Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mun äitin kaverin koira jäi junan alle Oulussa
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
collie-fani
Mun äitin kaverin koira jäi junanan alle se oli pk collie 5 kuukauen ikänen. Äitin kaveri on ihan järkyttynyt...Kun se koira säikähti jotain toista koiraa niin se pääsi karkuun ja juna tuli niin pieni koira ei ymmärtänyt sitä mikä se oli cry.gif
Triad
LAINAUS(collie-fani @ 22.1. 2006, 20:08)
Mun äitin kaverin koira jäi junanan alle se oli pk collie 5 kuukauen ikänen. Äitin kaveri on ihan järkyttynyt...Kun se koira säikähti jotain toista koiraa niin se pääsi karkuun ja juna tuli niin pieni koira ei ymmärtänyt sitä mikä se oli cry.gif

Säikähdys on luultavasti jo pelko sad.gif Sitten vielä noin pieni koira ;( Mutta täältä tulee osanotot crybaby.gif
australianpaimenkoira
suuret osan ottoni! cray.gif
voimia surun keskelle! crybaby.gif
_berni_
kauheaa.. osan otot koiran omistajille cry.gif cray.gif
collie-fani
on vähän surua crybaby.gif mutta tänään sain kissan niin mieli kirkastuu smile.gif
pips_a
Surullisia tuollaiset tapahtumat ja varmasti tuskaa on se kun yrittäää miettiä että miksi juuri meidän koira miksei joku muu... vaikkakin tietää että sekin tuntuu pahalta jos jonkun muun koiralle tapahtuu tuollaista unsure.gif
Meillä päin myös eräs luokkakaverini Saksanpaimenkoira juoksi junan alle jahdatessaan rusakkoa ja kuoli. Kaiken lisäksi tuokin koira oli hoidossa hänen isällään (vanhemmat eronneet)... ja tiedän että hänkin suri sitä että miksi juuri hänen koiransa miksi ei jonkun muun koira... voin vain kuvitella sen tuskan sad.gif
Minä en pidä yhtään junista koska olen kuullut paljon juttuja junan alle jääneistä eläimistä ja olen itse meinannut jäädä junan alle ollessani ratsastamassa Eestissä, junia pelkäävällä hevosella maastossa ja oli aivan hilkulla etten jäänyt hevosen kanssa sen junan alle... Olkaa varovaisia ihmiset jos tiedätte lähellänne menevän rautateitä sad.gif

Osaan ottoni koiran perheelle cry.gif
collie-fani
Onneksi sinulle ja hevoselle ei käynyt mitään, minäkään en tykkää junista. sad.gif
Triad
LAINAUS(collie-fani @ 27.1. 2006, 21:54)
Onneksi sinulle ja hevoselle ei käynyt mitään, minäkään en tykkää junista. sad.gif

Minäkään en tykkään niistä ja täällä päin niitä on vielä niin vähän, vaan tuo pää yhteys.. biggrin.gif

Vielä yksi juttu, Oulussa ? täällä me ollaan ja mun tietäiskesi kaikki yleisen alueen juna yhteydet on aiudattu?
Pisara
Kamalaa. Otan osaa. cray.gif
collie-fani
Äitin kaveri sanoi että junaraan vierestä oli löytynyt raato olikohan se Rajakylässä cry.gif
pips_a
Voi että tullaiset on kamalia juttuja... cry.gif
luultavastikkin koira oli siis junan alle jäänyt... mksikäs muuten se olisi kuollut siihen radan viereen... ja kun kaikki isot eläimetkin kaartavat juna ratoja jos vain mahdollista..
collie-fani
Niin,juna on ajanut melko varmasti koiran päälle kerta ei se siihen oisi yhtäkkiä vain kuollut. cry.gif
Reyal's
LAINAUS((-pessi-) @ 27.1. 2006, 22:21)
Vielä yksi juttu, Oulussa ? täällä me ollaan ja mun tietäiskesi kaikki yleisen alueen juna yhteydet on aiudattu?

Myöskin Oulusta olen ja ei täällä todellakaan ole kaikkia yhteyksiä aidattu! Esim. Herukassa, Rajakylässä ja Koskelassa, voit juosta suoraan junan alle confused.gif

Niin ja kyllä koira voi ihan "vain" säikähtää..varsinkin noin nuori...
Pisara
Junalla menee myös tosi kauan ennenkuin se pystyy pysähtymään, eli jos jokin eläin menee sinne radalle, niin se on aikalailla 100% varmaa, että se kuolee, jos ei kerkeä alta pois. cry.gif
Reyal's
LAINAUS(Pisara @ 16.2. 2006, 18:20)
Junalla menee myös tosi kauan ennenkuin se pystyy pysähtymään, eli jos jokin eläin menee sinne radalle, niin se on aikalailla 100% varmaa, että se kuolee, jos ei kerkeä alta pois. cry.gif

Niinhän se on...Eihän niiden edes kannata jarruttaa, jos eläin tulee eteen, koska mitään ei ole tehtävissä siinä vaiheessa, kun eläin näkyy edessä. Kaverin isä on VR:llä töissä ja näkee tosi usein eläinten ja joskus ihmisten jäävän alle..Surullista, mutta totta confused.gif
collie-fani
LAINAUS(jossu86 @ 16.2. 2006, 19:26)
Niinhän se on...Eihän niiden edes kannata jarruttaa, jos eläin tulee eteen, koska mitään ei ole tehtävissä siinä vaiheessa, kun eläin näkyy edessä. Kaverin isä on VR:llä töissä ja näkee tosi usein eläinten ja joskus ihmisten jäävän alle..Surullista, mutta totta confused.gif

surullista kun ihmisiä ja eläimiä kuolee
nipeti12
osaanotto crybaby.gif
Wupsu
voih crybaby.gif
kyllä käy koira parkaa sääliksi..
osanottoni miultakin hug.gif
Roxy
Voi kauheeta cray.gif Vielä niin nuori koira confused.gif
Liewec
Harmillisia tällaiset jutut, junaradan vieressä, kuten myös autoteiden läheisyydessa tulisi olla niin hirmu varovainen. Autoja pelkään enempi kuin junia.
kurpitsa6
Osanotot sad.gif kuheeta kun tommoista käy cry.gif
Henna-
Osanottoni!
Olen samaa mieltä kuin Reyal's :
Itsekkin asustelen Oulussa, on junarata tossa 100m päässä, eikä mitään aitoja.
Sais kuitenki olla (ku rata menee asutuksen lähellä) olla jotku aiat tossa angry.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.