäyttäjistä on 80% explorer.

Cee
mammanpoika
Operalla pääsee enkkusivuille, kun laittaa päälle "esittäydy IE:ksi" wink.gif
Kaptah
LAINAUS(Cee @ 16.1. 2006, 21:51)
Vähän noihin selaimiin liittyen ( http://www.koirauutiset.com/forums/index.php?showtopic=17531 ) tuli vastaan yks hauska juttu ku aioin päivittää XP:tä Microsoftin päivityssivulla http://update.microsoft.com/

Sinne ei ole Firefoxilla mitään asiaa, joten kai se Explorer tarttee taas kerran avata biggrin.gif

Tota selaingalluppia on ollut mukava seurata. Yllättävän vähän Explorerin käyttäjiä jos tosiaan pitää paikkansa että kaikista netinkäyttäjistä on 80% explorer.

Cee

Sinänsä ihan loogista; Bill Gates palvelee käyttäjiä sillä, että hänen ohjelmansa ystävällisesti tutkii, mitä päivityksiä käyttäjä voisi tarvita; ja hoplaa! myös päivittää ne lennosta!

Kai vähän sama asia, jos Fiatin ajais korjaamolle ja kysyis mitä huoltoa mun Opeliin pitäis saada?

Tuosta Billin ylitsevuotavasta huolehtivaisuudesta ja käyttäjien vahtimisesta voidaankin sitten olla yleisesti ainakin kahta mieltä. Itse olen kovin närkästynyt, kun MS ei suostu edes vastaamaan puhelimessa heidän tuotteitaan koskeviin kysymyksiin ennen kuin tehdään tarkka selvitys siitä kuka sinä olet ja mitä sinun koneesi on syönyt! angry.gif
Hugis
Minäkin muuten siirryin Firefoxin käyttäjäksi pitkällisen harkinnan tuloksena. Mä olen vaan niin tapoihini luutunut, että piti miettiä kauan. Mutta hyvin tuntuu toimivan biggrin.gif
sannukka
biggrin.gif Minä myös pistin firefoxin kotikoneelle. Osittain Ceen aloittaman ketjun innoittamana ja osittain siksi, että se nyt sattui tosi helposti löytymään koirauutisten etusivulta.
mammanpoika
Hmmm... Miksei kukaan käytä Operaa? Uskomattoman helppo, saa suomenkielisenä, ja toimii. Kuten sanottua, myös Microsoftia saa huijattua, koska Opera osaa esittäytyä Internet Explorerina wink.gif
tizzian
LAINAUS(mammanpoika @ 17.1. 2006, 08:52)
Hmmm... Miksei kukaan käytä Operaa? Uskomattoman helppo, saa suomenkielisenä, ja toimii. Kuten sanottua, myös Microsoftia saa huijattua, koska Opera osaa esittäytyä Internet Explorerina wink.gif

Käyttääpäs! biggrin.gif Täällä suunnalla suositaan asioita jotka soveltuvat antiikkiselle koneelle sekä vähemmän tietoteknistä alaa tuntevalle, kielitaidottomalle käyttäjälle... rolleyes.gif
Lovskars
Itse käytän tulikettua. Tuli myös osallistuttua tuohon galluppiin - ja lipsahti pieni valhekin - laitoin käyttäväni Mozillaa whistling.gif
mammanpoika
LAINAUS(Lovskars @ 17.1. 2006, 15:08)
Itse käytän tulikettua. Tuli myös osallistuttua tuohon galluppiin - ja lipsahti pieni valhekin - laitoin käyttäväni Mozillaa whistling.gif

Ei se mikään valhe ole, Firefox on Mozillan generaattorilla smile.gif

Mulla on käytössä Nescape, Firefox, Exploderi ja Opera, jolla enimmäkseen surffailen..
Cee
LAINAUS(Kaptah @ 17.1. 2006, 07:43)
Sinänsä ihan loogista; Bill Gates palvelee käyttäjiä sillä, että hänen ohjelmansa ystävällisesti tutkii, mitä päivityksiä käyttäjä voisi tarvita; ja hoplaa! myös päivittää ne lennosta!

Kai vähän sama asia, jos Fiatin ajais korjaamolle ja kysyis mitä huoltoa mun Opeliin pitäis saada?

Mun tarkotus oli päivittää mun XP, elikkä mun ihan laillisesti ostettu käyttöjärjestelmä jota käytän.

Cee
Piitux
Kyllä täältä operan käyttäjiä löytyy!! Siihen saa ohjelmoitua myös erilaisia hiirieleitä, esim. takaisin/eteen näppäimet ym.
Arissa
Sori ei kuulu asiaan lainkaan, mutta tuosta otsikosta tuli ja tulee mieleen biisi "Kappas vaan Minttu sekä Ville kahdestaan lähti hippasille..." biggrin.gif
sipa
LAINAUS(Arissa @ 18.1. 2006, 08:29)
Sori ei kuulu asiaan lainkaan, mutta tuosta otsikosta tuli ja tulee mieleen biisi "Kappas vaan Minttu sekä Ville kahdestaan lähti hippasille..." biggrin.gif

laugh.gif Arissa niin myös mulle.. Täällä sitä hyräilen koko ajan.. laugh.gif
Arissa
Sipa, mulla kans soi tuo biisi päässä dry.gif ei hauskaa kun Minttu ja Ville soi koko ajan. Vaihtuis edes välillä biisi johonkin toiseen laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.