Nostetaanpas tätä aihetta kun alkaa lähestymään tuo ajankohtakin...
Yllätys yllätys... Vapaaehtoisia ei ole juurikaan ilmoittautunut, vain kourallinen ihmisiä. Taitaa käydä niin, että sama jengi siellä portilla seisoo tänäkin vuonna. Pari uutta nimeä on tullut, siinä kaikki
Korostan vielä, pienikin apu on tarpeen! Jos uhraat ajastasi vaikka 15 minuuttia niin joku pääsee kahville tai vessaan tms. Tavoitteena on kuitenkin se, että kenenkään ei tarvitsisi seisoa siellä lipunmyynnissä koko päivää, vaan jokainen pääsisi myös kehän äärelle ja tottakai esittämään myös oman koiransa.
EUV-kopille voi myös ilmoittautua mukaan. Siellä ei tarvitse olla kaikista meidän roduista "kaikkitietäväinen". Ja mallikoiria kaivataan myös, kaikista meidän roduista!
t. mie
Minä voin tulla koppivahtina EUV:n jos kelpa
päärynä
19.5. 2006, 06:58

Supoa voisi varmaankin lainata EUV koppiin.. se on toki niin raisu kaveri että koppi voi olla entinen koppi sille päälle sattuessa

.
Hei vaan,
kun täällä asioista keskustellaan, ajattelin kysyä paria asiaa:
1. Mitä rotuja, mallikoiria ja ihmisiä eri roduista on saatu infokopille?
2. Onko erkkarissa mitään yhteistä ruokailua? Missä ja miten sinne voi varata paikat, sillä minullekin on tulossa ulkomailta vieraita ja olisimme mieluusti osallistuneet yhdessä muiden kanssa illanviettoon? Paljonko maksaa ja mitä ruoka-vaihtoehtoja on?
Terveisin,
Heidi Rubin
0400-333 242
Missä on vastuu

Heidi kysy tärkeä kysymyksiä jota kiinnosta myös minulle
Voin vastata omasta puolestani, että olen infokopilla ainakin sunnuntaina, mahdollisesti myös perjantaina ja yritän saada sinne ainakin yhden borkun vähäksi aikaa näytille.
Sanna tietää info-kopista ja niihin tulevista koirista. Mutta on nyt reissussa ja palailee maanantaina kotiin. Niin eiköhän vastaile, kun pääsee koneelle.
Hoitako hän myös illallinen? Miksi ei ole tietoja missään
tizzian
20.5. 2006, 20:33
Kieltämättä lisäinfo ei tekisi pahaa...
Osaisikos joku kertoa kuka vastaa palkintoasioista? Siis kenelle tulisi ilmoittaa uudesta kiertopalkinnosta? Vai onko jo liian myöhäistä tehdä mitään asian suhteen..?!
¨steffy
20.5. 2006, 20:46
mä olen menossa infokopille, ilman koiraa, ellen saa jostain lainaa koiraa seuraks sinne
En saanut Millan ilmoitusta netin kautta läpi EV näyttelyyn,on kennelliiton tiedoissa parilla eri rekisteri numerolla ja aika umpeutui.Sillä olisi aikaa se päivä istua näytillä jonkun seurana kopissa.
Erkkariin Milla kyllä osallistuu,ilmoitin "manuaalisesti".
^Oletko yhdistyksen jäsen nyt?
Kyselin Aurilta illallisesta aikaisemmin keväällä ja ainakin silloin oli ajatuksena se ettei näyttelyillallista järjestettäisi ollenkaan

