Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Esitättekö mäykkinne..?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 4: Mäyräkoirat
>tinja<
No, on mullakin taas aiheet  :p Niin siis kun mäykkinne saatte näyttelyyn ilmoitettua ja koittaa se päivä jolloin kehään sitten marssitaan, niin mitenkäs esittelette mäyriäisenne? Annattako esim. kun koira lopussa seisotetaan tuomarin eteen sen seistä itse, ja liikutte tarpeen tullen muutaman askeleen sinne tai tänne koiran asentoa korjaamaan, vai asetteletteko jalkoja ja polvistutte itse mäyriksen tasolle? Itse käytän lähinnä jälkimmäistä, mutta Oodi kyllä asettuu itsekin todella hyvin seisomaan kun sille päälle sattuu.. wink.gif  Judon voisi tietysti opettaa itsekin siirtelemään jalkojaan, mutta ei ole vaan tullut opetetuksi  :p *laiska kouluttaja??  :p*
Apila
Esitän yleensä mäyrikset asetellen smile.gif Riippuen koirasta!
heta
Vapaasti ilman muuta biggrin.gif vaativat tietysti opettamista kuka enemmän kuka vähemmän mutta vapaa esiintyminen on tavoite biggrin.gif
SanniM
Kun mummoni mäyristä vien joskus näyttelyissä niin asettelen kyllä...Wilma(Kaivannon Outi) kun ei osaa asettua ite seisomaan oikeaan asentoon...(johtuiskohan koulutuksen puutteesta)... :huhuu:

Lempiä(Kaivannon Champion) ei saa taas seisomaan kumminkaan...sekun päättää aina että minähän istun täällä kehässä jos mus huvittaa ja ähän mua et siirrä.
>tinja<
LAINAUS(pommihoffi @ 24.7. 2003, 18:46)
Lempiä(Kaivannon Champion) ei saa taas seisomaan kumminkaan...sekun päättää aina että minähän istun täällä kehässä jos mus huvittaa ja ähän mua et siirrä.

Hei... Ihan kun meidän Jade nuorempana tongue.gif
SanniM
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 8.8. 2003, 21:12)
LAINAUS(pommihoffi @ 24.7. 2003, 18:46)

Hei... Ihan kun meidän Jade nuorempana tongue.gif

joo paitsi että Lempi on jo kohta 10w. Se on muutenki sellanen ylilihava makkarapötkö... unsure.gif
CoToN
Lempi pian nappaa pian jonkun sormen pois jos siihen menee koskemaan jos se ei halua wink.gif *muistelee*
SanniM
LAINAUS(CoToN @ 30.8. 2003, 13:10)
Lempi pian nappaa pian jonkun sormen pois jos siihen menee koskemaan jos se ei halua wink.gif *muistelee*

Joo no sehän voi vaikka purasta tuomaria joten Lempiä ei ees viiä mätsäreihin....Vai pitäskö kokeilla...haluutsää Jossu kokeilla ekaks....*heh*...*haluaa ite välttyä kuolemalta*...

Lempin nimi onkin tästä lähin Lempi The Death.
CoToN
Minä blink.gif Onkohan mulla syytä elää *kelaa*. Ei vaan kai sitä joskus vois ihan uhallaa biggrin.gif
SanniM
LAINAUS(CoToN @ 30.8. 2003, 17:41)
Minä blink.gif Onkohan mulla syytä elää *kelaa*. Ei vaan kai sitä joskus vois ihan uhallaa biggrin.gif

heh...joo no vaikka jyväskylän KV-koiranäyttelyn mätsäriin...ei muute ideaa...sitte Lepatus Lepakko tappaa sen tuomarin...mä meen taas Lucan kaa...Salla Wilman kaa...jos se nyt on tänä vuonna se mätsäri!
LimeLight
Esitän hoitsumäykkini vapaasti, opetin sen myös heiluttamaan
häntää ja asettelemaan itsensä eli näyttää paremmalta vapaasti
esitettynä kuin asetellen smile.gif
>tinja<
LAINAUS(LimeLight @ 4.9. 2003, 20:33)

Arttu wub.gif wub.gif wub.gif
LimeLight
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 4.9. 2003, 18:38)

Arttupa hyvinkin wub.gif wub.gif wub.gif
>tinja<
LAINAUS(LimeLight @ 5.9. 2003, 21:08)

Mä oon heikkona punasiin mäykkeihin wub.gif wub.gif wub.gif
LimeLight
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 5.9. 2003, 19:19)
LAINAUS(LimeLight @ 5.9. 2003, 21:08)

Mä oon heikkona punasiin mäykkeihin wub.gif wub.gif wub.gif

Voi sua smile.gif Sä saat Artun junnuihin heti kun haluut teehee.gif
maastonakki
Meillä koirat esitetään aina itse ja yleensä hiukan asetellen.
Paitso että meidän Maamo on jo konkari,se seistä möllöttää ihan nätisti paikallaan,ainoa huono puoli vain että sen se tekee ainoastaa äitini kanssa blink.gif
~Hemuli~
Meidän Afro-vanhus esitetään vapaasti,mitä nyt joskus jalalla takajalkoja tökkäsen tai pyllyä nostan..Esiintyy paljon iloisemmin vapaasti biggrin.gif
minelan
Mielestäni koira tulee esittää vapaasti syystä, kuten joku jo mainitsikin, silloin se liikkuu paremmin ja sen tempperamenttisuus tulee esille, joka hyvin mennessä saa paljon ainkaan, verrattuna hirtettynä esitettyjen koirien olemukseen.

Nykyisin en juuri esitä koiriani itse, johtuen pahasta selkävammastani, mitä nyt joskus on pakko. 2 nuorintani eivät suostu liikkumaan vieraan ihmisen kanssa.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.