Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pakkanen ja paljas masu
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
sahrami
Ei auta takki kun maha ja tissit paleltuu, varsinkin kun Saralla on ajettu leikkauksen takia karvat pois laajalta alueelta.
Vinkkejä? 20 asteen pakkanen ja 6m/s tuuli, huh huh... ph34r.gif
Eilen oli vielä 9m/s.. crybaby.gif
sannukka
Villapaita päälle vaan. biggrin.gif Meillä on se liian iso mantteli, josta tulee mahaosa aika taakse asti. Säästyy maha ainakin pahimmalta pakkaselta, vaikk Ulpu onkin ihan batman se takki päällä. wink.gif
IIRIS
Pakkasta tänä aamuna meillä 26 astetta ja tuuli oli melkoista.cold.gif Almallakin alkaa tisut olemaan jo aika isot. Joten aamulla puettiin ekana paita päälle ja sen päälle vielä takki. Masu ja tisut oli ihan lämpimät kun tultiin takasin sisälle. thumbup.gif
Esmo
Mä tein itse Esterille tyttöjen mallisen takin, niin saa koko masun lämpimään. Päällä tikkikangas ja vuorikangas flanellia. E:lläkin on isot tissit, jotka aina ihan jääpuikkoina... Nyt tarkenee! rolleyes.gif

Sanna
Meillä menee imettävälle Selmalle ensin paita, joka yltää takimmaisten tissien taakse. Paita on selästä leikattu osittain helmasta auki eli helman voi solmia selän päälle ja tällä tavoin kiristää paidan niin, että tissit todella jäävät paidan sisään. Sitten villakerrasto eli iso villakaulahuivi mahan ympäri ja solmu selän päälle. Tämän päälle puetaan sitten pingviinipuku eli musta fleecehaalari, joka suljetaan selkäosasta. Selkäosaan on tehty lisäpala valkoisesta fleecestä eli tästä väriyhdistelmästä siis nimi pingviinipuku. Sen jälkeen voikin Vaanilan kaikkien pingviinien äidin laittaa ulkoiluun biggrin.gif Mä olen ehkä jonkun mielestä ylivarovainen tässä pukurumbassa mutta koska Selma sai viimeksi nisätulehduksen, yritän kaikkeni ettei niin kävisi tällä kertaa ja lämmin pukeutuminen on tietty osa sitä. Viimeksi tosin Selma pukeutui myös hyvin mutta ei se kuitenkaan auttanut. Toivottavasti tällä kertaa on onni myötä...

... ja jos pakkanen vielä kiristyy niin otetaan tarvittaessa käyttöön villi viidakkotakki eli ihanan paksu leopardikuvioinen takki ja tehdään Selmasta leopardipingviini. Sitten joutuu kyllä vähän neuvottelemaan Sylvin kanssa sillä takki on Sylvin eikä se todellakaan halua lähteä tällaiseen pakkaseen alasti w00t.gif
BullBull
Meillä on käytössä Potka-bullmastiffin tekemä vaaleanpunainen unelma. Päällikangas on paksua tuulenpitävää kangasta ja vuori on lämpöistä fleeceä. Pysyy masu, selkä ja tisut lämpöisinä näillä keleillä.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.