Olisin kuvitellut että erityisesti nyt kun Suomeen on mahdollisesti tulossa useitakin rotujemme kasvattajia ulkomailta, näyttelyillallinen olisi ollut hyvä keino vaihtaa mielipiteitä ja tutustua...
Mutta odotetaan, että Kinnusen Sanna eli tällä palstalla Kim, palaa näyttelyreissusta ja katsellaan sitten mikä on tilanne kopin ja mahdollisen illallisen suhteen.
LAINAUS(mabel @ 20.5. 2006, 18:54)
^Oletko yhdistyksen jäsen nyt?
Mabel,en sanonut,että minä istuisin yhdistyksen kopissa.Mutta en ymmärrä ,miksi sinua kiusaa ajatus,että Milla istuisi siellä.Olethan sinä käyttänyt USEAA kasvattiani jalostukseenkin nartuillesi,vaikka MINÄ en ole jäsen.Mutta olen tehnyt kovasti informointia,että enää et kasvattejani saisi.
Mutta vedän ehdotukseni takaisin ,että sielusi saa levon.Milla ei ole käytettävissä yhdistyksen koppiin..sinun toivomuksestasi.
Lima Löllerö
21.5. 2006, 22:11
^ Ennen kuin edes aloitatte taas tuota tappelua, muistuttaisin että luultavasti ensi matsista sitten sulkeutuu koko molossifoorumi, oletettavasti. Sen verran vakavasti meitä on jo taidettu varoittaa. Että jos meinaatte tapella, ottakaapa vaikka puhelimet käteen ja linjat kuumaksi..
Ymmärsin sinun teksti että SINÄ istuu infokopissa, sana sillä ei ole minulle tottu, minulle koira on hän. Anteeksi siihen. Koira saa, jos se ole minusta kiinni, istu vaikka koroken päällä kopissa

Kiitos lopputeksti, sano kova sana myös päärynä ja Jermun omistajille kun ne ole niin röykeä ja laina minulle heidän uroksia
päärynä
22.5. 2006, 11:07
Ei tarvitse kenenkään sanoa annanko MINUN koiraa jalostukseen tai en !! Minä olen aikanai koiriini pistänyt, rahanikin ja näyttelyitä olen kiertänyt.. ja kiertänyt saavuttaen titteleitä jotka on koiran meriittiä ( ja kasvattajallekin meriittiä)... minä kuitenkin päätän sen kuka koiraani lainaa tai käyttää jalostukseen

.
tizzian
22.5. 2006, 11:49
Ja vilkaistaanpa taas sinne otsikon suuntaan, hyvät ihmiset... eli aihehan oli tämän vuoden ERIKOISNÄYTTELY.
Osoittakaa siis edes sen verran huomaavaisuutta toisia kohtaan että hoidatte riitelynne jossakin muualla kuin täällä.
KIITOS!
Huhuu... täällä ollaan taas! Onpas täällä juttu paisunut vähän. Ja kuten aikaisemmin oli puhetta, tämä EI ole mikään yhdistyksen virallinen tiedotuspalsta.
Elikkäs EUV-koppi, tällä hetkellä vapaaehtoisia päivystäjiä kopille on ilmoittautunut 8 kpl, sisältää Mabel sinut, tervetuloa! Minulle voi ilmoittaa 8.6. asti tulonsa, jos lisää innokkaita löytyy. Vapaaehtoiset saavat tottakai lipun näyttelyyn
jokaiselle päivälle, ei siis tarvitse itse kustantaa

.
Ja erkkarin illallisesta en osaa sanoa. Ja erkkariin kaivataan edelleen lisää tekijöitä! Aamulla tarvitaan lisäkäsiä rakentamiseen ja lipunmyyntiin.
Mutta nyt lenkille...
t. Sanna
Kin, sinä kysyit täällä, ja minä vastasin täällä, kun en tiedä missä ovat nämä virallisia tietoja. B & M:n kotisivulle on 2005 vuoden näyttelytoimikunta
Totta, kysyin täällä, mutta ei se sitä tarkoita, että minä päivystäisin koneen ääressä lukemassa tätä palstaa joka päivä. On meinaan aika paljon muutakin tekemistä
Ja en myöskään päivitä yhdistyksen sivuja...
Nyt et tajunut, sinä kysyit täällä ja sitten sinä sano että tämä ei ole virallinen paikka, ja sitten minä vastasin että missä on se virallinen paikka, puuuhhhh. En ole vaadinut että olet täällä 24/7, mistä toi tuli
Yhdistyksen lehdestä 1/2006
Näyttelytoimikunta 2006, Bullmastiffit & Mastiffit ry
Auri Leppä, puheenjohtaja
Sanna Kinnunen, järjestelypäällikkö
Saija Vuorinen, rahastonhoitaja
Jenni Maaniemi, sihteeri
Jonna Airio
Minna Rissanen.
tizzian
23.5. 2006, 21:25
Kiitos Åland.
Hyvä Åland

