Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Upea tietsikka
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Ja vain mies voi sanoa, että upea tietsikka.. laugh.gif Ei toi mun mielestä ollut mikään hieno, erikoinen kylläkin.. Olis paljon muitakin jotka sopis paremmin lootaksi..
Noel
minun mielestä väärää laatua blink.gif toi balladi drinksu
Kaptah
No minäkin kerran kokeilin tota, en vieläkään oikein käsitä mikä meni vikaan.

Hankin hyvälaatuisia viskipulloja varmuuden vuoksi koko korillisen (24 ploa)Varmistin viskipullon kestävyyden avamaalla ensimmäisen pullon ja tarkistamalla pulloa valoa vasten ja maistoin pullosta. Loput kaadoin viemäriin.

Tarkistin mielikuvani pullon ja viskin laadusta avaamalla hetken kuluttua toisen pullon, maistoin sisältöä ja kaadoin loput viemärin vieressä olleeseen astiaan.

Pulloon tehtäviä reikiä en ryhtynyt heti leikkaamaan, vaan asettelin uuden pullon hieman vajaana valoa vasten ja suunnittelin paikat aukkoja varten.

Korkatessani seuraavaa pulloa en oikein tiennyt paljonko ainetta tulee jättää pulloon, jotta arvio pullon tilavuudesta ei vääristyisi.

Panin kaikki korkit talteen toiseen taskuun ja toiseen kaadoin loput yhdestä pullosta, jonka sisältö oli uhkaavasti vajaantunut.
En oikein uskonut ensi silmiäni saatuani sormen pois jonkun avatun pullon suusta. Sormi voi juuttua hyvinkin tiukkaan avatun pullon huolimattomassa käsittelyssä.

Laskin kaikki pullot ja korkit ja sain tulokseksi molemmilla kerroilla 27. Suoritin tarkistuksen siirtämällä avatut pullot huoneen toiseen reunaan ja sulkemalla kaikki korkit selkäni taakse. Tämän vaativan ajatus- ja liikesarjan aikana huone alkoi käsittämättömästi liikkua myötäpäivään.
Yritin hidastaa pyörimistä asettumalla varovasti aivan lattian tasoon. Korkit eivät enää tuntuneet painavan selkääni ja olo tuntui taivaalliselta.

Yritin muistaa mikä oli se tehtävä, jota alunperin rupesin tekemään.
Sain palautettua mieliin asian nähtyäni oikealla puolellani useita avaamattomia viskipulloja. Avasin niistä ensimmäisen, rauhoituin ja muistini virkistyi hetkeksi.

Olin myös jostakin käsittämättömästä syystä ottanut esille jotakin laitteita, jotka jotenkin muistuttivat minua siitä, että tuohon pirun pulloon oli alunperin tarkoitus tunkea jotakin? Mitä helkkaria se oikein oli?
En saanut mielikuvaa tarkentumaan, vaan odotellessa avasin vaistomaisesti täyden pullon, nielin korkin ja kaadoin loput sisällön housuilleni.
Ei housuille! Arvasin toimineeni jotenkin väärin, epätoivoissani kaadoin pullosta ainakin puolet kurkkuuni ja maltamattomana laskin kaikki jäljellä olevat pullot, tyhjiä oli 16 ja täysiä oli 20. Tiesin kaikkien olevan tallessa ja kuuntelin hämmästyneenä kylpyhuoneen oven takaa kuuluvaa koputusta ja kuin maan alta kumpuavaa tiukkaa kysymystä: Mitä sinä oikein siellä vessassa puuhaat?

En vastannut heti vaan ajattelin viisaasti että minulle aiheutettu häiriö lakkaa kun olen hetken vaan hiljaa ja keskityn itselleni asettamaani tehtävään.

Minua alkoi tosin jo hiukan väsyttää vaikka virkistäydyin jostakin löytämäni pullon sisällyksellä. Hetken jaksoin vielä askarrella jonkun tehtävän parissa, mutta sitten paikasta taisivat sammua valot ja päätin levätä hetken.

No aamulla katsoin herättyäni aikaansaannostani; ihmettelin tovin miksi yhteen tyhjään pulloon oli sullottu yksi vaimon lämpörulla ja miksi siinä oli tussilla piirretty iso ruksi molemmille tasaisille sivuille.
sipa
Kaptah laugh.gif Tossa oli jo etten sanois yrityksen makua.. laugh.gif

Kauheeta jos joku oikeesti jois noin paljon viskiä, johan siinä sais viinamyrkytyksen kesken kaiken.. ohmy.gif

Mulle tuli heti muuten se yksi kakunteko ohje mieleen... biggrin.gif
Kaptah
LAINAUS(sipa @ 10.2. 2006, 08:16)
Mulle tuli heti muuten se yksi kakunteko ohje mieleen... biggrin.gif

Ei muuten olis ensimmäinen kakku joka olis juotu

Sitäpatsi tosiasiassa tämän uusavuttomuuden edetessä yhä kokemattomimpiin kansalaispiireihin taitaa se kakun tekeminen olla pian vaikeampaa kuin tietokoneen kokoaminen; panee vain erilaisia palikoita erilaisiin reikiin ja koskettimiin ja katsoo, että letkut tulee perässä. innocent.gif
Noel
No minkäs pistät uusavuttoman ikärajaks- Jessica Simpson äänestetty biggrin.gif

meitsi kyl ainaski leipoo piirakan jos toisenki hetkessä ja kakku on helpoin. laugh.gif Käy vaan ain niin et joku syö ne ennen kun mä.. teehee.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.