Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: WC-paperiteline..
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Tällainen sen olla pitää, sillä meilläkin paperi on aina loppu, vaikka mulla on lattialla sellainen mihin mahtuu viisi rullaa..

Fasupala
w00t.gif thumbup1.gif Päivän ekat naurut smile.gif Tattis sipa !

Jep, ei lopu heti paperi...
Tigru
Ja jäähän sitä sit kivat pyyhetelineet jos sattuu paprut loppumaan laugh.gif
onninen
Kerrankin kunnon teline teehee.gif
agathar
laugh.gif me tarvittas EHOTTOMASTI tuollainen.ollaan kai oikeita wc-paperin suurkuluttajia
_berni_
luulis ainakin riittävän hetkeksi biggrin.gif laugh.gif
roman
...että vähän suurempaankin hätään....

laugh.gif
Kaptah
Jee, ei tule hätä käteen !
BullBull
Hyvin pyyhkii biggrin.gif
Terhi
Riittää kaverille kans! biggrin.gif
Katis
Juu eikä ole kiva jos tippuisi tuonne lattialle...ei niin kauheen hygieenisen näköinen
Noel
Kuulin just tänään ettei Bob helsinkikään oo niin loistava mainostoimisto kun ne on unohtanu tehdä vaaliehdokkaista toisenlaista mainosta kuin vain positiivista, -
Ainakin ne on unohtanu tehdä vessapaperimarkkinointia- ei ois nim paha jos presidenttiehdokkaat ois joka rullan papruissa -kukin äänestäköön sit sen mukaan laugh.gif
Cee
Voin vaan kuvitella millasta jälkeä tulis jos Silva pääsis tonne leikkimään..

Ajatelkaa, niin loppu mä olen sen kissan kanssa, ettei netissäkään olevat kuvat enää naurata, vaan ekana tulee heti mieleen mitä tapahtuis jos Silva sitä ja tätä suhteessa kuvaan biggrin.gif

Cee
sipa
LAINAUS(Cee @ 29.1. 2006, 09:50)

Ajatelkaa, niin loppu mä olen sen kissan kanssa, ettei netissäkään olevat kuvat enää naurata, vaan ekana tulee heti mieleen mitä tapahtuis jos Silva sitä ja tätä suhteessa kuvaan biggrin.gif

Cee

Siis ihan kamalaa ohmy.gif Silva sais kyllä hetkessä sellaisen kaaoksen aikaan, että ei olis tosikaan.. blink.gif Ymmärrän Cee sua oikein hyvin.. lookaround.gif
Hugis
LAINAUS(Cee @ 29.1. 2006, 09:50)

Ja Cee, voin kertoa ettei tuo "leikkiminen" lopu ihan heti (mun mielestä se ei ole enää leikkiä, vaan menee ihan kettuilun puolelle). Viimeks eilen, kun tulin töistä, oli mun 6-v kisulainen purkanut täyden talouspaperirullan pitkin lattioita... dry.gif Olipa mukavaa siivota niitä, kun koira oli tietysti vähän auttanut paperin silppuamisessa... whistling.gif
Cee
Mä kattelen paraikaa telkkarista ohjelmaa ADHD -sairaudesta.
Olen tullut siihen tulokseen, että DaSilva sairastaa kyseistä sairautta.
Niin ylivilkas se on. ja siinä suhteessa keskittymiskyvytön, että aina kun se saa ärsytettyä jonkun muun leikkimään itsensä kanssa, se häipyykin jo ärsyttämään jotain muuta..
Kissani on siis sairas sad.gif

Cee
sipa
Cee Mä vähän epäilen tuota sun diaknoosia... rolleyes.gif Vaikka mistäs minä tiedän sairastaako kissatkin kyseistä tautia.. biggrin.gif Toivottavasti ei..

Mä luulen että DaSilvan ylivilkkaus menee sen nuoruuden pikkiin.. Toivotaan ainakin näin, ja että et masennu siellä nyt totaalisesti.. hug.gif
sannukka
Juu, ei ole loppua luvassa. biggrin.gif Meillä eilen kutsuin Ulpua pois kesken leikin, ku näin, että Tiksulla viirasi taas pahemman kerran. Ulpu tuli kiltisti, ja niin tuli Tiksukin Ulpun häntään ja jalkaan ja persuksiin hyökien. angry.gif Leikkiä kai se oli, mutta on se nyt kumma, että sitä leikkiä ei osata lopettaa kun pomo käskee. wink.gif Tietysti Ulpukin siitä vaan innostu ja otti Tiksun kainaloon, ja taas oli paini valmis. Ei muuta ku hyvästi parketit, oli ne hetken naarmuttomat. laugh.gif Tämäkin leikki päätty naamapesuun, eli ei se kissa läpeensä paha ole. Tuo Ceen diaknoosi vois sopia Tiksuunkin. biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.