Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: "chattaily"
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
peikkovuorelainen
Elikkä huomasin tossa yhdessä aiheessa että kun esim kyytiä tarjotaan tai muuta jos joku vastaa siihen, sit luet ku he ovat tuolla X kirj:"juu pääsen", Y vastaa"juu okay", X kirj:"hei tota voix mä tulla sinne",Y vastaa: juu käy se" X kirj: mä voin sit soittaa" Y vastaa: "okay soita ku oot siel" JNE....
Ku yksärit on kummiski käytössä whistling.gif
En halua saarnata, mut yksärilläkin vois hoitaa noita... sleepy.gif
TUO oli nyt tuulesta heitetty tarina mut suurinpiirtein tollasta tekstii, ei kopsattu keidenkään kirjotuksesta...
Joandy
Ihan samaa mieltä olen :> Fiksua käytöstä, että yksityiset asiat hoidetaan yksärillä wink.gif
Terhi
Juu, samaa mieltä ollaan täällälkin. smile.gif
Yksityiseviestit, mese, puhelin tai sähköposti vois olla viestinviejinä noissa tilanteissa. wink.gif
Reyal's
Myös minä oon samaa mieltä smile.gif
Wupsu
samaa mieltä wink.gif
yksärillä kyllä voi hoitaa noita juttuja, ja kun lähettää yksärillä, niin ei olisi koko se topic(tai mikä nyt onkaan) täynnä niitä ns. 'yksityisiäkeskusteluja' smile.gif
Lottie
Samaa mieltä wink.gif
-Milli-
Komppaan wink.gif

Sekä suunnattomasti rasittaa vieläkin, tulos topiceissa nuo "Onnea menestyneille" viestit. Niistä usein puhutaan et pitäs saada pois,mut muutosta ei ole tapahtunut sleepy.gif

///Ja tähän samaan viestiin rutkutan myös toisesta asiasta nimittäin kuvien lainaamisesta. Kun jossain aiheessa on isoja kuvia,ja jotkut sitten lainailevat niitä, ja kommentiksi vain että "tosi suloinen" tms. niin tympii kun niitä samoja kuvia saa sitten selailla sivu tolkulla sleeping.gif Toiv. joku ymmärsi.
Terhi
LAINAUS(-Milli- @ 28.2. 2006, 21:29)
Ja tähän samaan viestiin rutkutan myös toisesta asiasta nimittäin kuvien lainaamisesta. Kun jossain aiheessa on isoja kuvia,ja jotkut sitten lainailevat niitä, ja kommentiksi vain että "tosi suloinen" tms. niin tympii kun niitä samoja kuvia saa sitten selailla sivu tolkulla.

Tätä asiaa minäkin olen miettinyt. Olisi paljon kivempi jos porukka kirjottais esim. "Onpa suloinen tuo pentukuva!" tms. smile.gif
pips_a
LAINAUS(-Milli- @ 28.2. 2006, 21:29)
///Ja tähän samaan viestiin rutkutan myös toisesta asiasta nimittäin kuvien lainaamisesta. Kun jossain aiheessa on isoja kuvia,ja jotkut sitten lainailevat niitä, ja kommentiksi vain että "tosi suloinen" tms. niin tympii kun niitä samoja kuvia saa sitten selailla sivu tolkulla sleeping.gif Toiv. joku ymmärsi.

Tuon minäkin olen huomannut ja se on enemmän kuin rasittavaa lukea ketjua jossa on lainnattu se kuva ja kirjoitettu perään vain "voih.. vähän söpö pentu"
ja sama teksti on kymmenekertaa siellä confused.gif
siitä voisi ihmisille huomauttaa vähän ennemmänkin..
eikä sillä niin väliä jos kuva on suurikokoinen, koska en itsekkään haldaa tuota kuvien pienennystä täydellisesti, mutta se että ne pitää olla miljoona kertaa samaa kuva sleepy.gif
_berni_
LAINAUS(pips_a @ 30.3. 2006, 15:13)
Tuon minäkin olen huomannut ja se on enemmän kuin rasittavaa lukea ketjua jossa on lainnattu se kuva ja kirjoitettu perään vain "voih.. vähän söpö pentu"
ja sama teksti on kymmenekertaa siellä confused.gif
siitä voisi ihmisille huomauttaa vähän ennemmänkin..
eikä sillä niin väliä jos kuva on suurikokoinen, koska en itsekkään haldaa tuota kuvien pienennystä täydellisesti, mutta se että ne pitää olla miljoona kertaa samaa kuva sleepy.gif

musta kuvien kommentoimisen vois hoitaa vain kirjoittamalla (eli ei kuvaa)... vaikka laittaa sen henkilön nimen siihen viestiin ja kirjottaa sitten siihen perään et onpas söpö jne...

toivottavasti tajuutte mitä tarkotan rolleyes.gif
Avispa
Junnu palstalla on jonkin verran tota chattailyä. Saa puol sivua rullata alas niin päästään taas alkuperäiseen aiheeseen. Joskus todella ärsyttävää. Ja pentujen kuvia vois tosiaan ilman kuvaa kommentoida, sekä muita kuvia. rolleyes.gif
Vieras_pips_a
LAINAUS(_berni_ @ 30.3. 2006, 16:06)
musta kuvien kommentoimisen vois hoitaa vain kirjoittamalla (eli ei kuvaa)... vaikka laittaa sen henkilön nimen siihen viestiin ja kirjottaa sitten siihen perään et onpas söpö jne...

toivottavasti tajuutte mitä tarkotan rolleyes.gif

minä ainakin ymmärsin ja yritin itsekkin tarkoittaa tuota ...

chattailuun en ole niinkään kiinnittänyt huomiota... mutta nuo kuvien laitto sleepy.gif
Avispa
Tuolla yhdellä palstalla taas toi chattaily yleistynyt. Että jos hoidetaan se chattaily yksityisviesteillä? Ei ainakaan sitte tarvis aina vaan rullata alas päin ku sielä semmosia viestejä Ö laittaa viestiä keskusteluun kun X jotain kommentoinut "Oi x sä oot niin ihana ja hassu!" Johon x taas vastaa "Niinsäki ö!" Ja sitä sitte jatketaan ja sitten jää huomioimatta jonkun muun kirjoitus joka liittyy aiheeseen oleellisella tavalla. rolleyes.gif ph34r.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.