on minulla se lehti, mutta minä menin nettisivulle
Minun mielestä asiat pitää toimia niin että kotisivulle on kaikki tiedot, esim. jos tarvitaan pelastustiimi/näyttelyväki yms. Tuntuu kun ei mitään toimii kunnolla, ei kaikki ymmärtä kysyä että "onko minä tarpellinen". Onneksi tämä forum on olemassa, muuten me olimme aivan out
Tizzian

Toivottavasti vietät mukavan päivän erkkarissa
Mabel, me ja moni muu on "out"
Mutta näin lähellä Erikoisnäyttelyä olisi syytä antaa jäsenistölle tietoa onko illallista vai ei.
A) Illallinen on ja se on tarkoitettu jäsenistölle/ näytteilleasettajille ja kaikille roduista kiinnostuneille
B ) Illallista ei ole
C) Illallinen on tuomariston /näyttelytoimikunnan kesken + muutama muu.
Mikä lienee oikea vaihtoehto?
Toivottavasti Ilmojen haltija on suosiollinen ko viikonloppuna ja Suomen leppoisasta kesästä saadaan nauttia edes yhden viikonlopun ajan.
Rapsuttakaa rakkaitanne
AnneSal
24.5. 2006, 08:36
Näyttelytoimikunta pyysi minua vastaamaan puolestaan, että perinteistä näyttelyillallista ei tänä vuonna ole. Suunnitelmissa kyllä oli, mutta kaikki sopivat paikat ovat täynnä. Tuomarit viedään näillä näkymin illastamaan todennäköisesti jonnekin Helsingin ravintolaan. Sinne ovat tervetulleita mukaan kaikki halukkaat, mutta jokainen joutuu itse varaamaan pöydän suoraan ravintolasta. Paikasta informoidaan heti, kun se on tiedossa.
tyyneläinen
24.5. 2006, 08:54
LAINAUS
näyttelytoimikunnan kesken + muutama muu.
Ketäköhän mahtuu muutamaan muuhun
Kai illallispaikkaa kyseltiin tarpeeksi ajoissa, kun kaikki tiesivät EV-näyttelystä, joka paikkoja vie?
Kuinka kaikki halukkaita saa paikoja ravintolassa kun on niin lyhyt aika ennen erkkari. Olen sanaton
AnneSal
24.5. 2006, 12:03
Asiasta tuli sen verran lisäinformaatiota, että yksi mahdollinen paikka on vielä selvityksen alla, joten odotellaan... Ja jos siihen ravintola vaihtoehtoon kuitenkin täytyy loppujen lopuksi turvautua, niin luonnollisesti paikkaa yritetään valita sen mukaan, että sinne mahtuisi enemmän ihmisiä. Toivottavasti joku sopiva paikka / ravintola löytyy.
Illallinen on tosiaan tarkoitettu kaikille halukkaille. Lisäinformaatiota tulee näyttelylappujen mukana ja yhdistyksen nettisivuille.
Illallinen tuli täys floppi, parempi jos olisi ollut grillaus ja yhteisolo näyttelyn jälkeen. Kuinka ehditaan jos näyttelyn ryhmät aloitaan kello 17, missä laitetaan koirat. Minulla on sentään suhtkot lyhyt matka, mutta ne joka asuvat pitempi pois. Ei voi mene sama vaattessa joku ravintolassa, täynnä kuola. Ei, ei, olen tosi pettynyt tähään
Teille jos koirat mukana illallisella niin paikka on
ihanteellinen koiran ulkoilusten kannalta, luonto ympärillä, metsää
peltoa...joen vartta

asustellaan lähistöllä joten tutut on maisemat
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.